Gå til innhold

Trailer: Modern Warfare 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Først vil jeg si jeg håper på:

BEDRE grafikk

GOD historie (Campaign, Single player)

Ferdig polert

Ikke altfor linært, slik som de forrige at du ikke kan gå en eneste feil vei.. du er TVUNGET til å gå den ene og eneste veien til helvete.

Gameplay som drar meg inn.

 

Men håper dette går mye bedre enn Modern Warfare 2 og Black ops. :)

Mener dette bare er ett melke prosjekt, bevis meg det motsatte :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først vil jeg si jeg håper på:

BEDRE grafikk

GOD historie (Campaign, Single player)

Ferdig polert

Ikke altfor linært, slik som de forrige at du ikke kan gå en eneste feil vei.. du er TVUNGET til å gå den ene og eneste veien til helvete.

Gameplay som drar meg inn.

 

Men håper dette går mye bedre enn Modern Warfare 2 og Black ops. :)

Mener dette bare er ett melke prosjekt, bevis meg det motsatte :D

Ja du får bare håpe, jeg har ikke trua :p

Lenke til kommentar

Først vil jeg si jeg håper på:

BEDRE grafikk

GOD historie (Campaign, Single player)

Ferdig polert

Ikke altfor linært, slik som de forrige at du ikke kan gå en eneste feil vei.. du er TVUNGET til å gå den ene og eneste veien til helvete.

Gameplay som drar meg inn.

 

Men håper dette går mye bedre enn Modern Warfare 2 og Black ops. :)

Mener dette bare er ett melke prosjekt, bevis meg det motsatte :D

Ja du får bare håpe, jeg har ikke trua :p

Tviler sterk egentlig.. Men skyrim kommer i år og det redder dette spillåret for meg. Men ett skikkelig FPS lengter jeg etter.. Satser på info om METRO 2034 snart :D

Lenke til kommentar

Først vil jeg si jeg håper på:

BEDRE grafikk

GOD historie (Campaign, Single player)

Ferdig polert

Ikke altfor linært, slik som de forrige at du ikke kan gå en eneste feil vei.. du er TVUNGET til å gå den ene og eneste veien til helvete.

Gameplay som drar meg inn.

 

Men håper dette går mye bedre enn Modern Warfare 2 og Black ops. :)

Mener dette bare er ett melke prosjekt, bevis meg det motsatte :D

Ja du får bare håpe, jeg har ikke trua :p

Tviler sterk egentlig.. Men skyrim kommer i år og det redder dette spillåret for meg. Men ett skikkelig FPS lengter jeg etter.. Satser på info om METRO 2034 snart :D

Hva med Battlefield 3 da? :D Det kommer til høsten!Det blir saker det, gleder meg veldig.

Lenke til kommentar

Pokker så folk skulle grine over melkekua si, den gamle V8-motoren og eventyret som blir fortalt om igjen da?

 

Jeg syns MW3 ser tøft ut, likte både 1'ern og 2'ern og kommer deffinitivt til å kjøpe dette.

 

 

Jeg vet det er veldig høye forventinger til BF3, men vil minne dere på all hypen som var om Black Ops før det kom ut; OMG ITS GONNA KICK SOME SERIOUS PEDO-ASS!!! OMG OMG OMG!!! :dribble:

1 uke ut i spillet: "Var ikke så fett likevel kanskje...?"

Lenke til kommentar

Jeg vet det er veldig høye forventinger til BF3, men vil minne dere på all hypen som var om Black Ops før det kom ut; OMG ITS GONNA KICK SOME SERIOUS PEDO-ASS!!! OMG OMG OMG!!! :dribble:

1 uke ut i spillet: "Var ikke så fett likevel kanskje...?"

Legg til Brink, Homefront, Bulletstorm og Dragon Age 2 i denne hype-lista.

Synd at industrien idag har som standard å få inn mest mulig på pre-order og salg før kritikker dukker opp. Etter dette er det om å gjøre minst mulig innsats for å få det brukbart (akkurat som Ex. Phil på universitetet), for så å leve godt på DLC til overprisa som i realiteten gir mindre ting enn spillerlagde mods. Eller bare rett og slett kart fra tidligere spill.

Ikke nok med det, de hedres for å gjøre det. At de gjorde innsatsen og lagde ting til spillet når de ikke måtte, og det skulle jo bare mangle at vi betaler for arbeidet de gjør. :roll:

 

Jaja, får satse på å bli en liten utvikler jeg, så skal jeg vise dere :p .

Lenke til kommentar

Altfor Hollywood for min smak.. Jetfly innimellom skyskraperne? Uffameg, jaja, det er vel nok av de som kommer til å sluke dette rått :)

 

Må si jeg sluker dette rått, hva kan vell være tøffere enn Jetfly mellom skyskraperne? AWESOME

Stemmer, eg er litt der som du er. Slike ting som er 'way over the top' diggar eg.
Lenke til kommentar

Nei!! Det er akkurat dette som gjør CoD så bra. Ikke alt det kjøretøy tullet.

Jeg håper så inderlig at CoD aldri får kjøretøy. CoD skal være små baner, små lag og høyt tempo.

Det skal også være quickscope, regenerende helse og en hp-bar i form av rød skjerm, BLODDY SCREEN! SO REAL! I tillegg skal det poppe opp (helst store) tall hver gang du gjør, treffer eller noe som helst. For å ikke glemme det skal være perks som skal gi deg en unik opplevelse og tilpasse din karakter akkurat slik du vil være på slagmarken, men som ender opp med et par "cookie-cutter"-builds og gjør de andre mer eller mindre ubrukelige.

 

Bra er ikke et ord jeg vil bruke om CoD.

 

Hehe, det er desse tinga (sett vekk ifrå quickscoping) som gjer at eg diggar Modern Warfare. :-)

 

 

Og fremdeles synes jeg det er morsommere å spille en BF. Fantastisk.

+1
Lenke til kommentar

Har Hans Zimmer soundtracken i MW3 også?

Ein får no såfall håpa på det.

 

 

Var det ikke Tom Salta som lagde soundtracken til MW1/2 da? :dontgetit:

Score til MW2 var det Hans Zimmer som stod for. Ein artig liten snippet er at Thomas Bergersen frå Noreg også var med på nokon av songane på MW2 scoren.

 

Thomas Bergersen er kjent for samarbeidet sitt med Nick Phoenix i "Two Steps From Hell" - som har gjort god butikk på å lage 'episk-trailer-musikk'. Mitt første møte med dei var i Mass Effect 2 launch traileren.

 

- magisk musikk. Songen i denne traileren heitte 'Heart of Courage'
Lenke til kommentar

Jeg vet det er veldig høye forventinger til BF3, men vil minne dere på all hypen som var om Black Ops før det kom ut; OMG ITS GONNA KICK SOME SERIOUS PEDO-ASS!!! OMG OMG OMG!!! :dribble:

1 uke ut i spillet: "Var ikke så fett likevel kanskje...?"

 

 

Nettopp, er jo Cod vi snakker om :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...