Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda mer Zelda? Jaja, det skader vel ikke. Har bare fem på 3DS fra før og ett på emulator. :p Får vel kjøpe de to til DS igjen og satse på en skikkelig Zelda overdose. :p

 

The Minish Cap er fantastisk. Om du ikke har spilt det før kan du glede deg. Jeg vil faktisk ranke det over Phantom Hourglass og Spirit Tracks til DS.

 

Ellers virker det som en grei liste, og heldigvis har jeg ikke spilt noen av de andre før.

Lenke til kommentar

Er sågodt som halvveis i Skyward Sword, og fortsatt er jeg ganske puzzled over sverdkampen. Virker ganske tilfeldig om man treffer eller ikke, siden fiendene bytter guard nesten samtidig som du svinger sverdet en vei.

 

Blir fort wailing som i Twilight Princess merker jeg. Det går kjappest på flere fiender. Etter første treff er de jo stunnet ett sekund, da wailer man bare løs. Evt Shield bash, wail.Det kommer jo også veldig tydelige lyder når man lander en hit.

 

Men motionkontroller funker greit i puzzles og flyving med scaraben og fuglen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er det ikke litt sånn med knappestyring også noen ganger?

 

Man hamrer i vei og håper på å lande noe. Noen ganger føler man at figuren ikke reagerer, også med knapper. Det kan ha mange årsaker.

 

Forskjellen er kanskje at med en knapp vet man at man har trykket, og godtar at når figuren ikke reagerer har det en grunn. Kanskje den var midt i en annen bevegelse e.l. Er det litt psykologi her?

 

Jeg mener absolutt ikke å påstå noe skråsikkert. Jeg bare spør.

Lenke til kommentar

Er det ikke litt sånn med knappestyring også noen ganger?

 

Man hamrer i vei og håper på å lande noe. Noen ganger føler man at figuren ikke reagerer, også med knapper. Det kan ha mange årsaker.

 

Forskjellen er kanskje at med en knapp vet man at man har trykket, og godtar at når figuren ikke reagerer har det en grunn. Kanskje den var midt i en annen bevegelse e.l. Er det litt psykologi her?

 

Jeg mener absolutt ikke å påstå noe skråsikkert. Jeg bare spør.

Hm, dette er noe som er ekstremt sjeldent, men når det faktisk skjer, så begynner jeg ofte å lure på om jeg faktisk trykket hardt nok eller lenge nok. Ofte er det som er problemet, tror jeg.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke lastet de ned, siden jeg må ha en oppdatering, uten den kommer jeg ikke inn på shop'en. Jeg får ikke lastet ned oppdateringen fordi jeg ikke får koblet til internett. Det til tross kan jeg surfe rundt i nettleseren. Gjort det meste, men ingenting som funker. Jeg får bare feilkode hele tiden. Frustrerende som bare faen.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...