Gå til innhold

Trailer: Modern Warfare 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Hehe, fantastisk morosamt å lesa Snasent sine innlegg.

Han presenterar sine eigne meiningar som fakta. Alltid lika morosamt! :-)

 

Prøver du virkelig å påstå at DICE har flere utviklings-lag som utvikler forskjellige ting er en mening?

 

Eller misforstår jeg her?

 

Eg klarar ikkje heilt å sjå problemet. Men, eg hugsar eg og hadde mannsen når eg nett var komen i stemmeskiftet.

 

Ser ikke problemet med å glede seg til andre spill enn andre jeg heller, men kommentaren din på slutten er rimelig idiotisk og barnslig når du mest sannsynlig er rundt 15-årsalderen selv (dømmer av oppførsel).

 

 

 

Firma er firma, de gir ut ting. Ingen vits å krangle over hvilket spill er best.

Her misforstår du. Han hevdar mykje. Eg gjekk ikkje inn i spesifikke ting, då eg ikkje er noko fan av å kaste bort tida mi. Det er berre å lese innlegga.

 

Nei du, eg nærar meg 30 temmeleg kjapt. Men han skriv som ein prepubertal unge. Nokon må påpeike det. Det er heilt korrekt det siste du skriv. Dei skal tene pengar. At folk likar forskjellige ting er heilt sjølvsagt. Men nokre folk brukar nebb og klør for å forsvare 'sitt' spel - blir berre for dumt.

 

Det jeg ikke forstår er dette:

 

Hvorfor vil du kjøpe ett spill som er akkurat det samme som de 2 tidligere MW-spillene?

 

Hva er nytt? Nye våpen med akkurat samme stats?

 

Dette gjelder forøvrig alle som kjøper CoD årlig.

 

 

Hei, FIFA!

+1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei du, eg nærar meg 30 temmeleg kjapt. Men han skriv som ein prepubertal unge. Nokon må påpeike det. Det er heilt korrekt det siste du skriv. Dei skal tene pengar. At folk likar forskjellige ting er heilt sjølvsagt. Men nokre folk brukar nebb og klør for å forsvare 'sitt' spel - blir berre for dumt.

 

Da må jeg unnskylde for en litt forhastet konklusjon når jeg har bare lest to innlegg fra deg i utgangspunktet. Trekker tilbake utsagnet mitt.

 

Jeg vet ikke hva noen av dere skriver til vanlig, så jeg har ingen planer om å involvere meg mer i deres "krig".

 

Noe som slår meg er at du er enig i at FIFA er utgivelse etter utgivelse uten noe nytt, enda gleder du deg til MW3, og har ikke svart på hva som er nytt i MW3 heller.

 

Kan du forklare hva som vil være nytt?

 

Etter BF3 gameplay videone er ikke dette bra i det hele tatt. Meh gameplay, meh musikk og meh grafikk. Kjedelig.

 

Enig. Jeg skal innrømme jeg likte CoD4 en stund, men jeg gikk fort lei.

Endret av Kaymeerah
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samme gamle skrapet. Ser de prøver å skape litt variasjon, ved å ha kampene i forskjellige land. \0/

 

Tja, jo.

Men dette går på personlige preferanser.

Jeg går lett med på at det er ganske likt det de har kommet med.

Men jeg syntes FIFA er mye verre. Årlige spill med minimale forskjeller. Oppdaterte rosters, noen små forbedrede elementer; bagateller som lett kunne vært lagt til med en DLC for 100 spenn (seeing it?).

Men hvorfor har ikke FIFA- franchisen hele internett- hatet etter seg, slik CoD har?

Populisme og massesuggesjon?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her misforstår du. Han hevdar mykje. Eg gjekk ikkje inn i spesifikke ting, då eg ikkje er noko fan av å kaste bort tida mi. Det er berre å lese innlegga.

 

Nei du, eg nærar meg 30 temmeleg kjapt. Men han skriv som ein prepubertal unge. Nokon må påpeike det. Det er heilt korrekt det siste du skriv. Dei skal tene pengar. At folk likar forskjellige ting er heilt sjølvsagt. Men nokre folk brukar nebb og klør for å forsvare 'sitt' spel - blir berre for dumt.

Er ikke så imponert over din skrivemåte heller herr Optimus. Ikke rart en tror du er 15 år gammel. Sier ikke at jeg har vært så flink til å uttale meg heller.

Men nok om det.

Endret av Snasent
Lenke til kommentar

Sykt hvor mye negativitet som er rundt dette spillet. Det verste er at folk tror de er kjerringa mot strømmen når de sier COD er dårlig (og det er grunnen til at de gjør det), men det er jo heller slik at de færreste forsvarer COD. Skjønner ikke hva alt styret er i grunn, jeg spiller COD fordi kompisene mine gjør det, og jeg har det gøy når jeg spiller det.

Lenke til kommentar

Hadde mye glede av singleplayer i både MW og MW2, men multiplayer ble for meg mer irriterende enn et gnagsår.

 

Når det gjelder BFBC og BFBC2 har jeg derimot lagt ned (alt for) mange timer med multiplayer, og storkosa meg med å samarbeide online både med venner og randoms. Det har jeg aldri opplevd i MW-spillene (kanskje også fordi verdien av samarbeid virker mindre).

 

Har stor tro på at BF3 kommer til å innfri på multi-player siden, og siden det er der 90% av gleden ved spillinga ligger blir det nok BF3 fremfor MW3 for meg.

 

Blir nok kjøp av MW3 etterhvert også, men kommer nok til å vente til det er litt rimeligere (f.eks på play.com), om det ikke viser seg at de har gjort store forandringer på multi-player siden.

Lenke til kommentar

CoD er innenfor FPS som McDonalds er innenfor "fine dining" og Justin Bieber innenfor musikk.

De er populære. Enkle å henge seg med på å like, men ikke nødvendigvis bra, men de gjør jobben.

 

Så derfor spiller jeg ikke CoD på samme måte som jeg ikke nyter et utsøkt måltid på McDonalds, eller hører på kunst iform av Justin Bieber.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å gi ut ett spill ett år etter man gir ut ett annet spill betyr ikke at BF3 har kun vært i utvikling i ett år. Når de kommer rullende ut med ny motor, så burde det i seg selv være bevis på at de har brukt lengre tid. DICE har mange utviklings-lag.

DICE har helt sikkert en god deal team ja, men DICE har også hatt flere prosjekter utenom BF2 i denne perioden (NFS, BF 1942/Vietnam, MoH). Tror du virkelig DICE har hatt et team jobbende med dette i flere år når du ser hva de har hatt fingrene sine i de siste årene. Jeg vil tro en veldig stor prosentandel av BF3 teamet er de som faktisk jobbet med BC2.

 

 

BF3 har tydelig bedre grafikk enn MW3, selv om begge spillene kun har trailer.

Leser du i det hele tatt innlegget mitt? BF3 videoene som er visst kommer fra PC versjonen. Vi vet enda ikke hvor MW3 bildene er hentet, men ut fra tidligere presentasjoner fra IW er det nok trygt å tippe Xbox.

 

I den tiden som er igjen til utgivelse får ikke Activision-IW tid til å oppdatere grafikkmotoren, lage nye effekter, nye modeller og nye teksturer. Det er utvikling av samme motor, eller det kan godt være utvikling på nøyaktig samme engine-build.

 

Hvordan vet du at motoren ikke er oppgradert? Vi har sett en liten snutt av spillet, uten noen form for gameplay. IW har vært flink å utvikle motoren sin hele veien, og de har nok gjort det også denne gangen. Å kalle Frostbite 2.0 en ny motor er vel goså å ta hardt i. BC2 hadde tross alt Frostbite 1.5.

 

 

PC har aldri hatt bedre grafikk når det gjelder CoD, hvorfor skulle det ha bedre grafikk denne gangen? Activision kjører en markedsstrategi som går ut på å spy ut mest mulig spill, fortest mulig for tiden. Ytterst usannsynlig at grafikken blir noe bedre. Med grafikkmotor-optimalisering hadde Xbox 360 og PS3 kjørt den grafikken, og bedre grafikk, lett.

 

Tviler det blir noe særlig bedre.

 

IW har alltid satt FPS foran grafikk og levert alle CoD spill med 60FPS til konsoll. Battlefield serien har alltid rocket 30FPS. Jeg bryr meg ikke om grafikken er dårligere enn BF så lenge jeg flyter stabilt på 60 FPS.

Lenke til kommentar

Dette er en blanding av MW2 og BO med CoD 4s grafikk.. = Tenker dette til og med vil slå BO på dårligste spill i historien.

 

BF3 ftw! :love:

 

Den tronen sitter jo MW2 på, og har gjort det en stund :p

 

Neida, men dette her blir nok å passere lett til fordel for BF3 selvfølgelig. Makan så mye negetivt i en tråd altså, men det er kanskje på sin plass denne gangen.

 

Men igjen, gamle IW-gjengen skakkjølrte COD skuta så til de grader med MW2, i og med at det er en del nye folk som har ankommet dagens IW så kan det vere at mirakler skjer en eller annen plass underveis, men eg tviler.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

kan ikke folk slutte og bitche om forskjellene på CoD og BF. Spillene er ikke sammenlign bare. De som liker raskt gameplay liker cod, de som liker taktikk og sitte og snipe 24/7 liker BF. La folk få like det de vil uten og komme med helt latterlige kommentarer.

Og når dere sier "milking the cow", det blir for dumt. Har dere hørt om ordtaket "never change a winning team"? hvorfor skal cod serien endres når det er så sinnsykt mange kjøpere?

Lenke til kommentar

Hehe nei dette virker repetativt. Blir som å spille en Hollywood-film dette vel.

 

Og ikke minst "It doesn't take the most powerful nation on earth to create the next great conflict... Only the will of one man." Jeg blir helt paff. Det er så utrolig dårlig. Rett og slett syltynt. Utdatert grafikk og mye det samme av gameplay. Rusha som faan for å hindre total dominanse for DICE, noe som garantert gir haugevis med bugs.

 

Hvofor spise sagflis når man kan få biff til samme prisen...

 

kan ikke folk slutte og bitche om forskjellene på CoD og BF. Spillene er ikke sammenlign bare. De som liker raskt gameplay liker cod, de som liker taktikk og sitte og snipe 24/7 liker BF. La folk få like det de vil uten og komme med helt latterlige kommentarer.

Og når dere sier "milking the cow", det blir for dumt. Har dere hørt om ordtaket "never change a winning team"? hvorfor skal cod serien endres når det er så sinnsykt mange kjøpere?

 

Når vi er inne på latterlige kommentarer ;) Se bold text. Og jo, de er så absolutt sammenlignbare. Det er jo det to største FPS spillene som er der ute. Og selv om MW har et høyere tempo har du nok ikke spilt BF:BC2 på små maps. Der skjer det mer enn på noe MW brett. Conquest på Oasis med to jevne lag er noe av det beste jeg vet. Bare non-stop action :D

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...