Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjør at man i multiplayer kan spille turene sine samtidig - uten å måtte vente på at de andre 3, 5 eller 7 spillerne må bli ferdig med sine turer først... Det er ufattelig mye raskere, men ulempen er også at den som er kjappest å klikke eller har best tilkobling kan få fordeler over de andre.

 

Hmm, kan se at noen kan like dette, men syns det ikke er rart at utvikler ikke gidder å bruke tid på dette. Det er tross alt ikke DETTE serien handler om. Den handler om god tid til å tenke og gruble, tid til å vurdere og handle, noe dette ødelegger da. Men men, smaken er som baken!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Blir spennende å se om de gjør noe med Town Screen etterhvert. Innser hvor mye jeg ønsker det når jeg spiller HoMM3 :( Tviler på at det kommer med i starten, men kanskje etterhvert. Heroes spill har jo en tendens til å bli mye bedre etterhvert, med DLCs og patches.

Lenke til kommentar

Henger meg på denne tråden. Liker ikke at så mye av forvaltningsaspektet fra serien er borte, men utenom det og town screens handler det meste om justering av tall og litt små-fiksing.

 

Gjentar også det jeg skrev i en annen tråd angående town screens:

Det eneste de har lovet er at en "oppdatering" av town screens er en førsteprioritering etter lansering:

We all agree on the fact that the townscreens must be revised, and although we won’t be able to change them for release, rest assured that this feature update is on the top of our priority list in our post-launch support plan.

Kilde

Hva dette faktisk innebærer er det ingen som vet...

Lenke til kommentar

Har noe av det samme problemet. Musen lagger ikke, men blinker all the time. Opplever også at det plutselig stuper i fps :ohmy:

 

Ellers liker jeg godt det jeg har spilt så langt, som kun er det første oppdraget i historien. I forhold til 5ern er kampanjen fantastisk, som vil si ganske fin i forhold til gjennomsnittet.

Lenke til kommentar

Spaserte inn på GameStop med et lite gavekort og plukket med meg Special Edition (eller hva det nå heter). Meget lekker eske med t-skjorte og ring i tillegg til den standard art book'en, soundtrack og litt ekstra in-game stash. Spilte det første kartet (tok over en time, btw) og storkoser meg så langt. Har ikke hatt noe som helst problemer med dette, selv siden man bør være koblet til nettet for å spille. Offline er mulig, men siden man får XP og ekstra stash for å være koblet til nettet ser jeg ikke vitsen med offline for min del. Har allerede fått en ny Hero jeg kan bruke, kun ved å bruke belønningen jeg fikk for å spille single-player online. :) Det beste er at pengene vi får (eller hva man nå kaller det) kan brukes i andre spill også. Slå den, Steam-jævel. :p

Lenke til kommentar

Da har jeg installert heroes VI. Og selvfølgelig måtte det oppstå et problem, da jeg klarte og skrive inn Bonus code først. Har registeret meg og sånt.

 

Da står det når jeg er inne i spillet at jeg er offline. Det står "connection failed! he passed-in key does not activate the expected privileges". Har jo da selvfølgelig søkt opp, og har da sett andre har det samme problemet som meg. Men ingen har funnet ut hvordan de fikser dette, går det ikke an og få skrevet inn den koden som egentlig skulle inn en annen plass? har også hørt at man bare kan skrive inn koden en gang, folk har prøvd og installert på nytt men det gikk vist bare an og skrive inn koden en gang. Er det noen som har samme problem? og noen som har klart og fikset det? veldig dårlig hvis det ikke går an og få fikset dette..

Lenke til kommentar

Jeg er utenbys i helga, og har nå innstalert det på min splitter nye lappis som møter systemkrav. Problemet er at spillet ikke starter, crasher med en gang.. Lest på forum og diverse og ser at mange andre også sliter med det samme. Ingen løsning de kom med funka for meg, noen som har tilsvarende problem og funnet en løsning?

Lenke til kommentar

For de som har problemer med kræsj osv på grunn av skjermkort:

 

quote:

Originally posted by SebBasel2011:

I has the problem, black screen and crash on my laptop. I have on Nvidia mobile graphic card.

 

I found a solution that works for me:

Put this new key on the register

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\GraphicsDrivers]

"tdrLevel"=dword:00000000

then restart, the game's launching

 

Hope it could help

 

Virker som dette hjelper for mange.

 

edit: http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/5861060878/m/7481090359/p/7

orginal tråden

Endret av Mandarb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...