Gå til innhold

Trailer: Modern Warfare 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Ville det ikke være møkk1-møkk2 = -møkk1 da? :p

 

Jeg så en trailer for elite sakene og utifra den virket det som at hele greia kostet og at gratis var mer bare "vanlig" mp som i dag? Om mesteparten av det er gratis så vil jeg si de har markedsført seg grovt feil...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Slutt å klag på grafikken, herre...

Gameplay > Graphics sier nå jeg!

Ja, BF3 ser bedre ut, men DICE dreit på feil toalett med BC serien på mange måter, f.eks: Du er en sniper, Oh Wait! Du kan jo ikke legge deg ned på bakken, aka du kan ikke skjule deg godt i hele tatt -.-

 

å Angående "melking" ser jeg helt ærlig ikke DICE som noe bedre, for hvert nye 'Battlefield' spill etter BF2 er generelt sett alt de har gjort å forstørre mapsa til plagsomt enorme, alt av sprengstoff er mindre farlig enn en mygg, men grafikkmessig imponert veldig! :)

 

og FYI Action Quake 2 (AQ2) blir fortsatt spilt, og det er BARE fordi gameplayet er trolig det morsomste innen fps man kommer :p

Lenke til kommentar

Slutt å klag på grafikken, herre...

Gameplay > Graphics sier nå jeg!

Ja, BF3 ser bedre ut, men DICE dreit på feil toalett med BC serien på mange måter, f.eks: Du er en sniper, Oh Wait! Du kan jo ikke legge deg ned på bakken, aka du kan ikke skjule deg godt i hele tatt -.-

 

å Angående "melking" ser jeg helt ærlig ikke DICE som noe bedre, for hvert nye 'Battlefield' spill etter BF2 er generelt sett alt de har gjort å forstørre mapsa til plagsomt enorme, alt av sprengstoff er mindre farlig enn en mygg, men grafikkmessig imponert veldig! :)

 

og FYI Action Quake 2 (AQ2) blir fortsatt spilt, og det er BARE fordi gameplayet er trolig det morsomste innen fps man kommer :p

 

 

Vet ikke helt, men tror du er historieløs. BC2 har jo mindre maps enn BF2. BF3 får litt mere størrelse igjen, noe som er bra. Det er jo fly, helis, kjøretøy osv, noe du ikke finner i CoD.

 

Sprengstoff lite farlige i BF spill? Dummeste jeg har hørt, du må bare lære deg å treffe først. I BF har du i hvert fall kjøretøy du kan bruke rakettene dine på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...