Gå til innhold

Når ble homofili et problem?


Anbefalte innlegg

Man har ikke lenger lov til å si at man ikke liker noe.

 

Sier man at man ikke liker innvandring, blir man stemplet og skjelt ut, frosset ut.

Sier man at man ikke liker homosex, blir man stemplet og skjelt ut, frosset ut.

 

Er samme leksa hele veien.. uansett hva man ikke liker, er man idiot, drittsekk, rasist, etc.

 

Hva faen slags samfunn skal vi ha da hvis alle skal tvinges til å like alt??

 

Jeg liker ikke homoer, jeg liker ikke muslimer, jeg liker ikke islam, jeg liker ikke moderator, jeg liker ikke de rødgrønne svina, og aller minst av alt og alle liker jeg Kristin Halvorsen.

 

Du har lov til å si hva du vil (utenom trusler mot enkeltindivider, injurier, osv.), det samme gjelder de som svarer på det du sier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er stort sett også vanlig å ha 2 foreldre i Norge, der flerkoneri/manneri ikke er lov.

Så er det samfunn der flerkoneri er lov, mens homofili ikke er lov. Stikk motsatt av Norge altså. Og barn vokser jo også opp i disse hjemmene, akkurat som barn vokser opp med foreldre/foresatte som er homofile i Norge.

 

Men om noe er bedre enn andre, hva da?

 

-kun en mor

-kun en far

-en mor og en far

-to fedre

-to mødre

-tre foreldre

-fire foreldre

-fem foreldre

 

Wyrd fremmet en mening der det var bedre for ett barn å ha 1 mor og 1 far, fremfor 2 forledre av samme skjønn. Det var jeg sterkt uenig i. Det er andre ting som ligger til grunn for en god oppvekst.

 

Jeg har aldri sagt at noe er bedre enn det andre, jeg har bare sagt min mening om hva som er viktig i en oppvekst. Hvorfor du drar inn alle mulige sammensetninger av foresatte skjønner jeg ikke.

 

Begrunn gjerne også hvorfor det er sååå ideelt å vokse opp i en tradisjonell familie, kontra en utradisjonell en.
Endret av McHalvorsen
Lenke til kommentar

Homofili er absolutt naturlig, og jeg mener absolutt homofile burde få adoptere på samme måte som heterofile. Vi bør bli kvitt disse fordommene som fortsatt henger igjen etter tidligere generasjoner!

 

Om folk er homofile er ikke min business, men jeg mener det er mer ideelt for barn å vokse opp i en tradisjonell familie med en mor og en far, enn å bli adoptert bort til to homofile gubber. :roll:

Så naturligvis bør heterofile ektepar prioriteres om et barn først skal adopteres bort, og slik håper jeg det kommer til å fortsette å være.

Nja, håper da virkelig at de ser på hvem som passer best som foreldre, finnes en god del hetero personer/par der ute som aldri skulle ha fått lov til og ha ansvaret for et barn..

Lenke til kommentar

Kan noen redegjøre for den EKSAKTE forskjellen mellom ALLE menn og kvinner -- som er gjeldende for enhver sammenligning av hver enkelt mann og hver enkelt kvinne?

 

Og deretter, kan noen fortelle meg hvorfor enkelte ser på kjønnsorganet til foreldrene for å avgjøre om familien er god?

Hvor kommer kjønnsorganet inn i oppdragelsen, tenker dere?

Hva med kjønnsopererte foreldre -- hva teller de som?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Homoer er kjempedumme fordi de har rumpesex.

Fordi du ikke får noe slikt da eller?:p

 

Det har alltid vært et problem, men i det siste har det vært fokus på problem som egentlig er ikke-problem.

Det har ikke alltid vært et problem, f.eks i Hellas i antikken...

 

Pedofili er greit, det òg.

Nåja, her skiller jeg på praktiserende og ikke-praktiserende....

 

I ditt degenererte verdenssyn er det sikkert slik, men fra naturens side har alltid barn blitt brakt opp av både en mann og en kvinne.

Unntak har forekommet, og jeg vet at slike tilfeller alltid kommer til å forekomme.

Men fortsatt holder jeg fast på at det mest ideelle og naturlige for et barn er å vokse opp med sine biologiske foreldre.

Fra naturens siden så er det mest naturlige at barna blir oppdratt i fellesskap av hele samfunnet. Altså å ha mange mødre og fedre.

Lenke til kommentar

kan noen fortelle meg hvorfor enkelte ser på kjønnsorganet til foreldrene for å avgjøre om familien er god?

Hvor kommer kjønnsorganet inn i oppdragelsen, tenker dere?

 

Det der er så latterlig så jeg finner nesten ikke ord.

 

Snakk om å ha misforstått.

 

Problemet er at homofile ikke er monogame for fem øre, ja tenk - jeg generaliserer! Du får bare hyle og gråte og klage til Kristin Halvorsen, så kanskje hun kan trøste deg.

 

De drar på Saunaklubber og barebacker hverandre og får "gaven" hvis de er heldige.

 

Deretter banker de hverandre hjemme fordi de har vært utro.

 

En kjent homofil i Oslo som driver egen frisør og velværesalong, var samboende med en annen mann i en årrekke.

Disse kjente jeg personlig, da de var venner med min daværende kjæreste, som var en slik dame som bare eeeeelsket sladrespaltene i magasinene og var så begeistret for at vi nå kunne dra på fester med B-kjendiser som Idol-Sandra, Aylar m.fl.

 

De banket hverandre hele tiden. Knuste dusjkabinettet under en krangel, sendte hverandre på legevakten regelmessig.

B-kjendis-frisørhomoen hadde sex med fastlegen sin.

Når man ikke engang klarer å gå til legen uten å bli knulla i ræva, så legger ikke det til rette for et stabilt parforhold.

Forholdet deres tok slutt, etter mer vold i parforholdet.

 

Når det ble slutt mellom meg og dama, spurte denne frisørhomoen om han ikke kunne få suge pikken min. Jeg sa nei. Han ventet to uker, så spurte han på nytt på MSN.

Dette vitner om at fyren har ekstremt lav moral. Oppførselen til disse folkene vemmer meg.

 

Hva i all verden får noen til å tro at slike folk blir gode foreldre???

 

Et barn er ingen menneskerett! Det er ikke et motetilbehør. Det er ikke sånn at det er urettferdig på noen måte at homofile ikke har barn, det er den naturlige konsekvensen av at de er homofile. Før eller senere må SV-fjotter for helvete også forstå akkurat det.

 

TAKK!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har et poeng i og med at utroskap er langt mer utbredt blandt homoseksuelle menn enn noen andre grupper, men det blir litt generalisering allikevel...

 

Alle de jeg kjenner personlig har stabile forhold UTEN at jeg har vært flue på veggen hjemme hos dem (like lite som slikt intresserer meg hos mine hetrofile venner og bekjente)

 

For det er et faktum at dette forekommer i hetrofile ekteskap med unger også... (Der en jeg kjenner visstnok skulle ha hatt seg med hans kvinnelige "personlige" trener...) Kanskje vi skulle gått inn å fjernet ungene i slike tilfeller også, eller nektet slike å få unger ved tvangs gjelling eller noe slikt? Hva syntes du?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det der er så latterlig så jeg finner nesten ikke ord.

 

Snakk om å ha misforstått.

 

Problemet er at homofile ikke er monogame for fem øre, ja tenk - jeg generaliserer! Du får bare hyle og gråte og klage til Kristin Halvorsen, så kanskje hun kan trøste deg.

 

De drar på Saunaklubber og barebacker hverandre og får "gaven" hvis de er heldige.

 

Deretter banker de hverandre hjemme fordi de har vært utro.

 

En kjent homofil i Oslo som driver egen frisør og velværesalong, var samboende med en annen mann i en årrekke.

Disse kjente jeg personlig, da de var venner med min daværende kjæreste, som var en slik dame som bare eeeeelsket sladrespaltene i magasinene og var så begeistret for at vi nå kunne dra på fester med B-kjendiser som Idol-Sandra, Aylar m.fl.

 

De banket hverandre hele tiden. Knuste dusjkabinettet under en krangel, sendte hverandre på legevakten regelmessig.

B-kjendis-frisørhomoen hadde sex med fastlegen sin.

Når man ikke engang klarer å gå til legen uten å bli knulla i ræva, så legger ikke det til rette for et stabilt parforhold.

Forholdet deres tok slutt, etter mer vold i parforholdet.

 

Når det ble slutt mellom meg og dama, spurte denne frisørhomoen om han ikke kunne få suge pikken min. Jeg sa nei. Han ventet to uker, så spurte han på nytt på MSN.

Dette vitner om at fyren har ekstremt lav moral. Oppførselen til disse folkene vemmer meg.

 

Hva i all verden får noen til å tro at slike folk blir gode foreldre???

 

Et barn er ingen menneskerett! Det er ikke et motetilbehør. Det er ikke sånn at det er urettferdig på noen måte at homofile ikke har barn, det er den naturlige konsekvensen av at de er homofile. Før eller senere må SV-fjotter for helvete også forstå akkurat det.

 

TAKK!!!!

Jeg stemmer ikke SV (eller noen andre partier for den saks skyld), og jeg synes fortsatt du er kjempemorsom nå. For øvrig flott med folk med "lav moral" (hva betyr egentlig det?). De slår seg i hvert fall ikke til ro med å være treller i et fordømmende og stigmatiserende system. Det er lett å følge massen uten å tenke seg om.

 

Jeg kjenner homofile i forhold som ikke banker hverandre - er det da unntaket som bekrefter regelen?

Endret av Magnusjs
Lenke til kommentar

 

Det der er så latterlig så jeg finner nesten ikke ord.

 

Snakk om å ha misforstått.

 

Problemet er at homofile ikke er monogame for fem øre, ja tenk - jeg generaliserer! Du får bare hyle og gråte og klage til Kristin Halvorsen, så kanskje hun kan trøste deg.

 

De drar på Saunaklubber og barebacker hverandre og får "gaven" hvis de er heldige.

 

Deretter banker de hverandre hjemme fordi de har vært utro.

 

En kjent homofil i Oslo som driver egen frisør og velværesalong, var samboende med en annen mann i en årrekke.

Disse kjente jeg personlig, da de var venner med min daværende kjæreste, som var en slik dame som bare eeeeelsket sladrespaltene i magasinene og var så begeistret for at vi nå kunne dra på fester med B-kjendiser som Idol-Sandra, Aylar m.fl.

 

De banket hverandre hele tiden. Knuste dusjkabinettet under en krangel, sendte hverandre på legevakten regelmessig.

B-kjendis-frisørhomoen hadde sex med fastlegen sin.

Når man ikke engang klarer å gå til legen uten å bli knulla i ræva, så legger ikke det til rette for et stabilt parforhold.

Forholdet deres tok slutt, etter mer vold i parforholdet.

 

Når det ble slutt mellom meg og dama, spurte denne frisørhomoen om han ikke kunne få suge pikken min. Jeg sa nei. Han ventet to uker, så spurte han på nytt på MSN.

Dette vitner om at fyren har ekstremt lav moral. Oppførselen til disse folkene vemmer meg.

 

Hva i all verden får noen til å tro at slike folk blir gode foreldre???

 

Et barn er ingen menneskerett! Det er ikke et motetilbehør. Det er ikke sånn at det er urettferdig på noen måte at homofile ikke har barn, det er den naturlige konsekvensen av at de er homofile. Før eller senere må SV-fjotter for helvete også forstå akkurat det.

 

TAKK!!!!

Herregud, snakk om å dra alle homofile par under en kam, da! Slike som deg provoserer meg, beklager. Det du uttalte der, var et engangstilfelle. Du har dermed ikke nok grunnlag til å uttale deg om at homofile ikke har rett til å være foreldre for et barn bare pga vold, utroskap osvosv. Hadde du ført opp statistikk på dette, og et forhold som viser at dette er relevant, hadde det vært noe annet. Det der er for tynt, rett og slett. Mange barn med heterofile foreldre opplever også vold, utroskap og mishandling i dag. Hva med de barna da? Er det rett?!

 

 

Jeg kjenner et homofilt par selv, de er riktignok bare 17 år slik som meg, men de er absolutt ikke slik som det paret i ditt eksempel. De er derimot et eksempel på det motsatte. De er akkurat som et heterofilt par. Elsker hverandre, har sex og har det bra sammen. Han ene er en av mine beste venner, og har har veldig lyst til å adoptere når han blir eldre. Jeg ser ingen grunn til at han ikke skal få lov til det, på lik linje som alle andre par.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet er at homofile ikke er monogame for fem øre, ja tenk - jeg generaliserer! Du får bare hyle og gråte og klage til Kristin Halvorsen, så kanskje hun kan trøste deg.

Så menn er ofte utro og burde derfor ikke ha barn. Da er det fritt frem for lesbiske da?

 

Tja, den konklusjonen kunne du kanskje trekke men - nei.

Jeg har kjent et lesbiske også.

De brukte noe utrolig mye narkotika, og det gjorde alle de lesbiske venninnene deres også.

Dette var før den danske sædbanken kom på banen.

Jeg ble spurt om å donere sæd, svarte ja, men det ble aldri aktuelt.

 

Likevel, mitt inntrykk er at de lesbiske damene har store psykiske problemer, og enda større rusproblemer, disse problemene er så dominerende i deres liv at jeg ikke kan se hvordan de skal klare å ta vare på barn.

 

Dessverre er det slik at en masse folk kommer med meningsløst vrøvvel om at man generaliserer og fordømmer og Gud vet hva.

Tenke seg til det, at det faktisk går an å ha kjent en hel masse homofile og lesbiske, og at man faktisk har fått inntrykk av at de fleste av de har store personlige problemer i tillegg til at de er homofile.

Psykiske vansker og rusproblemer, samt grufull barndom med mishandling og lignende, er ting jeg har inntrykk av at går igjen hos de fleste.

 

Jeg ønsker ikke at barn skal vokse opp i hjem som er fulle av rohypnol, amfetamin, hasj og ukontrollert alkoholinntak, spedd på med lovlige preparater gitt på resept for å dempe angst og motvirke depresjon, som igjen bare bidrar til å gjøre de enda mer ustabile enn de var fra før.

 

Sorry. Sånn er det bare.

 

Dere andre som kun har teoretisk tilnærming til ting, og ikke vet hva dere snakker om - gå hjem og vogg.

Endret av Ideal
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange barn med heterofile foreldre opplever også vold, utroskap og mishandling i dag. Hva med de barna da? Er det rett?!

 

Der kom det. Selve kronargumentet. "Det finnes barn som blir mishandlet i heterofile hjem også."

 

Det blir akkurat som når man påpeker at 100% av alle overfallsvoldtekter de siste 11-12 årene i Oslo har vært begått av ikkevestlige innvandrere, kommer det et fjols og hyler ut: "Ja, men det blir jo voldtatt av nordmenn også. På fester og nachspiel og slikt."

 

HALLO! TWO WRONGS DO NOT MAKE A RIGHT!

Det er ikke sånn at fordi en nordmann har klart å gjennomføre en voldtekt, så legitimerer det 1000 innvandrervoldtekter.

Og det er ikke slik at fordi noen barn er uheldige og opplever vold hjemme, så skal det være OK at en masse psykisk ustabile folk med rusproblemer som banker hverandre skal få lov til å adoptere. Det er ikke slik det fungerer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Likevel, mitt inntrykk er at de lesbiske damene har store psykiske problemer, og enda større rusproblemer, disse problemene er så dominerende i deres liv at jeg ikke kan se hvordan de skal klare å ta vare på barn.

Og du tror heterofile rusmisbrukere klarer det så mye bedre?

Du tror vel ikke at bokstavelig talt alle lesbiske i hele verden har rusproblemer?

Lenke til kommentar

Psykiske vansker og rusproblemer, samt grufull barndom med mishandling og lignende, er ting jeg har inntrykk av at går igjen hos de fleste.

Klart det gjør så lenge man fordømmer homofili. Fordømmer man ikke homofili, vil ikke fordommer og psykiske vansker være et tema.

 

Jeg ønsker ikke at barn skal vokse opp i hjem som er fulle av rohypnol, amfetamin, hasj og ukontrollert alkoholinntak
At barn vokser opp i et hjem der det røykes hasj er ingen problem, så lenge det ikke bikker over til tungt misbruk. Og forresten: Alkoholinntak < ukontrollerbart hasjinntak. Så mye verre er alkohol.

 

Gå hjem og vogg.

 

Sosialdemokratisk tankegang: likhet legitimerer jævelskap

Ganske enig. Endret av Magnusjs
Lenke til kommentar

kan noen fortelle meg hvorfor enkelte ser på kjønnsorganet til foreldrene for å avgjøre om familien er god?

Hvor kommer kjønnsorganet inn i oppdragelsen, tenker dere?

 

Det der er så latterlig så jeg finner nesten ikke ord.

 

Snakk om å ha misforstått.

 

Problemet er at homofile ikke er monogame for fem øre, ja tenk - jeg generaliserer! Du får bare hyle og gråte og klage til Kristin Halvorsen, så kanskje hun kan trøste deg.

 

De drar på Saunaklubber og barebacker hverandre og får "gaven" hvis de er heldige.

 

Deretter banker de hverandre hjemme fordi de har vært utro.

 

En kjent homofil i Oslo som driver egen frisør og velværesalong, var samboende med en annen mann i en årrekke.

Disse kjente jeg personlig, da de var venner med min daværende kjæreste, som var en slik dame som bare eeeeelsket sladrespaltene i magasinene og var så begeistret for at vi nå kunne dra på fester med B-kjendiser som Idol-Sandra, Aylar m.fl.

 

De banket hverandre hele tiden. Knuste dusjkabinettet under en krangel, sendte hverandre på legevakten regelmessig.

B-kjendis-frisørhomoen hadde sex med fastlegen sin.

Når man ikke engang klarer å gå til legen uten å bli knulla i ræva, så legger ikke det til rette for et stabilt parforhold.

Forholdet deres tok slutt, etter mer vold i parforholdet.

 

Når det ble slutt mellom meg og dama, spurte denne frisørhomoen om han ikke kunne få suge pikken min. Jeg sa nei. Han ventet to uker, så spurte han på nytt på MSN.

Dette vitner om at fyren har ekstremt lav moral. Oppførselen til disse folkene vemmer meg.

 

Hva i all verden får noen til å tro at slike folk blir gode foreldre???

 

Et barn er ingen menneskerett! Det er ikke et motetilbehør. Det er ikke sånn at det er urettferdig på noen måte at homofile ikke har barn, det er den naturlige konsekvensen av at de er homofile. Før eller senere må SV-fjotter for helvete også forstå akkurat det.

 

TAKK!!!!

 

Takk sjæl!

 

Har hatt forhold til en av samme kjønn før, det varte i 3 år. Det kunne da ikke falle meg inn å gjøre noe med noen andre, de andre jeg kjenner som har/har hatt forhold til samme kjønn har heller ikke vært utro. Men for all del, du kan leve i din tro du vettu :)

 

Ellers så lurer jeg på hva gæli du har opplevd som gjør at du mener at alle er helt like. Jeg vet om heterofile som har vært utro, er alle heterofile det da?

 

Eller er du rett og slett så trangsynt, korttenkt og stutt i hue at du ikke klarer å tenke?

 

evt. advarsler jeg får på dette innlegget taes i mot med ett smil.

Endret av Stoddart
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er en stråmann å hevde at homofile par ikke bør få adoptere pga. foreldrerett ikke er en menneskerett. Det er på ingen måte det det er snakk om.

 

Det det handler om er å likestille homofile som potensielle foreldre slik at de kan, dersom det er til det beste for barnet, få adoptert dette.

 

Jeg kan si meg enig i at homofile har større risiko for samlivsbrudd, har sett noen statistikker på dette som illustrer dette ganske bra (uten at jeg husker hvor), men om noe så betyr dette kun at de organene som godkjenner adopsjon må undersøke litt nøyere hvordan forholdet mellom de to faktisk er (intervjuer av bekjente, foreldre samt vanlige bakgrunnsjekker som vandel, betalingsanmerkninger, narkotester osv..).

 

Det er absolutt ingenting prinsipielt i veien for at to tilfeldige homofile menn skal kunne være like gode, eller tom. bedre foreldre en to tilfeldige heterofile.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...