Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Chelsea


Manchester United - Chelsea  

91 stemmer

  1. 1. Hvem vinner kampen?

    • Manchester United
      53
    • Chelsea FC
      24
    • Uavgjort
      14
  2. 2. Hvem tror du vinner Premier League?

    • Manchester United
      74
    • Chelsea FC
      17
  3. 3. Hvem håper du vinner Premier League?

    • Manchester United
      61
    • Chelsea FC
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utfordrer herved Pirja til å komme med eksempler som "beviser" at Webb konsekvent dømmer fordel United.

 

Sånn, kom igjen nå.

Haha, for et latterlig forsøk på å rettferdiggjøre Webb sin elendige dømming. Det er ikke en godt skjult hemmelighet at Webb "alltid" gir tvilsomme situasjoner til fordel for United.

Lenke til kommentar

Utfordrer herved Pirja til å komme med eksempler som "beviser" at Webb konsekvent dømmer fordel United.

 

Sånn, kom igjen nå.

Haha, for et latterlig forsøk på å rettferdiggjøre Webb sin elendige dømming. Det er ikke en godt skjult hemmelighet at Webb "alltid" gir tvilsomme situasjoner til fordel for United.

Da utfordrer jeg deg også, til å komme med eksempler på nettopp dette.

 

:)

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Utfordrer herved Pirja til å komme med eksempler som "beviser" at Webb konsekvent dømmer fordel United.

 

Sånn, kom igjen nå.

Haha, for et latterlig forsøk på å rettferdiggjøre Webb sin elendige dømming. Det er ikke en godt skjult hemmelighet at Webb "alltid" gir tvilsomme situasjoner til fordel for United.

Da utfordrer jeg deg også, til å komme med eksempler på nettopp dette.

 

:)

Ain't gonna happend!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Og dropp gjerne januar-kampen i FAC. Senere videobilder viste jo at straffen faktisk kunne diskuteres, på tross av at den uansett var svært billig. Gerrards røde kort er soleklart samtidig som jeg og resten av folkene på tribunen fra 12. rad så en soleklar straffe da Evans ble revet ned i feltet senere i kampen. Om den ble vist på TV vet jeg ikke da jeg ikke har sett kampen i reprise.

Lenke til kommentar

Umulig å diskutere med deg, akkurat som forventet. Men hey, bare for å få deg til å holde kjeft kan jeg kanskje bringe tankene tilbake til fa-cup kampen?

 

Du feiler jo FULLSTENDIG når du kommer med et argument som allerede er motargumentert. Og når det i tillegg er EN kamp du kommer suglende med så er det jo ikke rart du synes det er umulig å diskutere her.

 

Triste greier.

 

Pluss at alle er ikke så enige om disse såkalte "feilene" webb gjorde i den kampen. Som bananmannen så dyktig fremfører.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Umulig å diskutere med deg, akkurat som forventet. Men hey, bare for å få deg til å holde kjeft kan jeg kanskje bringe tankene tilbake til fa-cup kampen?

 

Takk, snakkes.

Haha slutt å ydmyke deg selv din klovn. Du kom med en påstand, kom med noe som underbygger det. Det greide du ikke og trekker deg fra diskusjonen. Du har tapt.

 

Ja, vi snakkes. :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Hehe, jobber med sånne som deg til daglig. Forskjellen (?) er bare at de ble født i dette årtusenet og har diagnoser hele gjengen-.

 

"Det er ikke en godt skjult hemmelighet at Webb "alltid" gir tvilsomme situasjoner til fordel for United."

 

Denne påstanden har du ikke begrunnet, samtidig som jeg har gitt min mening om nøyaktig den kampen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hehe, ja det er vel kun der sånne som deg får jobb :), du sklir vel godt inn i mengden og har mye felles med de.

 

Tok bare den første situasjonen som lå helt fremme i hodetuppen på meg, jeg gidder faktisk ikke google alle gangene Webb har gitt united fordel i tvilsomme situasjoner på OT(så mye bryr jeg meg ikke om dette), men kan nevne bla at han har gitt United straffe i de 3(4?) siste kampene han har dømt de på OT.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Hva med at Webb aldri har dømt en straffe mot Chelsea noen gang? Da begynner det å bli et artig paradoks.

 

Smågal troller bare som vanlig, overse det. Hadde han ikke delt fra dagliglivet sitt i cafe-tråder, hadde han vært stempla som 100% troll allerede. Gjelder forøvrig ikke bare han.

 

Og ja: Før du begynner å gråte eller komme med morradi-vitser, så ville jeg heller anbefalt deg å prøve å komme opp med noen beviser for at Webb alltid dømmer for Utd utover én billig straffe i FAC. Selv om det antageligvis vil koste deg et par ekstra minutter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Haha, alltid elskbart å lese innleggene til niko. Sååå desperat etter å rakke ned på andre folk, tross alt det eneste du gjør her inne. Du ble mye mobba i barndommen eller? Tøff på internettet og får juling når du drar på fylla (ref. pub-episoden med jørgen) :grin:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hehe, ja det er vel kun der sånne som deg får jobb :), du sklir vel godt inn i mengden og har mye felles med de.

Et utrolig dårlig forsøk på å kontre mitt morsomme stikk til deg, om jeg får si det selv.

 

Tok bare den første situasjonen som lå helt fremme i hodetuppen på meg, jeg gidder faktisk ikke google alle gangene Webb har gitt united fordel i tvilsomme situasjoner på OT

Hvorfor skal du måtte google det? Det er jo du som kommer med påstanden, da bør du jo selv vite om alle situasjonene.

 

Du ble mye mobba i barndommen eller? Tøff på internettet og får juling når du drar på fylla (ref. pub-episoden med jørgen) :grin:

De to største klisjéene innenfor hersketeknikker anonymt på internett i samme innlegg? Imponerende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...