Gå til innhold

Dine tanker og meninger om google plus


Anbefalte innlegg

Angående Huddle, EldarH - kommer svarene raskt nok for at det kan brukes som SMS-chat? Om man f. eks sender noen meldinger frem og tilbake med kort tid i mellom, så går det en stund - vil Google+-appen da kontinuelig oppdatere, eller vil den gå til sleep og evt. føre til at det tar kanskje 5min etter meldingen egentlig er sendt at den kommer frem til mobilen?

 

Har i alle fall selv litt småirriterende problemer med at varslinger/notifikasjoner kommer mye treigere på mobilen enn på nettet, og jeg finner ingen måte å force hyppigere oppdatering heller.

 

Samme sekund jeg trykker send, piper motakerens telefon. Også etter den ikke har vært i bruk på en stund, som over natten. Dagtid er det i bruk hele tiden. Du ser også når meldingen du har sendt blir lest.

 

Skal jeg trekke fram et "problem", så er det når du deltar i en chat med flere, men du ikke har tid å delta akkurart da, piper telefonen din hver gang noen skriver noe. Er det 3 stykker som chater så piper telefonen din i ett sett, til du går inn i samtalen og muter den. Bkir som om noen sender 30 sms på 40 sek. Kan være kjedelig i enkelte samenhenger.

Endret av EldarH
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

jeg ender med å bruke Google+ mye på samme måte som twitter. Fikk noen venner til å joine, men virker ikke som de er så mye innpå, men det er ikke noe stort problem siden folk ikke har noe problem med å snakke med fremmede, altså slik som på twitter. Håper folk hopper over til G+, det har stort potensiale og jeg liker at alt jeg bruker Google til er samlet nå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...