Gå til innhold

Anbefalte innlegg

samme her, får enda ikke spillt spillet på min bærbare maskin. Burde ha lært at når det gjelder ubisoft så ta alltid en tur innom et par forum først.

 

 

 

 

Unngå Ubisoft fordi du gjorde en feil? Mmm... nei, tror nok ikke det. Prøv heller å se om du taster rett kode neste gang, spesielt når det flere koder å velge mellom. Verre er det ikke.

 

Er no ikke fordi at han gjorde en feil at han er irritert. Det er menneskelig å gjøre feil, men å måtte bruke uke( r ) på å få rettet den er noe helt annet. Selv om man gjør en feil er det ikke ok med dårlig kunde service.

Endret av MysticoN
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Downloada spillet fra en torrentside, men kjøpte spillet i går på Elkjøp siden jeg støtter opp om gode spill.

 

Har et problem og det er når man oppgraderer magic-skillet "Necromancy" til level 2. Level 1 kan man bruke etter at ikonet er fyllt på 25%, men ikonet endres til level 2 når man når 50%. Problemet da er ikonet blir grått og kan plutselig ikke brukes! Rimelig frustrerende! Tydeligvis en bug noen enkelte brukere har, og fiksen er visst å starte spillet på nytt, ikke morsomt når man ikke har level 2 av dette spellet i begynnelsen... En midlertidig løsning er å trykke kjapt på "automcombat" og håpe at UI'en bruker dette skillet på den stacken du vil han skal resse.

 

En MEGET god brukerskrevet manual finner du her: http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=36496

Anbefales virkelig da den medfølgende manualen mildt sagt er litt tynn!

Lenke til kommentar

Unngå Ubisoft fordi du gjorde en feil? Mmm... nei, tror nok ikke det. Prøv heller å se om du taster rett kode neste gang, spesielt når det flere koder å velge mellom. Verre er det ikke.

 

Normalt blir du jo advart, om at du har tastet feil kode, slik at du får tastet rett..Men ubisoft godtok jo denne koden, og lot meg heller ikke endre den på noen måte.Var jo minst 3 koder i esken, og den jeg tastet inn stod det homm6 på.Men dette var vist en bonuskode, som du skulle taste etter at du hadde startet spillet.Dette står det jo ikke noe om på kodearket..

Synes ubisoft svikter på mange punkter, og når det skal være såååå vanskelig å få skiftet til rett kode så mener jeg det er på min plass å advare andre..

Sitter nå igjen med ett uspillbart spill som jeg har betalt 349kr for...

 

Jeg hadde fire koder i esken (CE), inkludert en mini-versjon av en annen. Men tre av kodene står tydelig Bonus på. Den siste er skrevet bak et hefte man kalte manual før og er tydelig merket CD-key (eller noe sånt, husker ikke i farten). Hadde du faktisk lest på kodene hadde du slippet å gjette. Og btw de godtok koden fordi den er rett. Den aktiverer ikke selve spillet, men bonusinnhold til det.

Er no ikke fordi at han gjorde en feil at han er irritert. Det er menneskelig å gjøre feil, men å måtte bruke uke( r ) på å få rettet den er noe helt annet. Selv om man gjør en feil er det ikke ok med dårlig kunde service.

 

Ja, det er menneskelig å feile. Hva har det med Ubisoft å gjøre? Om jeg mister bilnøklene, skal jeg da boikotte Toyota? Det var liksom poenget mitt. ;) Og når vi snakker om elendig kundeservice kan du jo prøve å kontakte kundeservice for Steam og se hvor langt du kommer... (hint: spar tid og gjør noe fornuftig i stedet.)

Lenke til kommentar

Skulle ønske "nature" og "wizard" factions var med. Og diving fungerer ikke med imperial griffins! Så savner jeg town screen (Men det kommer jo senere). Så vet jeg ikke helt om jeg liker at man kan kjøpe alle creatures i en base, og at alle baser har mulighet for teleport.

 

Tror det var nevnt av en annen tidligere i denne tråden, men jeg synes kanskje det er litt lite variasjon i mellom factions. De har jo sine egne styrker og svaketer, men følte disse var sterkere i feks homm3.

 

Ellers er jeg veldig fornøyd med territoriumløsningen og mye av systemet for hero-leveling.

Liker også det grafiske veldig godt. Ser pent ut og har fine animasjoner. Liker også at de har brukt musikk fra tidligere spill. Fikk gåsehud når jeg hørte grass theme fra homm2.

 

Noe annet jeg savner, men som ikke er så viktig er historien til artifacts. Fikk i hvertfall en liten historie når man plukket opp artifacts i homm3.

 

Har spilt homm6 i noen timer nå, og alt i alt er jeg fornøyd og det blir nok mange flere timer spilling fremmover! :)

Lenke til kommentar

Hva slags vanskelighets grad spiller folk på når det kommer til oppdragene?

 

Har prøvd å spille på normal (er homm3 veteran, så nekter egentlig å begynne på easy ...). Men uansett hva jeg gjør så kommer fienden å knuser meg. Jeg mister ikke så mange mens jeg slåss mot nøytrale. Men jeg er ikke i nærheten til å få samme styrke som fienden. Jeg blir angrepet av 3 heroes (med nesten lik styrke som meg). Vinner første kampen uten for mange tap, mister litt mer på andre og siste kampen blir jeg knust. Og de kommer uten for store mellomrom. Så jeg har ikke sjans til å bygge opp igjen.

 

Er det så stor forskjell mellom homm3 og dette spillet når det kommer til kamper? Er det bare jeg som ikke har skjønt hva slags taktikker jeg skal bruke?

Lenke til kommentar

Er det så stor forskjell mellom homm3 og dette spillet når det kommer til kamper? Er det bare jeg som ikke har skjønt hva slags taktikker jeg skal bruke?

Det er en del forskjeller. Selve kampene er ikke så veldig forskjellige, men spillmekanikken er ganske annerledes. Healing (resurrection) har blitt en helt nødvendig del av det tidlige spillet. 3 av rasene har healing enheter (haven, sanctuary og necropolis), men alle rasene kan få healing spells i starten av spillet. Det gjør at man kan slåss mot mye sterkere nøytrale uten å miste noen enheter i det hele tatt.

 

Når det gjelder den øvrige spillmekanikken så er byggingen i byen veldig viktig. Det er ikke så mange restriksjoner som i de tidligere spillene, så man kan få capitol i løpet av bare noen dager. Med core enhetene klarer man å renske ut de fleste nøytrale i området til man har nok penger og resurser til å bygge elites og champions.

 

Eksterne dwellings er også ganske viktig å få tak i dersom de er tilgjengelige. Det samme gjelder flere borger. På grunn av town conversion så er det mye viktigere å få tak i så mange borger som mulig så tidlig som mulig. Man kan ikke "campe" i sin borg slik mange har gjort i tidligere spill.

 

Så tar det også litt tid å bli kjent med spells og skills, hva som passer din spillestil, og hva som er bra med ulike raser. Det tar også tid å bli kjent med enhetene, spesialitetene deres og den mest effektive bruken av dem.

Lenke til kommentar

Det kom en uke som senket creature replenish rate med 1/3, og nå har jeg på et eller annet mystisk vis mange tusen creatures i minus å recruite.

 

Med andre ord får jeg ikke hyret en eneste unit.

 

Finnes heller ikke cheat codes så vidt jeg vet. Hva gjør jeg?

 

Har hørt at det skal funke å load en tidligere save. Så skal det gå bort. Er en bug som kommer helt tilfeldig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Så, er det egentlig noe vits i å kjøpe deluxe-versjonen fremfor den vanlige?

Jeg har slutta med Heroes Kingdoms uansett.

Er heltene / artifactene noe tess?

Noen?

 

Jeg har ikke fått testet noe av de ekstra artifactene eller heltene enda, men for mitt vedkommende så synes jeg det er greit med artworken og soundtracket som følger med. Jeg kjøpte Deluxe-utgaven (digitale versjonen) for 190,- så det var såpass billig at jeg ikke så noen grunn til å velge vanlig heller. Spillmessig så synes jeg at det er det beste Heroes-spillet siden Heroes 3. Flott at de har med musikk fra flere av de eldre spillene, inkludert nr.2

Lenke til kommentar

post-7619-0-31856100-1319540557_thumb.jpg

Hit, men ikke lenger... Flere som opplever akkurat dette? Skjer i hotseat, vanlig multiplayer, custom game osv. Opplevde også en AIhelt som gikk på vannet(Broken A.), og da det ble AIen sin tur igjen låste spillet seg! Pluss en haug med mindre småbugs. Totalopplevelsen for min del har vært heller skuffende, spillet bringer fram minner fra spillet Skynet tilbake i 1996 :thumbdown:

Endret av KaiAlvin
Lenke til kommentar

Sjekk ubisoft sitt forum, de har flere enkle fikser for en del bugs. Selv opplever jeg bare et par småbugs som er relatert til skills, så jeg er storfornøyd :p

Ok, skal ta en titt. Vurderte nesten og legge hele spillet på vent til flere oppdateringer kommer. Men da er det kanskje håp likevel.

Lenke til kommentar

Ok, skal ta en titt. Vurderte nesten og legge hele spillet på vent til flere oppdateringer kommer. Men da er det kanskje håp likevel.

 

Nettopp det jeg har gjort. Spillet er virkelig bra, men følerbare potensialet er MYE større, så da spiller jeg heller spill jeg føler er komplette, også venter jeg litt meg Heroes. Mangel på eventuelle spill er jo ikke akkurat et problem i år...

Lenke til kommentar

Testa en 2v2v2 på brettet Rise to Power sammen med kompis nettopp. Vi satte alt på hard med aggressiv AI. Kun start ressurser ble satt til normal. Dette for å sammenligne mot de to tre foregående rundene som ble "forsøkt" gjennomført på normal. Uansett, denne gangen så det i alle fall ikke ut til å klikke, men helt smertefritt var det heller ikke. Begynner med min venn som får en necromancer inn i sonen sin i uke 4. Han har "litt" tvilsom stor hær, men muligens ikke umulig med perfekte utførte runder i forhold til antall dager som har gått. Problemet er bare at han går usannsynlig langt, og at han til en hver tid vet hvor langt du kan gå. Etter nesten en uke med katt og mus klarer vi og få AIen til å feilberegne. Han mister litt over 1/3 av styrken før han stikker av. Men så kommer det rare, han har nemlig i forkant sendt ut helt nr 2 i stø kurs mot basen og han har på mystisk vis klart å oppdrive en enda større hær? Man skulle tro at utviklerne hadde lært fra jukseAIen som var i femmeren?!

 

Så tilbake til meg. Jeg har fått en litt slappere Stronghold som nærmeste nabo. Så jeg bestemmer meg for å gå rett mot basen hans uten og plukke opp noe som helst under vei. Møter ingen motstand, og i det jeg nærmer meg porten overfører han hele styrken sin på hovedhelten og stikker av? wtf! For så å sette en helt i borgen uten styrker. Og dette skjer hver gang! Han har heller ingen intensjoner om å ta den tilbake, og etter syv dager utsletter han seg selv! Tåpelig...

 

Lagret spillet etter dette.. Artboka var jo fin om ikke annet :thumbup: Og skjorta passer jo fint i de rette anledningene :ph34r: Ringen blir nok litt for drøy :D

Endret av KaiAlvin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...