Gå til innhold

En oppdatert "Mine innlegg" er på plass!


Anbefalte innlegg

Tråder per side endrer ingenting hos meg. Det vises like mange tråder på alle sidene, og uansett om jeg velger 5, 10, eller 30, så er det fortsatt veldig mange fler tråder vist. Jeg er litt usikker, men tror kanskje den viser absolutt alle trådene jeg har skrevet i, men skal ikke si sikkert. Er helt tilbake til 2007. Dermed tar også siden mye lengre tid å laste, pga. det er veldig mye innhold. Må fikses :-)

 

Liker også heller ikke at teksten på særlig trådtitler er blitt større, slik at jeg ikke kan velge sidetall direkte fra mine innlegg. Et eksempel er "attachicon.gif Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden ", som jeg før kunne velge side 958 eller hva som er siste f. eks. Veit det går an å trykke på siste innlegg i stedet, men allikevel.

 

Kan selvfølgelig gå i gang og lage min egen css for det, men føles litt unødvendig ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første gang jeg går inn på "mine innlegg" er det bare gamle tråder som dukker opp. Når jeg oppdaterer så ordner det seg

Og dette opplever du hver gang?

 

Nå har det kommet inn meldinger om fire sjeldne(?) feil som i alle fall jeg ikke opplever.

 

1. Herr Brun kommer ikke inn i "Mine innlegg" i det hele tatt(?)

2. For Runar virker ikke rapport-fanen. (helt hvit side)

3. Occi- har problem med at alle trådene han har deltatt i/har som favoritt vises på første side(?)

4. Jason Something opplever at bare gamle tråder vises første gang man går inn.

 

 

Huff. Jeg skal gjøre mitt ytterste for å komme til bunns i problemene, beklager ulempene. :(

Lenke til kommentar

på min iPhone får jeg ikke lenger opp muligheten til å gå til det inlegget jeg sist leste eller hvordan jeg skal forklare, den orangsje pila har blitt borte ihvertfal. Så om det har kommet nytt svar i tråden må jeg gå til den siden svaret kom på også scrolle ned til inlegget...

Du kommer til nyeste innlegg ved å trykke på trådtittelen. Du kan gjøre det samme i den «ordentlige» versjonen også. :)

 

Aaaha!

*feeling stupid*

Lenke til kommentar

på min iPhone får jeg ikke lenger opp muligheten til å gå til det inlegget jeg sist leste eller hvordan jeg skal forklare, den orangsje pila har blitt borte ihvertfal. Så om det har kommet nytt svar i tråden må jeg gå til den siden svaret kom på også scrolle ned til inlegget...

Du kommer til nyeste innlegg ved å trykke på trådtittelen. Du kan gjøre det samme i den «ordentlige» versjonen også. :)

 

Opplever det samme, men trådtittelen linker kun til førstepost.

 

Er forøvrig kun et par tråder som har mistet sidelinkene, men det er jo selvfølgelig de jeg kikker mest i...

Lenke til kommentar

på min iPhone får jeg ikke lenger opp muligheten til å gå til det inlegget jeg sist leste eller hvordan jeg skal forklare, den orangsje pila har blitt borte ihvertfal. Så om det har kommet nytt svar i tråden må jeg gå til den siden svaret kom på også scrolle ned til inlegget...

Du kommer til nyeste innlegg ved å trykke på trådtittelen. Du kan gjøre det samme i den «ordentlige» versjonen også. :)

 

Opplever det samme, men trådtittelen linker kun til førstepost.

 

Er forøvrig kun et par tråder som har mistet sidelinkene, men det er jo selvfølgelig de jeg kikker mest i...

 

Dette er nå fikset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...