Gå til innhold

Trailer: Modern Warfare 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Skal ikke si noe på singleplayeren, jeg syntes selv den var knall. Har ingen problem med å innrømme at jeg mente den var spennende. Men, singleplayer gir jo begrenset gjennspillingsverdi i et FPS da, spesielt siden det ikke legges opp for andre måter å avslutte spillet på eller andre valg under spillet. Omsider vil man jo gjerne teste evnene sine mot andre, for å se om man egentlig er så bad ass som singleplayeren gir en inntrykk av.

 

Edit:

EDIT: Det bør nevnes at jeg spiller på konsoll. Jeg er inneforstått med at jeg dermed har mindre evne og rett til å være kritisk.

 

Dette tror jeg ikke jeg har hørt før, må si jeg lo litt av det samtidig som jeg ga deg en pluss en for den ;) Helt greit å spille på konsoll, har selv plenty med spill på konsoll (sluttet å telle etter 200). Foretrekker bare fps på pc dog, og da blir det irriterende å få en dårlig fungerende port fra konsoll ;)

Endret av PheIix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tragisk drittspill. Alle CoD spill fra 4'ern er dritt. Dårlig kvalitet og ikke spesielt innholdsrikt. Syntes det er synd at de ikke bruker mer tid inn i spillene sine. Vedder på at de prøver å gjøre det ferdig så fort som mulig slik at de kan ramme BF3 som kommer til høsten. Etter min mening kommer BF3 til å slå ut CoD sinnsykt lett, fordi det er MYE bedre gjennomført (DICE har brukt mange år på å utvikle Frostbite Engine 2 og selve spillet), bedre grafikk, fysikk osv. Jeg blir rett og slett sur av å se på denne spillscenen. Det ser helt likt ut som BO, bare nye våpen osv.. TRAGISK

Hvordan i alle dager kan du sammenligne denne traileren med bo? Det hadde jo ikke en eneste lik side. Og hvordan i alle dager kan du si at alle spillene fra mw er dritt? Jeg har aldrig spilt ett bedre spill enn mw2. Mw3 kommer til å bli det beste spillet innen 11.08.11

 

SI meg hvilken engine CoD spill bruker, si meg en spill motor for hvert spill takk.

Lenke til kommentar

Virker jo nesten som at alle som støtter mw-serien er consolegamere. Samme med bf3 på pc fronten. Skjønner godt at det gnisser der for alt som har med cod-serien etter cod4 er så på vidda uansett. Porting, fjerning av diverse småting og sist men ikke minst p2p istedet for dedicated. Har tilogmed bevis fra mw2 på over 200 000 (sist jeg skjekka) som har signert på at dette bare er helt idiotisk.

Dere som sitter på console kan bare kose dere, for spillet er lagd for console simpelt og enkelt sagt! Vi som kun bruker pc som gamingstasjon sliter med nedgraderinger i spillet som grafikk, mangler og en helt forjævelig haug av bugs.

 

Porta spill er som og spille playstation 1 spill igjen (ja jeg tar litt i), for firkanter er jeg drittlei av. Hvor får ekstremgamere bruke highend pcen sin? Hvertfall ikke på mw3 og det er jeg ganske bombesikker på.

 

Edit: Kjøpte mw2 da det kom, men fikk ikke spilt det på 2 uker pga inkompatabilitet på skjermkortet mitt. Det var en rett i trynet det! Gleda meg fra cod4, men det var hvertfall en vits. Har aldri vært så skuffa over et pc-spill før.

Lenke til kommentar

MW2 lå lenge stuet bort da det fulgte med skjermkortet og jeg hadde ikke noe interresse av spillet da. Men etterhvert dro jeg det frem igjen og ble faktisk litt hekta (bare litt). Men tror neppe jeg hadde gått til det skrittet å belaste kontoen min for spillet, så bra er det ikke.

 

Det MW mangler i MP-modus er brukerkontrollerte kjøretøy, biler, stridsvogner, fly osv. Alt det som BF2 har og BF3 kommer til å ha. Dette er en av grunnene til at jeg ville valgt BF3 fremfor MW3. Dessuten liker jeg ikke helt systemet i COD med killstreak rewards, som freks nuke ved 25 kills.

 

Meeen.......stripper du spillene ned til bare løping og skyting er jeg jammen ikke sikker på hvilken av de to (Modern Warfare og BF2) er best.

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar

EIRein: ikke for å være krass, men ja. Når man velger konsoll over en high end PC velger man rett og slett å være mindre kritisk til hva man får. I stor grad får du det du betaler for.

 

Skal ikke skli for langt ut av topic, men bare Red Dead Redemption er aleina en god grunn til å eie en konsoll. Kommer kanskje til PC også, men dog har gått veldig langt tid siden de annonserte det (Rockstar). Men skytespill som Call of Duty og Battlefield passer best til PC, ingen tvil

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar

 

Det MW mangler i MP-modus er brukerkontrollerte kjøretøy, biler, stridsvogner, fly osv.

 

Nei!! Det er akkurat dette som gjør CoD så bra. Ikke alt det kjøretøy tullet.

Jeg håper så inderlig at CoD aldri får kjøretøy. CoD skal være små baner, små lag og høyt tempo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

CoD pleide å ha kjøretøy, din nisse.

 

Skal du være skikkelig fan over ett spill... burde du vite slikt. >.<

Trur dei meinte i fleirspelar porsjonen av spelet. Dersom ein ser vekk ifrå ymse killstreaks så har dei ikkje køyrety. Og eg er veldig enig, i at det må berre halde seg unna CoD. Dog, å køyre panservogn og å fly helikopter er ganske morosamt i BF.

 

Edit: ser no at du skreiv "pleide". Så då blei svaret mitt noko feil. Men sidan CoD4 har dei vel ikkje hatt noko køyrety i MP. Byrja ikkje spele CoD online før #4.

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Jeg snakker MP ja. Det er to spill som har hatt kjøretøy i MP. Begge er laget av Treyarch. Jeg ser knapt på disse som CoD spill. Nr3 var en fiasko av episke proposjoner, W@W (Hadde kun kjøretøy på et lite utvalg baner) var en reskin og dårligere versjon av CoD4. Så å si at CoD pleier å ha kjøretøy er å dra den rimelig langt.

IW har ikke hatt kjøretøy i noen av sine utgivelser, og slik burde det fortsette.

Lenke til kommentar

EIRein: ikke for å være krass, men ja. Når man velger konsoll over en high end PC velger man rett og slett å være mindre kritisk til hva man får. I stor grad får du det du betaler for.

 

Skal ikke skli for langt ut av topic, men bare Red Dead Redemption er aleina en god grunn til å eie en konsoll. Kommer kanskje til PC også, men dog har gått veldig langt tid siden de annonserte det (Rockstar). Men skytespill som Call of Duty og Battlefield passer best til PC, ingen tvil

 

Jeg har selv begge konsollene (PS3 og X360) og ja, det er visse spill som egner seg meget godt på konsoller ja. RDR er ett glimrende eksempel på det og jeg storkoste meg. Men det har mangler...

 

Men konsollene nå er utdaterte og tynes til det ypperste for å få noe som sammenlignet med PCgrafikk, er middelmådig. Samtidig er muligheten for kompleksitet i spillene ofte begrenset for å tilpasses det begrensede kontroll interfacet. Det er prisen man betaler for å slippe oppgraderinger av skjermkort o.s.v. Det var det jeg mente med at man velger å være mindre kritisk.

 

 

Ontopic: CoD har kanskje hatt kjøretøy i noen av spillene, men ikke på langt nær med samme integrasjon i resten av spillet som Battlefield alltid har hatt.

 

Selv mener jeg det er en tabbe å innføre mer kjøretøy i MP i MW3 da. Da virker det bare som en hasteløsning for å konkurrere med BF3 når de i utgangspunktet applerer til to forskjellige grener innenfor FPS.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Nei!! Det er akkurat dette som gjør CoD så bra. Ikke alt det kjøretøy tullet.

Jeg håper så inderlig at CoD aldri får kjøretøy. CoD skal være små baner, små lag og høyt tempo.

Det skal også være quickscope, regenerende helse og en hp-bar i form av rød skjerm, BLODDY SCREEN! SO REAL! I tillegg skal det poppe opp (helst store) tall hver gang du gjør, treffer eller noe som helst. For å ikke glemme det skal være perks som skal gi deg en unik opplevelse og tilpasse din karakter akkurat slik du vil være på slagmarken, men som ender opp med et par "cookie-cutter"-builds og gjør de andre mer eller mindre ubrukelige.

 

Bra er ikke et ord jeg vil bruke om CoD.

 

Det som skuffer meg mest er at Activision kommer unna med den kraftige overprisinga. 60€ for Black Ops på Steam. Modern Warfare 2 har endelig gått ned fra 60€ til 40€ og de resterende ligger på 20€ (inkluderer CoD 1 og 2). I tillegg så har en disse kart-pakkene til latterlige 14€ stykket.

Og folk betaler.. :roll:

Sist jeg sjekka, og sammenligner med andre spill, så har communitiet mulighet til å lage egne kart og diverse mods, men tillates dette for konsollporter? Nope..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...