Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hav mener du med spille alene? Det har jo ikke multiplayer ...

Mener det var på en nintendo direkt sending, at dette skulle være en av endringene som skulle være i spillet(ikke nødvendigvis en multiplayer, men hvertfall noe som endrer på måten å spille alene på). De sa på sendingen at det hvertfall er mer enn grafikken som har blitt endret på.

Endret av NinjaChrister
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har jo multiplayer i Four Swords, så kanskje de har gjort noe sånt? Det skal jo ikke store endringer til for å få co-op til å fungere i de aller fleste Zelda-spill. Stort sett trenger de bare gjøre fiendene litt farligere, og kanskje endre litt på noen få puzzles.

Skrevet

For de som ikke har prøvd Wonderful 101 så anbefales det, jeg synes det er vanvittig morsomt, tar noe tid å komme inn i mekanikken, men fyttigrisen så vanedannende det er og det sitter utrolig godt i hendene/utrolig bra spillbarhet med andre ord.

Spillet gir også en real utfordring, jeg har kun spilt på Very easy å klart gull.

Dette er et soleklart kjøp for meg.

Skrevet (endret)

Har spilt Mighty Switch Force 1 og 2 ganske mye (MSF HD på Wii U, MSF2 på 3DS) og kan trygt anbefale begge to til fans av plattformspill der man må tenke en del. :)

Endret av Lykketrolling
Skrevet

Hva synes folk om Pilotwings Resort til 3DS? Kom over det til 69kr på Expert istad, så dro det med meg i samme slengen. Elsket Pilotwings på SNES når jeg var liten, så håper jeg kan få ihvertfall litt av den samme følelsen igjen.

Skrevet

"Splinter Cell used to be built like a Clancy novel; now it’s an action movie [...] Ten men searching for Fisher doesn’t make for ten times the excitement, but it sure does give him a lot to shoot."

Alt jeg trenger å vite for at dette ikke er noe for meg. Elsket Splinter Cell 1-3 i sin tid.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...