Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

http://www.makeuseof.com/tag/play-gamecube-games-wii-u-nintendont/

 

Dette må da være elsk, sitter her å tenker hvorfor denne feature var slått av, Nintendo?

 

 

 

What is Nintendont?

Nintendont isn’t an emulator, because it doesn’t need to emulate the GameCube’s hardware. When Nintendo ditched GameCube support on the Wii U, they effectively flipped a virtual switch to turn the feature off. Nintendont turns that switch back on again, allowing GameCube games to run natively at full speed.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet noen om de kommer til å ture på som før med HMs i Pokemon Sun/Moon? Spilte litt x/y og kom på hvor mye jeg hater at man må legge opp party etter HMs og ikke etter hva man egentlig vil.

 

Hadde vært så mye bedre om evnene ute i map var held items eller noe sånt.

Mener jeg hørte at HM systemet forsvinner i sun/moon.
Lenke til kommentar

 

Vet noen om de kommer til å ture på som før med HMs i Pokemon Sun/Moon? Spilte litt x/y og kom på hvor mye jeg hater at man må legge opp party etter HMs og ikke etter hva man egentlig vil.

 

Hadde vært så mye bedre om evnene ute i map var held items eller noe sånt.

Mener jeg hørte at HM systemet forsvinner i sun/moon.

 

Hadde vært nok til å få meg til å vurdere spillet. Returnerte til X nå, synes det er merkbart bedre håndtverk enn ORAS. Er forsåvidt i starten av victory road i begge, så endgame content blir vel avgjørende.

 

Merker at det meste av pokemon jeg misliker i XY er fra white/black eller diamond/pearl. De nyeste er ganske ok.

Lenke til kommentar

Jeg synes bakoverkompatibilitet er sterkt undervurdert av produsentene i dag og er verdt den ekstra kostnaden. Noe av det som ga konsoller som PS2 og Wii så lang levetid var nettopp det at man fikk tilgang til veldig store spillbibliotek, og det var ingen grunn til å vente med kjøp siden spillene fra forrige generasjon ville kjøre bedre på den nye konsollen. Jeg husker hvor kult det var når jeg kjørte noen av spillene mine som lagget på PS1 på PS2 og de plutselig kjørte helt glatt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Jeg ga bort wii min da jeg kjøpte WiiU men har beholdt GC. GC er fortsatt min favoritt konsoll, det var den konsollen som fikk meg tilbake til konsoll spilling etter å ha mistet intressen for det etter at jeg kjøpte playstation.

PlayStation er også en konsoll.

 

Ja det veit jeg, men jeg mistet totalt intressen for alt annet en pc spill da jeg kjøpte playstationen, sluttat totalt å spille noe annet en strategi spill på pc. Fant tilbake til konsoll da jeg kjøpte en brukt GC for 500 kr på impuls. Oppdaget Zelda Mariokart og Mario Sunshine for å nevne noen spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...