Gå til innhold

En oppdatert "Mine innlegg" er på plass!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker som om feilen hvor det ble visst veldig mange tråder/alle tråder jeg har deltatt i nå er borte, TSP. Ser også sidetallene på favorittene mine :-)

Bra! Sidetallene var en enkel sak å ordne opp i, men litt usikker på hva som førte til ditt spesielle problem, selv om jeg for så vidt vet hvordan jeg fikset det... *selvmotsigende*

 

 

Ikke hos meg i hvertfall.

Hmm. Liker svært dårlig problemer jeg ikke klarer reprodusere :/

 

Har du prøvd å slette cache/buffer i nettlesern? Hvor mange ignorerte tråder har du?

Lenke til kommentar

Ikke hos meg i hvertfall.

Hmm. Liker svært dårlig problemer jeg ikke klarer reprodusere :/

 

Har du prøvd å slette cache/buffer i nettlesern? Hvor mange ignorerte tråder har du?

Prøvde å slette det nå men har fortsatt problemet. Har vel ca. 5-7 ignorerte tråder.

 

Screenshot av feilmeldingen i Chrome:

post-103104-0-74776500-1307794869_thumb.png

Lenke til kommentar
  • Mine innlegg ser nå bra ut i mobilutseendet

Finnes det en mobilversjon av forumet? hva er adressen?

Logg på fra en mobil, så vil du automatisk komme til mobilskinnet. Eller så kan du velge "IP.Board Mobile" fra rullegardinmenyen nederst på siden. :)

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Endelig ligner det litt mer på den gamle versjonen, sånn at jeg faktisk kan se eldre innlegg av meg, og ikke bare de fem siste. Bare synd at jeg ikke kan se alle innlegg jeg har postet "all time" sånn som man kunne før. Forandringen av Mine Innlegg/Mine Tråder må være den desidert verste som har blitt gjort på diskusjon.no

Lenke til kommentar

Endelig ligner det litt mer på den gamle versjonen, sånn at jeg faktisk kan se eldre innlegg av meg, og ikke bare de fem siste. Bare synd at jeg ikke kan se alle innlegg jeg har postet "all time" sånn som man kunne før. Forandringen av Mine Innlegg/Mine Tråder må være den desidert verste som har blitt gjort på diskusjon.no

Hmm, har du misforstått noe? Kan du gi meg en lenke/skjermskudd til det du skriver om og forklare litt mer detaljert hva som skjer og hva du ønsker?

 

Hvilken forandring henviser du til som den verste, den oppdateringen jeg gjorde for 1-2 dager siden?

 

I "Mine innlegg" fungerer det i alle fall bedre for meg nå å finne alle tråder jeg har postet i, fordi sideantallet nå faktisk blir riktig og sidene etter og før hver side viser det de skal. Før ble det ikke det for meg.

 

Hvis noe jeg har gjort har forårsaket problemer, beklager jeg virkelig - jeg vet det er personer her som opplever problemer som kun et begrenset utvalg personer, jeg kommer til å forsøke så godt jeg kan å fikse dem, men det er vanskelig å finne årsak når jeg ikke klarer reprodusere dem selv.

 

 

Hmmm... Vet ikke om det har no sammenheng med dette, men hos meg er alle tråder som lå i mine innlegg borte. Ikke dukker det opp noe når jeg skriver i tråder heller.

Det var rart. Du mener i de listene her sant? Kunne du gitt meg et skjermskudd av dine valg og resultatene/mangelen på resultater?

 

 

Beklager virkelig problemene enkelte opplever, prøver så godt jeg kan å finne ut av dem!

Lenke til kommentar

Sånn ser det ut nå. Har vel vært sånn siden i går. Lå en umasse tråder der i forigår.

 

Uten navn.jpg

Funker de andre fanene? Får du opp tråder hvis du endrer tidsperioden til "Alle"?

 

Har du deltatt i noen tråder siste 2 måneder?

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Kommer ikke opp noe på noen av de andre fanene, og ikke noe når jeg prøver å endre tidsperiode heller. Eller forresten... kommer opp noen gamle tråder når jeg endrer til siste 6 måneder eller lenger siden, men ingenting fra siste 4 måneder og nyere.

Endret av KristineS
Lenke til kommentar

Prøvde å slette det nå men har fortsatt problemet. Har vel ca. 5-7 ignorerte tråder.

 

Screenshot av feilmeldingen i Chrome:

feil.png

Jeg får i alle fall reprodusert det nå, og det ser ut til å skyldes noe så enkelt som tidsperiode-valget. Sett det til "Alle" når du vil administrere trådene, så skal du få tilgang dit.

 

 

Jeg blir og nødt til å se litt mer på hvordan tidsperiode-valget virker inn på andre områder, blant annet grunnet feilen som KristineS rapporterer. Det kan derfor være en del feil dersom man bruker tidsperiode-valget, beklager det.

Lenke til kommentar

 

 

Endelig ligner det litt mer på den gamle versjonen, sånn at jeg faktisk kan se eldre innlegg av meg, og ikke bare de fem siste. Bare synd at jeg ikke kan se alle innlegg jeg har postet "all time" sånn som man kunne før. Forandringen av Mine Innlegg/Mine Tråder må være den desidert verste som har blitt gjort på diskusjon.no

Hmm, har du misforstått noe? Kan du gi meg en lenke/skjermskudd til det du skriver om og forklare litt mer detaljert hva som skjer og hva du ønsker?

 

Hvilken forandring henviser du til som den verste, den oppdateringen jeg gjorde for 1-2 dager siden?

 

I "Mine innlegg" fungerer det i alle fall bedre for meg nå å finne alle tråder jeg har postet i, fordi sideantallet nå faktisk blir riktig og sidene etter og før hver side viser det de skal. Før ble det ikke det for meg.

 

Hvis noe jeg har gjort har forårsaket problemer, beklager jeg virkelig - jeg vet det er personer her som opplever problemer som kun et begrenset utvalg personer, jeg kommer til å forsøke så godt jeg kan å fikse dem, men det er vanskelig å finne årsak når jeg ikke klarer reprodusere dem selv.

 

 

Hmmm... Vet ikke om det har no sammenheng med dette, men hos meg er alle tråder som lå i mine innlegg borte. Ikke dukker det opp noe når jeg skriver i tråder heller.

Det var rart. Du mener i de listene her sant? Kunne du gitt meg et skjermskudd av dine valg og resultatene/mangelen på resultater?

 

 

Beklager virkelig problemene enkelte opplever, prøver så godt jeg kan å finne ut av dem!

 

 

Den siste oppdateringen virker helt grei. Det jeg mente var forandringen som ble gjort av "Mine Innlegg & Tråder" når forumet fikk nytt skin og alt det dere. Du husker sikkert før at "Mine Innlegg & Tråder" var delt opp i 2 deler, "Tråder" og "Innlegg". For meg var dette mye mer oversiktlig og praktisk siden jeg bare kunne trykk meg inn på Innlegg og så kunne jeg se alle innlegg jeg hadde postet etter jeg ble medlem på Diskusjon. Det var lett å følge opp diskusjoner og sjekke min egen historie på forumet. Ofte postet brukere i en tråd bare for å få den under sine innlegg.

 

Sånn som det er nå er nesten "Mine Innlegg & Tråder" ubrukelig for meg. Hvis jeg trykker inn på det så får jeg bare en liste over de trådene som er mest aktivitet i og som jeg har postet i. Problemet med dette er at jeg får en liste over mange tråder jeg overhode ikke er interessert i. Mange av de trådene som er på listen min er sånn typiske som jeg postet én gang i får sånn 3 år siden, men likevel så ligger de på toppen av listen min siden det er mye aktivitet der.

 

Det at jeg kan velge muligheten "vis all poster" er jo så klart ganske greit, men det er fortsatt ikke så praktisk som den gamle versjonen. Jeg lurer egentlig litt på hvorfor dere kastet vekk et system som funket så bra? Er det fordi jeg ikke bruker den nye versjonen riktig at den funker så dårlig for meg?

 

Jeg mener altså oppdateringen fra den gamle versjonen til den nye. Ikke den oppdatering som nylig skjedde.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Prøvde å slette det nå men har fortsatt problemet. Har vel ca. 5-7 ignorerte tråder.

 

Screenshot av feilmeldingen i Chrome:

post-103104-0-74776500-1307794869_thumb.png

Jeg får i alle fall reprodusert det nå, og det ser ut til å skyldes noe så enkelt som tidsperiode-valget. Sett det til "Alle" når du vil administrere trådene, så skal du få tilgang dit.

 

 

Jeg blir og nødt til å se litt mer på hvordan tidsperiode-valget virker inn på andre områder, blant annet grunnet feilen som KristineS rapporterer. Det kan derfor være en del feil dersom man bruker tidsperiode-valget, beklager det.

Etter jeg satt til "Alle", så funker det her og. Takk for tipset! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...