Gå til innhold

Trailer: Modern Warfare 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sagt mange ganger jeg må unngå et nytt COD spill. De gjør aldri noe nytt og heller ikke noe grafikksprengende heller. Men som sagt så har COD spill gratis innpass hos anmeldere, og de spyr ut alt over 8.5 da er COD.

 

Jeg skal ha BF3 til PC, og MW3 må komme ned under 20£ (bargain bin) for i hele tatt jeg skal ha det... BO var en gedigen skuffelse kun 18 timer online med halvparten av kampene var det lagg og drittgrafikk, MW2 var mest hacka spillet jeg har vært borti.

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har sagt mange ganger jeg må unngå et nytt COD spill. De gjør aldri noe nytt og heller ikke noe grafikksprengende heller. Men som sagt så har COD spill gratis innpass hos anmeldere, og de spyr ut alt over 8.5 da er COD.

 

Jeg skal ha BF3 til PC, og MW3 må komme ned under 20£ (bargain bin) for i hele tatt jeg skal ha det... BO war en gedigen skuffelse, MW2 var mest hacka spillet jeg har vært borti.

Helt enig. Godt at andre folk også kan se utenfor boksen.

Lenke til kommentar

 

 

De har fått nok av mine penger i hvert fall. At noen i det hele tatt vurderer å kjøpe det, og gi penger til en gjeng svindlere, er for meg skremmende...

 

Dette blir 3. gang de selger det samme spillet! Ikke at jeg vil ha CoD-51dz4 på BF3, men vil i hvert fall ikke at IW/(Treyarch) og deres to latterlige medhjelpere skal overleve.

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Tragisk drittspill. Alle CoD spill fra 4'ern er dritt. Dårlig kvalitet og ikke spesielt innholdsrikt. Syntes det er synd at de ikke bruker mer tid inn i spillene sine. Vedder på at de prøver å gjøre det ferdig så fort som mulig slik at de kan ramme BF3 som kommer til høsten. Etter min mening kommer BF3 til å slå ut CoD sinnsykt lett, fordi det er MYE bedre gjennomført (DICE har brukt mange år på å utvikle Frostbite Engine 2 og selve spillet), bedre grafikk, fysikk osv. Jeg blir rett og slett sur av å se på denne spillscenen. Det ser helt likt ut som BO, bare nye våpen osv.. TRAGISK

 

Småfascinert over at du vet dette om to spill som enda ikke har kommet ut. Sitter du med inside informasjon over hvor mye DICE har jobbet med sitt spill kontra IW?

Til opplysning kan jeg jo si at BC2 som var det siste spillet DICE ga ut kom i mars 2010. MW2 som var IW's siste spill kom November 2009. IW blir dermed å bruke lengre tid på sitt spill enn DICE.

Og likt BO? Vet ikke hvilke briller du bruker, men BO ser ikke slik ut. Dette ligner MW2, siden det mest sannsynelig er en viderutvikling av samme motor.

Forøvrig kan det jo nevnes at alt av videoer som er blitt vist av BF3 har vært fra PC. MW3 er mest sannsynelig hentet fra Xbox om vi går ut fra trackrecorden til IW. Derfor vil det nødvendigvis være grafikkforskjeller.

Lenke til kommentar

Småfascinert over at du vet dette om to spill som enda ikke har kommet ut. Sitter du med inside informasjon over hvor mye DICE har jobbet med sitt spill kontra IW?

Til opplysning kan jeg jo si at BC2 som var det siste spillet DICE ga ut kom i mars 2010. MW2 som var IW's siste spill kom November 2009. IW blir dermed å bruke lengre tid på sitt spill enn DICE.

Og likt BO? Vet ikke hvilke briller du bruker, men BO ser ikke slik ut. Dette ligner MW2, siden det mest sannsynelig er en viderutvikling av samme motor.

 

Du vet BC2 ikke har noen sammenheng overhodet med BF3? At BF3 teamet er over dobbelt så stort som det de hadde på BC2? At BF3 er oppfølgeren til BF2 som kom ut i 2005? Med min doktorgrad i pluss/minus blir det 6 år. Nei, jeg tror ikke de har jobbet direkte med BF3 i 6 år, ideer OG utvikling av en ekstremt avansert og kraftig spillmotor osv ja.

Nå, si meg hva IW har gjort er du snill.

Endret av Kakeshoma
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Tragisk drittspill. Alle CoD spill fra 4'ern er dritt. Dårlig kvalitet og ikke spesielt innholdsrikt. Syntes det er synd at de ikke bruker mer tid inn i spillene sine. Vedder på at de prøver å gjøre det ferdig så fort som mulig slik at de kan ramme BF3 som kommer til høsten. Etter min mening kommer BF3 til å slå ut CoD sinnsykt lett, fordi det er MYE bedre gjennomført (DICE har brukt mange år på å utvikle Frostbite Engine 2 og selve spillet), bedre grafikk, fysikk osv. Jeg blir rett og slett sur av å se på denne spillscenen. Det ser helt likt ut som BO, bare nye våpen osv.. TRAGISK

 

Småfascinert over at du vet dette om to spill som enda ikke har kommet ut. Sitter du med inside informasjon over hvor mye DICE har jobbet med sitt spill kontra IW?

Til opplysning kan jeg jo si at BC2 som var det siste spillet DICE ga ut kom i mars 2010. MW2 som var IW's siste spill kom November 2009. IW blir dermed å bruke lengre tid på sitt spill enn DICE.

Og likt BO? Vet ikke hvilke briller du bruker, men BO ser ikke slik ut. Dette ligner MW2, siden det mest sannsynelig er en viderutvikling av samme motor.

Forøvrig kan det jo nevnes at alt av videoer som er blitt vist av BF3 har vært fra PC. MW3 er mest sannsynelig hentet fra Xbox om vi går ut fra trackrecorden til IW. Derfor vil det nødvendigvis være grafikkforskjeller.

Jeg vet at DICE har jobbet lenge med spillet fordi jeg har både lest og sett intervjuer av DICE folka, hvor de sagt dette. BC2 var det siste spillet ja, men DICE består av flere avdelinger hvor de jobber med forskjellige spill, hvis du skjønner hva jeg mener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, fantastisk morosamt å lesa Snasent sine innlegg.

Han presenterar sine eigne meiningar som fakta. Alltid lika morosamt! :-)

 

Det beste av alt er at han faktisk irriterar seg over at folk velger å glede seg til eit spel. Eg klarar ikkje heilt å sjå problemet. Men, eg hugsar eg og hadde mannsen når eg nett var komen i stemmeskiftet.

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Småfascinert over at du vet dette om to spill som enda ikke har kommet ut. Sitter du med inside informasjon over hvor mye DICE har jobbet med sitt spill kontra IW?

Til opplysning kan jeg jo si at BC2 som var det siste spillet DICE ga ut kom i mars 2010. MW2 som var IW's siste spill kom November 2009. IW blir dermed å bruke lengre tid på sitt spill enn DICE.

Og likt BO? Vet ikke hvilke briller du bruker, men BO ser ikke slik ut. Dette ligner MW2, siden det mest sannsynelig er en viderutvikling av samme motor.

Forøvrig kan det jo nevnes at alt av videoer som er blitt vist av BF3 har vært fra PC. MW3 er mest sannsynelig hentet fra Xbox om vi går ut fra trackrecorden til IW. Derfor vil det nødvendigvis være grafikkforskjeller.

 

Å gi ut ett spill ett år etter man gir ut ett annet spill betyr ikke at BF3 har kun vært i utvikling i ett år. Når de kommer rullende ut med ny motor, så burde det i seg selv være bevis på at de har brukt lengre tid. DICE har mange utviklings-lag.

 

BF3 har tydelig bedre grafikk enn MW3, selv om begge spillene kun har trailer.

 

I den tiden som er igjen til utgivelse får ikke Activision-IW tid til å oppdatere grafikkmotoren, lage nye effekter, nye modeller og nye teksturer. Det er utvikling av samme motor, eller det kan godt være utvikling på nøyaktig samme engine-build.

 

PC har aldri hatt bedre grafikk når det gjelder CoD, hvorfor skulle det ha bedre grafikk denne gangen? Activision kjører en markedsstrategi som går ut på å spy ut mest mulig spill, fortest mulig for tiden. Ytterst usannsynlig at grafikken blir noe bedre. Med grafikkmotor-optimalisering hadde Xbox 360 og PS3 kjørt den grafikken, og bedre grafikk, lett.

 

Tviler det blir noe særlig bedre.

 

EDIT: Typo.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Hehe, fantastisk morosamt å lesa Snasent sine innlegg.

Han presenterar sine eigne meiningar som fakta. Alltid lika morosamt! :-)

Det jeg sier er basert på hva DICE har gitt ut av informasjon. Btw i denne tråden diskuterer man MW3, så hadde vært nice om du slutter å komme med spydige kommentarer som ikke er relevant.

Lenke til kommentar

Ja, og i tråden om MW3 traileren er dine opplevingar med DICE sin PR-maskin relevante, eller kva?

Er lenge sidan me har hatt ein "Avean" på forumet no- endeleg er det komen ein ny generasjon.

Folk begynnte å sammenligne MW3 med BF3 og jeg slenger meg på. Hva er problemet?

Endret av Snasent
Lenke til kommentar

Hehe, fantastisk morosamt å lesa Snasent sine innlegg.

Han presenterar sine eigne meiningar som fakta. Alltid lika morosamt! :-)

 

Prøver du virkelig å påstå at DICE har flere utviklings-lag som utvikler forskjellige ting er en mening?

 

Eller misforstår jeg her?

 

Eg klarar ikkje heilt å sjå problemet. Men, eg hugsar eg og hadde mannsen når eg nett var komen i stemmeskiftet.

 

Ser ikke problemet med å glede seg til andre spill enn andre jeg heller, men kommentaren din på slutten er rimelig idiotisk og barnslig når du mest sannsynlig er rundt 15-årsalderen selv (dømmer av oppførsel).

 

 

 

Firma er firma, de gir ut ting. Ingen vits å krangle over hvilket spill er best.

Endret av Kaymeerah
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg lar den diskusjonen liggje dau. Ja, eg "failar". Epicly til og med! Eg lar deg tru at du vann.

 

Eg gledar meg til Modern Warfare 3. Det blir nonstop action. Eg storkoste meg online med kameratgjengen i MW2 - og me kjem til å gjere det i MW3 og.

 

Men synest for øvrig at det er morosamt at du skriv at andre folk gjekk off topic, og at du berre "heiv deg på" - og så kjeftar du på andre når dei er skeinar frå emnet. Magisk :-)

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Nå, si meg hva IW har gjort er du snill.

 

Tja.

De har utviklet en så stor franchise at 100% ubrukelige Treyarch kan leve, og det godt, på den.

De har utviklet en så stor franschise at Activision kan leve på den.

De har utviklet en så stor franchise at den har knust alle salgs- og omsetningsrekorder. Flere ganger.

De har utviklet 3-4 kvalitetsspill.

De har nesten fått omdefinert sjangeren FPS (dog ikke nødvendigvis positivt).

De har fått alle til å skulle "knuse COD!!!!!".

 

 

Det er da noe.

 

Ikke at jeg dermed mener at MW3 blir et kanonspill. Jeg kommer til å teste det, og sikkert like det greit nok selv om det er samme greiene som før.

Men jeg blir så lei av alle som skal slakte Activision og IW og COD kun fordi det er den nye internett- moten. Jeg har tilogmed sett folk si at Activision burde bli mer som EA ...

Det finnes nyanser mellom svart og hvitt.

 

Selv gleder jeg meg mest til BF3. Forhåpentligvis på PC.

Lenke til kommentar

Eg lar den diskusjonen liggje dau. Ja, eg "failar". Epicly til og med! Eg lar deg tru at du vann.

 

Eg gledar meg til Modern Warfare 3. Det blir nonstop action. Eg storkoste meg online med kameratgjengen i MW2 - og me kjem til å gjere det i MW3 og.

 

 

Det jeg ikke forstår er dette:

 

Hvorfor vil du kjøpe ett spill som er akkurat det samme som de 2 tidligere MW-spillene?

 

Hva er nytt? Nye våpen med akkurat samme stats?

 

Dette gjelder forøvrig alle som kjøper CoD årlig.

Endret av Kaymeerah
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg lar den diskusjonen liggje dau. Ja, eg "failar". Epicly til og med! Eg lar deg tru at du vann.

 

Eg gledar meg til Modern Warfare 3. Det blir nonstop action. Eg storkoste meg online med kameratgjengen i MW2 - og me kjem til å gjere det i MW3 og.

 

Men synest for øvrig at det er morosamt at du skriv at andre folk gjekk off topic, og at du berre "heiv deg på" - og så kjeftar du på andre når dei er skeinar frå emnet. Magisk :-)

Har selv storkost meg med MW2 sammen med kompiser. MW2 har faktisk vært et morsom LAN spill. Jeg mener at DU går off topic med dine spydige kommentarer.

Endret av Snasent
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mykje syting her.

 

Eg gledar meg, heilt offisielt. Eg synest MW2 var svært online, og har trua på MW3. Battlefield var ikkje heilt for meg - eg føretrekk heller litt 'kjappare' gameplay, og litt meir arcade-ish spel. MW2 var blinkskot for meg - håpar dei resterande ansatte i IW, med hjelp frå Sledgehammer games kan laga eit godt spel.

 

Singleplayer i MW1 og MW2 er veldig hollywood - og eg elskar det. MW3 ser ut til å køyre mykje i same bana, noko som eg sett pris på!

 

Er så enig med deg!

Lenke til kommentar

Ville ikke akkurat forhåndsdømt så mye som mange andre her. Greit nok; Activision melker, og det har for mange gått over streken, men nå er det ikke sånn at Call of Duty har blitt betraktelig dårligere teoretisk sett med årene. Det er alltid lov å melke så lenge melka er god, og for min del ser jeg potensialet til MW3 når jeg ser konseptet. De må bare utytte det godt nok, og jeg vet at de kan klare det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...