Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått med 3DS. Men jeg lurer på en ting. Mulig det er jeg som er litt pirkete.

 

Men, er det normalt at det er litt "slark" i skjermen. Den klikker på plass og sitter fint. Men når jeg beveger 3DS frem og tilbake når jeg spiller Faceraiders f.eks. Så beveger skjermen litt på seg. Er dette normalt?

Lenke til kommentar

Fått med 3DS. Men jeg lurer på en ting. Mulig det er jeg som er litt pirkete.

 

Men, er det normalt at det er litt "slark" i skjermen. Den klikker på plass og sitter fint. Men når jeg beveger 3DS frem og tilbake når jeg spiller Faceraiders f.eks. Så beveger skjermen litt på seg. Er dette normalt?

Ja, alt det du nevner nå er normalt. Skjermen klikker for å holde skjermen i riktig vinkel, og 3D effekten beveger litt på seg dersom man beveger eller flytte litt på øyneposisjonen din.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Mulig jeg formulerte meg litt dårlig. Hadde litt dårlig tid i stad.

 

Det jeg mener med at skjermen er litt løs / slarkete. Da tenker jeg på selve skjermen. Den fysiske biten for og si det sånn.

 

Det vil si jeg åpner skjermen, den klikker på plass. Men når jeg bruker den eller beveger på Nintendo 3DS`en. Så sitter selve LCD skjermen litt "løs". Altså litt slarkete. Men den sitter forsatt på plass på en måte.

 

Litt som dette:

 

Kansje ikke like mye..

Endret av Bare Ban
Lenke til kommentar

Xenoblade kommer til Europa den 2. September i år, bare å glede seg med andre ord. Satser på at vi får denne bundelen her også:

 

Wii%20XC%20packshot.jpg

 

Sist, er spillet noe bra? Det kan vi ikke vite sikkert, men i Famitsu fikk det 36/40 (9,9,9,9), og blant japanske gamere er det det høyest rankede rpg-et denne generasjonen på forskjellige brukernettsteder. Også, sjekk ut dette:

 

http://www.youtube.com/watch?v=iAYBui5ghJ0

Lenke til kommentar

Alt fra den videoen er også gameplay, selv om det ikke er kamper der :) Utforsking er vel den viktigste biten i slike spill er det ikke? Tror ellers kampsystemet minner en del om Final Fantasy XII for de som har spilt det.

 

Soleklart kjøpt for meg også, og egentlig burde alle som eier en Wii og er interessert i rollespill/eventyrspill vurdere dette, da det ikke finnes noe som dette på noen av konsollene (det nærmeste er vel Oblivion vil jeg tro).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Ser ut som Wii'en min får komme fram igjen. Med Xenonblade, Zelda SS og Last Story :)

 

Får håpe den bundelen med Classic Pro kommer. Da blir det litt billigere. Må også skaffe meg Wii remote plus, til Zelda SS. Skulle det ikke komme en bundle der også?

 

Ork. Kommer ikke til å ha tid til noe som helst til hausten. Med et dusin spill, og videregående.

Lenke til kommentar

Ser ut som Wii'en min får komme fram igjen. Med Xenonblade, Zelda SS og Last Story :)

 

Får håpe den bundelen med Classic Pro kommer. Da blir det litt billigere. Må også skaffe meg Wii remote plus, til Zelda SS. Skulle det ikke komme en bundle der også?

 

Ork. Kommer ikke til å ha tid til noe som helst til hausten. Med et dusin spill, og videregående.

 

Det kommer ihvertfall en bundle med Zelda i USA, så regner med det gjør det her også.

Lenke til kommentar

Xenoblade kommer til Europa den 2. September i år, bare å glede seg med andre ord. Satser på at vi får denne bundelen her også:

 

*img*

 

Sist, er spillet noe bra? Det kan vi ikke vite sikkert, men i Famitsu fikk det 36/40 (9,9,9,9), og blant japanske gamere er det det høyest rankede rpg-et denne generasjonen på forskjellige brukernettsteder. Også, sjekk ut dette:

 

*video*

Har spillet noen form for story som det er kvalitet over?

 

Å se open world JRPG, det er sjelden kost, men smaker deilig. ;P

Endret av Rider_of_Reason
Lenke til kommentar

Lest en del om dette nå på Nintendo sine sider osv. Den er slarkete fra fabrikken. Det er for og unngå at plasten skal komme under press slik at den ikke sprekker opp. Som de eldre DS gjorde.

 

Godt og vite, da får jeg sove godt inatt ;)

 

Uansett, Zelda Ocerina Of Time er sykt bra! Greier ikke og legge det ifra meg!

Lenke til kommentar

 

Har spillet noen form for story som det er kvalitet over?

 

Å se open world JRPG, det er sjelden kost, men smaker deilig. ;P

 

Spillet har en masse story, og om jeg har forstått det riktig så er den skrevet av samme folkene som laget historien i Xenogears og Xenosaga. Historien i disse spillene er veldig komplekse, og enten hatet for sin pompøsitet, eller elsket for sin kompleksitet. Jeg tror Xenoblade har fått litt Nintendo-input etter at de tok over Monolith Soft, så mitt inntrykk er at historien er noe mer jordnær her enn i de overnevnte, men den skal likevel være brukbar. Tror dog ikke man skal vente seg noe Final Fantasy-nivå på historiefortelling, mer sånn Elder Scrolls-greie der selve hovedhistorien kanskje ikke er like viktig som alle småhistoriene man finner rundt omkring i verden. For selve verdenen har de brukt veldig mye tid på vet jeg, og laget masse lore osv, dog har jeg ikke spoilet meg selv, så jeg vet ikke hvor bra dette er. Temaet er ihvertfall en typisk sånn natur versus teknologi-historie, og det høres jo veldig generisk ut, men kan sikkert lede til noe interessant. Vi får bare se frem til 2. September i spenning!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...