Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Hva med Lufia: Curse of the Sinistrals? Tror aldri det kom ut i Europa, men DS-en er jo sonefri, så det burde ikke by på store problemer.

 

Andre action-rpger jeg kommer på er Phantasy Star Zero, Kingdom Hearts og muligens Lunar Knights? Ellers er vel Okamiden som Nouse4aname foreslår det beste forslaget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er så mange sånne spill desverre. Men du har jo Okamiden og Golden Sun: Dark Dawn du kan sjekke ut. Begge to er veldig gode spill. Du har også Solatorobo: Red the Hunter, men det har jeg ikke testet selv enda.

 

 

Kom nettopp igjennom Solatorobo:D er konge spill! gjor bare storyen og det tok cirkus 18 timer.

Kampsystemet er lit for lett å ikke så mye å huske på.

Men er kjempegod historie og sykt bra musikk og grafikk!

Lenke til kommentar

Hva med Lufia: Curse of the Sinistrals? Tror aldri det kom ut i Europa, men DS-en er jo sonefri, så det burde ikke by på store problemer.

 

Andre action-rpger jeg kommer på er Phantasy Star Zero, Kingdom Hearts og muligens Lunar Knights? Ellers er vel Okamiden som Nouse4aname foreslår det beste forslaget.

 

Støtter Lufia: Curse of the Sinistrals og Okamiden. Jeg har ikke spilt sistnevnte, men jeg spitle Okami ganske mye på Wii og syntes det er mistenkelig likt Zelda. ikke at det er negativt, selvsagt. Lufia er også svært bra, men du tilbrigner ganske lite tid i byene, og det er en fordel om du har spilt de to første (Lufia and the Fortress of Doom og Lufia 2: Rise of the Sinistrals) da Curse of the Sinistrals er en steampunk remake av de to. Det er ikke nødvendig å ha spilt de første, men du vil kjenne igjen en god del om du gjør det. :)

 

Jeg spilte Lunar Knights en stund og kom langt nok til å bytte karakter (du har to hovedkarakterer), men det falt aldri i smak. Kingdom Hearts 1 var bra, men jeg syntes det har stått stille siden da uten å utvikle seg noe særlig. Siste KH jeg spilte var Birth by sleep på PSP, men jeg gikk fort lei.

Lenke til kommentar

Tusen takk for alle svar :)

 

Tror kanskje jeg går for Dragon Quest IX selvom ikke battle systemet er min favoritt.

 

Jeg har ingen folk å spille multiplayer med, men er det verdt et kjøp alikevel? :)

 

Jeg spilte DQIX i litt over hundre timer solo og har ikke rørt multiplayer. ;)

 

Edit: Yay, gikk gjennom Kirby's Dream Land i dag i strekk. :D (nå er det ikke det lengste spillet akkurat, men morsomt å si jeg har gjort det.) ;)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Jeg er svært fornøyd med 3DSen. DSen var favoritten min til tross for at at jeg har Wii, PS3, PC og hadde XB360, og nå har jeg DS, 3DS og Virtual Console i samme maskin. :) Spillene til 3DS er ikke all verden foreløpig, men en del klassikere som Ghost Recon, Zelda og RE: Mercenaries 3D er det jo. I tillegg har vi jo eShop med en rekke svært bra spill, og støtte for DS. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...