Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Chelsea


Manchester United - Chelsea  

91 stemmer

  1. 1. Hvem vinner kampen?

    • Manchester United
      53
    • Chelsea FC
      24
    • Uavgjort
      14
  2. 2. Hvem tror du vinner Premier League?

    • Manchester United
      74
    • Chelsea FC
      17
  3. 3. Hvem håper du vinner Premier League?

    • Manchester United
      61
    • Chelsea FC
      30


Anbefalte innlegg

snip

Hvor kommer det frem at jeg setter Uniteds motgang fremfor mitt eget lags fremgang? Faktisk så prøvde jeg å argumentere nøyaktig det motsatte, men det fløy deg visst hus forbi.

 

Det var kanskje ikke myntet på deg, så det ble nok litt feil å svare på quoten fra deg.

Det beklager jeg.

 

Han som prater om å kaste opp i kjeften på en annen supporter som (før redigeringen) la opp en meget god grunn til å ønske at United skulle vinne, er den en helt annen sak med.

 

@Big Tone: En Gooner som heller spy en annen Gooner i munnen enn at United skal vinne, mener tydligvis noe annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å slenge opp en poll på hvem folk håper tar seriegullet av Man Utd og Chelsea? Synes selv alt det ABU snakket er tøv. Det er sikkert sånn for noen, men jeg tror en hver oppegående supporter heller håper på eget lag enn tap for Man Utd. Minner litt om hvordan Rosenborg er i Trondheim. "Hæ, sier du noe imot laget? Da er du idiot"

 

Personlig håper jeg Man Utd vinner ligaen, siden jeg ikke tåler Chelsea, men samtidig håper jeg de ikke vinner denne, slik at de har litt press på å slå Blackburn og Blackpool.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror nok abuene er virkelig nok. For et par sesonger siden satt en i PL studioet og sa at han med mange andre håpte at de skulle tape kampen mot Chelsea for å hjelpe dem i å ta oss igjen.

 

Husker også godt en kamp der Lazio fansen buet hver gang de hadde ballen og jublet på inter mål for å hindre at Roma vant ligaen

Lenke til kommentar

Hva med å slenge opp en poll på hvem folk håper tar seriegullet av Man Utd og Chelsea? Synes selv alt det ABU snakket er tøv. Det er sikkert sånn for noen, men jeg tror en hver oppegående supporter heller håper på eget lag enn tap for Man Utd. Minner litt om hvordan Rosenborg er i Trondheim. "Hæ, sier du noe imot laget? Da er du idiot"

 

Personlig håper jeg Man Utd vinner ligaen, siden jeg ikke tåler Chelsea, men samtidig håper jeg de ikke vinner denne, slik at de har litt press på å slå Blackburn og Blackpool.

 

Mulig ABU-greiene er litt oppskrytt, men jeg møter støtt og stadig personer som blankt gulper ut at de vil at United skal tape. Enten så har de ikke tenkt gjennom konsekvensene eller er de rett og slett stokk dum og tydligvis bulemikere.

 

Ikke alle er like fornuftige som deg.

Lenke til kommentar

Hva med å slenge opp en poll på hvem folk håper tar seriegullet av Man Utd og Chelsea? Synes selv alt det ABU snakket er tøv. Det er sikkert sånn for noen, men jeg tror en hver oppegående supporter heller håper på eget lag enn tap for Man Utd. Minner litt om hvordan Rosenborg er i Trondheim. "Hæ, sier du noe imot laget? Da er du idiot"

 

Personlig håper jeg Man Utd vinner ligaen, siden jeg ikke tåler Chelsea, men samtidig håper jeg de ikke vinner denne, slik at de har litt press på å slå Blackburn og Blackpool.

 

Mulig ABU-greiene er litt oppskrytt, men jeg møter støtt og stadig personer som blankt gulper ut at de vil at United skal tape. Enten så har de ikke tenkt gjennom konsekvensene eller er de rett og slett stokk dum og tydligvis bulemikere.

 

Ikke alle er like fornuftige som deg.

 

Tja. Liverpool supporterene vil vel vi skal tape. Klubben blir vel uberørt av denne kampen. Og noen av dem tror de leder på pokalsiden enda.

 

iRoman går vel for gullet enda.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Husker også godt en kamp der Lazio fansen buet hver gang de hadde ballen og jublet på inter mål for å hindre at Roma vant ligaen

Hatet og forakten mellom de to klubbene kan ikke sammenlignes med Liverpool-United på noen som helst måte. Når man også tar med i betraktningen at Inter og Lazio alltid hatt et svært nært forhold og regnes som "brødre" er det ikke særlig bemerkelsesverdig imo, noe lignende skjedde forøvrig i '02. En kan selvsagt stille spørsmålstegn ved integriteten til supportere som velger å juble når et annet lag skårer, men jeg velger å sette det på kontoen 'hat'. Jeg hadde gjort nøyaktig det samme selv.

Endret av Lucky Luciano
Lenke til kommentar

GO UNITED!

Jeg kaster opp inni kjeften av å lese det der. Skjerp deg.

Å så sinna.. Du skal alltid være så nedlatende om folk skriver ting som du er uenig i. Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg har gitt opp gullhåpet. Jeg vil mye heller ende på andreplass enn 3. plass, men med mindre du er totalt care i forhold til plassering så lenge vi kommer oss til CL uansett, så forstår jeg deg. Jeg ville i hvert fall blitt mer fornøyd av å ende på en 2. plass framfor Chelsea og City.

Hvis United går på trynet her har Arsenal fortsatt en teoretisk sjanse på å ta gullet, uansett hvor latterlig liten den sjansen er. Da sier det seg selv at du ikke skal heie så entusiastisk på United i denne kampen. Slutt å være så jævla United-vennlig og ta på deg Arsenal-briller.

 

6 poeng opp til både chelsea og Man U med da 3 kamper igjen å spille. Skal et jævla mirakel til for å ta gullet.

 

Stiller meg ambivalent i forhold til hvem som skal vinne her egentlig. Vinner Chelsea PL er det enda en betydningsløs sesong der blodrubler kjøper trofeer, så det er vel i grunn bedre enn at Man U vinner.

 

På den andre siden er det muligheter for å ta andreplassen fra Chelsea om Man U vinner på søndag.

Lenke til kommentar

Husker også godt en kamp der Lazio fansen buet hver gang de hadde ballen og jublet på inter mål for å hindre at Roma vant ligaen

Hatet og forakten mellom de to klubbene kan ikke sammenlignes med Liverpool-United på noen som helst måte. Når man også tar med i betraktningen at Inter og Lazio alltid hatt et svært nært forhold og regnes som "brødre" er det ikke særlig bemerkelsesverdig imo, noe lignende skjedde forøvrig i '02. En kan selvsagt stille spørsmålstegn ved integriteten til supportere som velger å juble når et annet lag skårer, men jeg velger å sette det på kontoen 'hat'. Jeg hadde gjort nøyaktig det samme selv.

 

Tror ikke forskjellen er stor, om det er noen

Lenke til kommentar

Husker også godt en kamp der Lazio fansen buet hver gang de hadde ballen og jublet på inter mål for å hindre at Roma vant ligaen

Hatet og forakten mellom de to klubbene kan ikke sammenlignes med Liverpool-United på noen som helst måte. Når man også tar med i betraktningen at Inter og Lazio alltid hatt et svært nært forhold og regnes som "brødre" er det ikke særlig bemerkelsesverdig imo, noe lignende skjedde forøvrig i '02. En kan selvsagt stille spørsmålstegn ved integriteten til supportere som velger å juble når et annet lag skårer, men jeg velger å sette det på kontoen 'hat'. Jeg hadde gjort nøyaktig det samme selv.

 

Tror ikke forskjellen er stor, om det er noen

Ikke? Hvordan begrunner du det isåfall? Skal ikke spore av tråden helt, men veldig spent på hvordan du begrunner det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...