Gå til innhold

Når ble homofili et problem?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis en homofil person kan ha sex med en av det motsatte kjønn, er da denne personen homofil? Ehm...

En homofil person ikke nødvendigvis være homoseksuell. Det finnes homofile som kan ha det like gøy i senga med begge kjønn, men hvor det kreves en person av samme kjønn for å tilfredsstille de følelsesmessige behovene.

 

Og som et "svar" til tidligere påstander om at homofile parforhold er ustabile: forskning.no

Lenke til kommentar

Homofile individer kan i naturen ikke forplante seg, derfor blir de tapere i å føre sine gener videre. Ettersom man ikke kan formere seg som homofil, er det da ikke noe å bygge et samfunn på. I tillegg kan jeg ikke forestille meg hvordan det vil være å få en penis opp i rectum?

 

Spørsmålet er, hva er det som er så bra med homofili siden det nå skal bli sett på noe like normalt som å spise brødskive med syltetøy?

 

En ting er å være det og ikke lage noen sak ut av det. En annen ting er å overseksualisere seg selv og lage "GaY Pride" parader o.l.! Slike tilsetninger er så maks degenerert. Tenk et samfunn av gay pride mennesker. LOL!

 

Nå til dags så er det fullt mulig for både homofile og lesbiske å formere seg, man trenger bare litt hjelp. Hva med hetero folk som ikke har fått seg mus? De kan ikke forestille seg hvordan dette er, er det noe å bygge ett samfunn på?

 

Hva er bra med homofili? Hva er bra med heterofili? At man får barn? Verdens største problem er faktisk at det blir født for mange barn.... I tillegg er det vanlig med homofili i naturen, så argumentet med at det er unaturlig faller på stengrunn.

 

 

Hva er så degenerert med slike tilstelninger, kontra feks techno parties, the gathering, OL, fotball vm?

Lenke til kommentar

Det er ikke en vits å svare nei.

 

Homofile individer ønsker ikke å forplante seg med det motsatte kjønn, er ikke det hele poenget med å være homofil? kan man forplante seg med det samme kjønn?

Hæ? Tror du har misforstått grovt hva homofili er hvis du tror at de er homofile fordi de ikke liker å forplante seg... Homofili er IKKE et valg de bevisst tar, hvis du trodde det, det er en legning de sannsynligvis er født med... Nei, vi mennesker kan IKKE forplante oss med samme kjønn... Frosker derimot kan endre seg fra det ene til det andre hvis bestanden har lite av et kjønn...

 

 

Slikke damer nedentil? Snakker du om lesbiske? Det er deres valg forsåvidt. Ikke så brutalt som å penetrere en mann dog.

Deres valg? Si meg, du VET at homofili i de aller fleste tilfeller ikke handler om valg, men legning?

 

Er det brutalt å penetrere en mann analt? Hva da med analsex i hetrofile par? Personlig liker jeg analsex og det gjør min kone også, men jeg ligger jo da med henne som jeg ville ligget med en kvinne (åpenbart!!!) og da har ikke bibelen noe i mot det? Eller ser bibelen på analsex som fy fy, der promper'n til dama liksom er et forbudt sted å putte tissemannen sin, selv på sin egen kone.... I så måte er jeg glad jeg ikke er religiøs, for da slipper jeg å ta stilling til slike dumme ting og gjør som jeg lyster isteden...

 

 

Nei seriøst, jeg lar de homofile i fred og de lar meg i fred, så enkelt bør det gjøres. Og får du rykkninger av dette pga noe som står i en gammel bok så ta deg en stille anders, eller onaner litt, det bruker å hjelpe. Men onani er vel heller ikke lov.... Hjelpe meg, selv hobbyen til de fleste menn skal de legge seg oppi....

Lenke til kommentar
Ettersom man ikke kan formere seg som homofil, er det da ikke noe å bygge et samfunn på.
Er ikke du glad for at man ikke overbefolker? Folk som ikke får barn gjør samfunnet en tjeneste.

 

Spørsmålet er, hva er det som er så bra med homofili siden det nå skal bli sett på noe like normalt som å spise brødskive med syltetøy?
Det er bra fordi folk får utøvet sin seksuelle legning. Man slipper seksuell undetrykkelse, a.k.a det beste voldtektsdopet som eksisterer.

 

En ting er å være det og ikke lage noen sak ut av det. En annen ting er å overseksualisere seg selv og lage "GaY Pride" parader o.l.! Slike tilsetninger er så maks degenerert. Tenk et samfunn av gay pride mennesker. LOL!

Parader var nok mer aktuelt for førti år siden enn nå, ja. Like fullt er det sannsynligvis et bra hjelpemiddel for å få flere skaphomser/-lesber ut. Jeg ser ikke problemer med det når man også har tyrefekting og sirkus, til eksempel. La homser og lesber får gjøre hva de vil, og ønsker de en parade, er det helt greit. Skader det noen? Hvorfor er det degenerert? Endret av Magnusjs
Lenke til kommentar

[

En ting er å være det og ikke lage noen sak ut av det. En annen ting er å overseksualisere seg selv og lage "GaY Pride" parader o.l.! Slike tilsetninger er så maks degenerert. Tenk et samfunn av gay pride mennesker. LOL!

Parader var nok mer aktuelt for førti år siden enn nå, ja. Like fullt er det sannsynligvis et bra hjelpemiddel for å få flere skaphomser/-lesber ut. Jeg ser ikke problemer med det når man også har tyrefekting og sirkus, til eksempel. La homser og lesber får gjøre hva de vil, og ønsker de en parade, er det helt greit. Skader det noen? Hvorfor er det degenerert?

 

Jeg kan ikke akkurat si at jeg liker slike parader jeg heller, men så gjør jeg ingenting for å oppsøke dem heller! Det er ingen som TRUER deg til å gå å se på en sånn parade... Når det er sagt har de vel muligens utspilt sin rolle her i landet (?) og virker i dag mer som en reklame plakat for homser med et behov for å eksponere seg selv enn for å få folk ut av noen skap... (Tror kanskje de virker MOT sin hensikt noen ganger, for hva må en ung homo tro når han ser femti år gamle menn innsmurt i olje i et antrekk som mer ligner tanntråd enn plagg står og vrir seg feminint i slike parader?...

 

Vi lever i et fritt land og folk får gjøre som de vil (innenfor rimelighetens rammer såklart) og siden ingen tvinger medtil å se på slike parader kommer jeg nok heller ikke til å gjøre det.... Enkelt ikke sant ? :)

Lenke til kommentar

Homofile individer kan i naturen ikke forplante seg, derfor blir de tapere i å føre sine gener videre. Ettersom man ikke kan formere seg som homofil, er det da ikke noe å bygge et samfunn på. I tillegg kan jeg ikke forestille meg hvordan det vil være å få en penis opp i rectum?

 

Spørsmålet er, hva er det som er så bra med homofili siden det nå skal bli sett på noe like normalt som å spise brødskive med syltetøy?

 

En ting er å være det og ikke lage noen sak ut av det. En annen ting er å overseksualisere seg selv og lage "GaY Pride" parader o.l.! Slike tilsetninger er så maks degenerert. Tenk et samfunn av gay pride mennesker. LOL!

 

Dette er faktisk en vanlig misoppfatning, altså at homser ikke kan produsere avkom og er derfor en evolusjonær blindvei.

 

Det som faktisk viser seg, er at homoseksualitet faktisk fører til at søsken øker sine sjanser for å reprodusere seg.

 

Dersom du ser et gjennomsnitt av søstre av homofile menn kontra et gjennomsnitt av søstre hvis brødre er heteroseksuelle, vil du se at homofile menns søstre har en høyere fødselsstatistikk, og således leder "homsegener" videre. De homofiles søstre er rett og slett mer glade i menn, ikke ulikt sine brødre.

 

Det at vi i det hele tatt over tid har en såpass stabil prosentandel menn og kvinner med homoseksuell legning er i seg selv et vitnesbyrd om at homoseksualitet faktisk er (rent evolusjonært) en suksess.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det fysisk umulig for en homofil mann å forplante seg? Gjerne vanskelig, men ikke umulig.

 

Og dette er vanlig for homofile? Å bite tenna sammen og forplante seg?

 

Hvis en homofil person kan ha sex med en av det motsatte kjønn, er da denne personen homofil? Ehm...

En homofil person ikke nødvendigvis være homoseksuell. Det finnes homofile som kan ha det like gøy i senga med begge kjønn, men hvor det kreves en person av samme kjønn for å tilfredsstille de følelsesmessige behovene.

 

Og som et "svar" til tidligere påstander om at homofile parforhold er ustabile: forskning.no

 

Sykt.

Lenke til kommentar

Homofile individer kan i naturen ikke forplante seg, derfor blir de tapere i å føre sine gener videre. Ettersom man ikke kan formere seg som homofil, er det da ikke noe å bygge et samfunn på. I tillegg kan jeg ikke forestille meg hvordan det vil være å få en penis opp i rectum?

 

Spørsmålet er, hva er det som er så bra med homofili siden det nå skal bli sett på noe like normalt som å spise brødskive med syltetøy?

 

En ting er å være det og ikke lage noen sak ut av det. En annen ting er å overseksualisere seg selv og lage "GaY Pride" parader o.l.! Slike tilsetninger er så maks degenerert. Tenk et samfunn av gay pride mennesker. LOL!

 

Nå til dags så er det fullt mulig for både homofile og lesbiske å formere seg, man trenger bare litt hjelp. Hva med hetero folk som ikke har fått seg mus? De kan ikke forestille seg hvordan dette er, er det noe å bygge ett samfunn på?

 

Hva er bra med homofili? Hva er bra med heterofili? At man får barn? Verdens største problem er faktisk at det blir født for mange barn.... I tillegg er det vanlig med homofili i naturen, så argumentet med at det er unaturlig faller på stengrunn.

 

 

Hva er så degenerert med slike tilstelninger, kontra feks techno parties, the gathering, OL, fotball vm?

 

Heterofili er fundamentet for naturen enten du liker det eller ikke. Men prøv gjerne å bryte naturlovene og se hva som skjer. GI meg et eksempel på en sivilisasjon som har vart som var forkjempere for homofili?

 

Det blir født for mange barn av alle andre enn den hvite rasen ja det stemmer. Derfor bør hvite land ikke få innvandring men løse sine egne demografiske problemer.

 

Techno parties, gathering, OL og fotball VM...OL er ikke særlig degenerert, men det andre er det ja.

Lenke til kommentar
Er det brutalt å penetrere en mann analt? Hva da med analsex i hetrofile par? Personlig liker jeg analsex og det gjør min kone også, men jeg ligger jo da med henne som jeg ville ligget med en kvinne (åpenbart!!!) og da har ikke bibelen noe i mot det? Eller ser bibelen på analsex som fy fy, der promper'n til dama liksom er et forbudt sted å putte tissemannen sin, selv på sin egen kone.... I så måte er jeg glad jeg ikke er religiøs, for da slipper jeg å ta stilling til slike dumme ting og gjør som jeg lyster isteden...

 

 

Nei seriøst, jeg lar de homofile i fred og de lar meg i fred, så enkelt bør det gjøres. Og får du rykkninger av dette pga noe som står i en gammel bok så ta deg en stille anders, eller onaner litt, det bruker å hjelpe. Men onani er vel heller ikke lov.... Hjelpe meg, selv hobbyen til de fleste menn skal de legge seg oppi....

 

Ja brutalt brutalt. Ble også sett på som en måte å ta fra en mann all ære i romertiden. Hvorfor drar du bibelen inn? Er du kristen? Din type tror all diskusjon handler om bibelen...

 

Ta meg en anders? Hvilken gammel bok snakker du om? Sokrates sine skrifter?

 

Homofili er ikke naturlig, enkelt og greit. Du virker forresten veldig forvirret og bitter på kristne siden du drar frem bibelen i alle diskusjoner! LOL!

 

Det er en viss forskjell på homofile som ikke må skrike ut sin seksualitet til alle døgnets tider og som fnyser av Gay parades. Hva mener dere om disse?

 

Ut i fra hvor mange familier det er i Norge med homofile foreldre så kan det ikke være SÅ uvanlig

 

Hvorfor er det sykt?

 

Det er sykt fordi det strider mot naturlig instinkter. Hvor mange homofile dør forresten av AIDS? HM???

Endret av nico69
Lenke til kommentar

Det er sykt fordi det strider mot naturlig instinkter.

Og hvordan kan det være det når homofili er en del av naturen?

 

Hvor mange homofile dør forresten av AIDS? HM???

Og det er relevant fordi? Og strengt tatt er det vel flest heterofile som dør av AIDS (les: afrika...)

 

Det har alltid vært samhold mellom menn og kvinner. Mannen gikk på jakt og kvinnen lagde maten. Enkelt og greit. Men kjør på med de forvirrede samfunnssynspunktene dine. Et sunt samfunn har ikke homoparader.

 

Homofile får lettere HIV, ja?

Lenke til kommentar

Et sunt samfunn har ikke homoparader.

Fordi?

 

Fordi familien er den beste samfunnsstrukturen vi har. Løser man opp den, løser man opp samfunnet. Se hva som skjer med barn som vokser opp i delte familier.

 

Mann og kvinne er de beste foreldre for et barn å vokse opp med.

Lenke til kommentar

Det har alltid vært samhold mellom menn og kvinner. Mannen gikk på jakt og kvinnen lagde maten. Enkelt og greit. Men kjør på med de forvirrede samfunnssynspunktene dine. Et sunt samfunn har ikke homoparader.

Og det har alltid eksistert litt ekstra samhold mellom både menn og kvinner også...

 

Homofile får lettere HIV, ja?

Nei, folk som har analsex får lettere HIV... Sjanse på gjennomsnittlig en av 10 samleier mot en av 100 for vaginalt samleie. Men ja, derfor også homofile lettere HIV, men du svarte ikke på hvem som døde mest av AIDS...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...