Gå til innhold

Trailer: Modern Warfare 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Hopper glatt over dette. Orker ikke betale 500 kr for et spill jeg allerede har tre kopier av.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Fryktelig mas det var om grafikk da. Ser heller at de bruker tid på nettkoden, samt balansering av perks/killstreaks. Klarer de endelig å få MP skuta på rett kjøl igjen blir dette et garantert kjøp. Jeg setter Cod style MP over BF style MP og krysser alt av fingre for at en del av ryktene som omfattet større kart, kjøretøy osv, bare er sprøyt. CoD MP SKAL være små lag, små kart, ingen kjørtetøy og høy intensitet.

Lenke til kommentar

Det er ikke bare grafikk BF3 kommer til å overkjøre MW3 på heller. Lydbildet til BF serien har alltid vært konge, og jeg tror ikke BF3 blir et unntak. Animasjoner virker også mye mer realistiske i BF3. MW3 blir sikkert et solid spill, men nå trenger det noen endringer, If it ain't broke, don't fix it, men i dette tilfellet så trenger det en fiks, om ikke en radikal en.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Signerer den. Dog syns jeg det er unødvendig mye mas om hva som er det beste spillet av de to, er jo veldig forskjellig målgruppe, der MW er en slags moderne utgave av CS slik jeg ser det. Og BF konsentrerer seg mer om å etterligne en "slagmark", med alt som går under det (kjøretøy, fly, båter, arbeide som et team i squads osv etc.).

 

Måten vi kan si BF-serien er bedre på, slik jeg føler det blir riktig, er å se på nyvinninger mellom hver tittel, de forbedrer grafikken, lyden og gameplayet. De hører på brukerene så godt de kan, og det settes pris på av oss :) Også føler jeg også mange som sier BF suger i forhold til CoD ikke vet hva de prater om, fordi de fleste CoD spillerene har aldri prøvd et skikkelig BF spill(BF2). DICE er i hvert fall enestående på det de gjør, ingen andre slår DICE på det å lage krigsmorro :p

Endret av Hyd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tragisk drittspill. Alle CoD spill fra 4'ern er dritt. Dårlig kvalitet og ikke spesielt innholdsrikt. Syntes det er synd at de ikke bruker mer tid inn i spillene sine. Vedder på at de prøver å gjøre det ferdig så fort som mulig slik at de kan ramme BF3 som kommer til høsten. Etter min mening kommer BF3 til å slå ut CoD sinnsykt lett, fordi det er MYE bedre gjennomført (DICE har brukt mange år på å utvikle Frostbite Engine 2 og selve spillet), bedre grafikk, fysikk osv. Jeg blir rett og slett sur av å se på denne spillscenen. Det ser helt likt ut som BO, bare nye våpen osv.. TRAGISK

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tragisk drittspill. Alle CoD spill fra 4'ern er dritt. Dårlig kvalitet og ikke spesielt innholdsrikt. Syntes det er synd at de ikke bruker mer tid inn i spillene sine. Vedder på at de prøver å gjøre det ferdig så fort som mulig slik at de kan ramme BF3 som kommer til høsten. Etter min mening kommer BF3 til å slå ut CoD sinnsykt lett, fordi det er MYE bedre gjennomført (DICE har brukt mange år på å utvikle Frostbite Engine 2 og selve spillet), bedre grafikk, fysikk osv. Jeg blir rett og slett sur av å se på denne spillscenen. Det ser helt likt ut som BO, bare nye våpen osv.. TRAGISK

Hvordan i alle dager kan du sammenligne denne traileren med bo? Det hadde jo ikke en eneste lik side. Og hvordan i alle dager kan du si at alle spillene fra mw er dritt? Jeg har aldrig spilt ett bedre spill enn mw2. Mw3 kommer til å bli det beste spillet innen 11.08.11

Lenke til kommentar

Mykje syting her.

 

Eg gledar meg, heilt offisielt. Eg synest MW2 var svært online, og har trua på MW3. Battlefield var ikkje heilt for meg - eg føretrekk heller litt 'kjappare' gameplay, og litt meir arcade-ish spel. MW2 var blinkskot for meg - håpar dei resterande ansatte i IW, med hjelp frå Sledgehammer games kan laga eit godt spel.

 

Singleplayer i MW1 og MW2 er veldig hollywood - og eg elskar det. MW3 ser ut til å køyre mykje i same bana, noko som eg sett pris på!

 

@Snasent; å kalle nokon drittunge berre fordi han eller ho har andre favorittar enn deg blir berre for tåpeleg. Rapportert.

Endret av Optimus Trasti
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mykje syting her.

 

Eg gledar meg, heilt offisielt. Eg synest MW2 var svært online, og har trua på MW3.

 

@Snasent; å kalle nokon drittunge berre fordi han eller ho har andre favorittar enn deg blir berre for tåpeleg. Rapportert.

Jeg skrev drittunge pga hvordan han oppførte seg på, ikke fordi han har andre favritter enn meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...