Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Grafikkstilen til aLttP 2 gjør at det ikke havner veldig høyt på lista, faktisk... Jeg er overhode ikke imponert over traileren, og det er nok første gang når det er snakk om Zelda. Har faktisk mer lyst på Majora's Mask, selv om jeg ikke liker spillet veldig godt. Jeg vet i alle fall hva jeg får om det kommer.

 

Jaaaaaaaaaaaaa The Legend of Zelda Majora's Mask er perfeksjon for meg :ohmy: :ohmy:

Det er fortsettelsen på Ocarina of Time, altså Ocarina of Time 2:

 

http://www.youtube.com/watch?v=CDW2PdetPW0

 

http://www.youtube.com/watch?v=c1sMFS0BE-A

Endret av DekuLink
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte akkuratt need for speed most wanted u, kun 249 + frakt hos cdon, satser på at spillet er bra

Det største problemet med Most Wanted 2012 er at det er designet av 10-åringer, det er det eneste spillet som har fått meg til å ragequitte på grunn av dårlige designvalg.

Men da kommer gif-bildene fra den KULESTE gjengen, akkurat som soppene i 4chan-tråden.

HVA? 4Chan-gjengen er de kuleste da, det var jo de som fant opp trollface og lærte meg å bli anonymous!!1!

Lenke til kommentar

Med den avataren din er kanskje ikke du den rette til snakke.

 

Hæ? Milo Manara er en av de mest anerkjente tegneserieskaperne i verden.

 

Men uansett er jo hele poenget med Nintendo å ha det morsomt, så hvorfor gjelder ikke dette på forumet?

 

Tja, det er forskjell på "morsomt" som i en interessant diskusjon og "morsomt" som i å diskutere størrelsen på utstyret til Link.

Lenke til kommentar

Hæ? Milo Manara er en av de mest anerkjente tegneserieskaperne i verden.

Det er likevel et bilde av en halvnaken dame som "koser seg", med fokus på trusen hennes.

 

Tja, det er forskjell på "morsomt" som i en interessant diskusjon og "morsomt" som i å diskutere størrelsen på utstyret til Link.

Jeg postet et køddebilde av Link og Zelda som "svar" på posten over min. Dvs humor, trodde jeg da. Men Link og Zelda er vel for hellige til å køddes med her på forumet? Jeg våger jo å påstå at Skyward Sword ikke var perfekt, med resultatet at jeg fikk så mye kjeft at jeg like greit forlot forumet for en stund...

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Jeg vil påstå begge to er viktige. 'Moro' og 'lenge på spillet' er ikke motsigende, men kan fint kombineres. Ta for eksempel Resident Evil: Outbreak. Hele konseptet lovet veldig bra, og det var vanvittig mye man kunne åpne opp der. En drøm for oss som elsker å låse opp ting, med andre ord. Men hva var vitsen, når alle de fem (!) oppdragene kunne fullføres på godt to timer på de lengste, og under halvtimen på det korteste? Å spille det samme brett om og om igjen er rett og slett ikke morsomt i lengden, uansett hvor bra spillet ellers er. Man få nye ting å gjøre, ellers går man fort lei.

Lenke til kommentar

Kommentaren oppsummerer Segas konsollhistorie greit. Wii alene har solgt mer enn alle Segas konsoller gjennom tidene. Sega var nær konkurs finansielt på den tiden. Nintendo er stinn av penger etter DS og Wii.

 

Selv om man ser likheter i forhold til lanseringstidspunkt og salgstall (så langt) er det helt utenkelig at Nintendo vil droppe Wii U om to år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...