Gå til innhold

En oppdatert "Mine innlegg" er på plass!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tråder jeg har i favoritter, men ikke har skrevet i viser ikke lenger antall sider. Og de forblir blå uansett antall svar.

Skal få det fikset, men får ikke lastet opp selv - så jeg er avhengig av drift for å få oppdatert. Forhåpentligvis kan jeg få oppdatert i kveld.

 

 

får bare timeout, og har gjort det siden i formiddag. Med opera mini 6

Svært merkelig. Både mobilutseendet fungerer fint for meg i mobilutseendet på iPhone og ellers i stort sett alle utseender jeg har testet med nettleser. Opplever du det fremdeles?

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Skal få det fikset, men får ikke lastet opp selv - så jeg er avhengig av drift for å få oppdatert. Forhåpentligvis kan jeg få oppdatert i kveld.
Supert. Er jo ingen kritisk feil. Getlast og getnew funker jo så jeg har ikke mista noen funksjonalitet annet enn rent utseendemessig.
Lenke til kommentar

Skulle ha vært merket hva avkryssningsruten er til i mine innlegg. Går ut ifra at det er "Du kan nå ignorere tråder direkte fra hovedsiden".

Det stemmer, er enig i at det burde være bedre merket, men var liksom ikke noe godt med plass til å skrive noe der... Jeg skal se på om det er bedre å ha et ikon der som man kan klikke på i stedet. Slik at man kan fjerne enkelt-tråder heller enn å merke dem.

 

 

Hmm. Da er det «Siste 24 timer» som har for liten skrift. Den bør være like stor i forumvisning, Siste 24 timer og Mine innlegg.

Jeg skal se på det, men har ikke noe ønske om å gå igang med Siste 24 timer i nærmeste fremtid, kanskje jeg bare forminsker skriftstørrelsen på tittelen i "Mine innlegg" om det er det du ønsker.
Lenke til kommentar

Hvorfor har det dukket opp to stykker av "Legg til/fjern favoritter"?

Oh, hadde jeg glemt. Er fordi favoriseringsknappen nå importeres som template-hook, slik at vi slipper å endre topicViewTemplaten i alle foreldreutseendene, den importerte template-biten for å favorisere blir nå dermed automagisk lagt inn alle steder etter en spesifisert hook-test i templaten i stedet. Gjør jobben med å sikre at knappen er på plass osv. ialle utseender ved senere oppgraderinger lettere, fordi disse "hook-pointene" er noe IPS har lagt inn. :)

 

Skal fjerne den overflødige nå.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

på min iPhone får jeg ikke lenger opp muligheten til å gå til det inlegget jeg sist leste eller hvordan jeg skal forklare, den orangsje pila har blitt borte ihvertfal. Så om det har kommet nytt svar i tråden må jeg gå til den siden svaret kom på også scrolle ned til inlegget...

Lenke til kommentar

på min iPhone får jeg ikke lenger opp muligheten til å gå til det inlegget jeg sist leste eller hvordan jeg skal forklare, den orangsje pila har blitt borte ihvertfal. Så om det har kommet nytt svar i tråden må jeg gå til den siden svaret kom på også scrolle ned til inlegget...

Du kommer til nyeste innlegg ved å trykke på trådtittelen. Du kan gjøre det samme i den «ordentlige» versjonen også. :)

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Hvorfor har det dukket opp to stykker av "Legg til/fjern favoritter"?

Oh, hadde jeg glemt. Er fordi favoriseringsknappen nå importeres som template-hook, slik at vi slipper å endre topicViewTemplaten i alle foreldreutseendene, den importerte template-biten for å favorisere blir nå dermed automagisk lagt inn alle steder etter en spesifisert hook-test i templaten i stedet. Gjør jobben med å sikre at knappen er på plass osv. ialle utseender ved senere oppgraderinger lettere, fordi disse "hook-pointene" er noe IPS har lagt inn. :)

 

Skal fjerne den overflødige nå.

Skjønte ikke bæret av det der, bortsatt fra den helt siste setningen. :p

 

på min iPhone får jeg ikke lenger opp muligheten til å gå til det inlegget jeg sist leste eller hvordan jeg skal forklare, den orangsje pila har blitt borte ihvertfal. Så om det har kommet nytt svar i tråden må jeg gå til den siden svaret kom på også scrolle ned til inlegget...

Bare trykk hvor som helst i ruten (bortsett fra på sidetallene), så kommer du automatisk det nyeste innlegget siden sist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...