Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Chelsea


Manchester United - Chelsea  

91 stemmer

  1. 1. Hvem vinner kampen?

    • Manchester United
      53
    • Chelsea FC
      24
    • Uavgjort
      14
  2. 2. Hvem tror du vinner Premier League?

    • Manchester United
      74
    • Chelsea FC
      17
  3. 3. Hvem håper du vinner Premier League?

    • Manchester United
      61
    • Chelsea FC
      30


Anbefalte innlegg

Kan ikke se oss ta ligagullet med mindre vi vinner denne.

Uavgjort her går vel helt fint?

 

Tja, det går. Men da må vi sannsynligvis ta 4 poeng fra de to siste, og den ene av de kampene er vel borte såvidt jeg veit (!!!). Med seier trenger vi et poeng fra de to siste (med mindre vi virkelig banker Chelsea), som jeg ærlig tror er umulig å skulse bort.

 

Taper vi tror jeg Chelsea må snuble for at vi skal vinne ligagull for jeg tror ikke vi tar dem på målforskjell (med mindre 5måls-Berbatov dukker opp igjen mot Blackburn).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chelsea har igjen Newcastle(H) og Everton(B), begge lagene har butkiss å spille for så tipper chelsea vinner de kampene ganske lett, mens United har Blackburn(B) og Blackpool(H). Skal vel også gå greit, Blackburn har fått grei utelling de siste kampene, men er genuin håpløse. Blackpool kan være i MÅ vinne situasjon for å holde seg oppe, den kan bli vrien.

 

Vinner CHelsea(det er strengt tatt snakk om BORTE mot United, der United er uslåelig så langt i sesongen) så vinner de gull. Med uavgjort er det litt virent, men da regner jeg med at United vinner gullet.

Lenke til kommentar

Kom igjen, United! Hjelp oss med å kapre 2. plassen! Chelsea hører ikke hjemme blant de to øverste lagene. Der er det Arsenal og United som skal være.

Gi meg et par dager så :p

 

Nei, håper for alt i verden Arsenal tar Chelsea ja, men tviler på det.

Lenke til kommentar

GO UNITED!

Jeg kaster opp inni kjeften av å lese det der. Skjerp deg.

Å så sinna.. Du skal alltid være så nedlatende om folk skriver ting som du er uenig i. Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg har gitt opp gullhåpet. Jeg vil mye heller ende på andreplass enn 3. plass, men med mindre du er totalt care i forhold til plassering så lenge vi kommer oss til CL uansett, så forstår jeg deg. Jeg ville i hvert fall blitt mer fornøyd av å ende på en 2. plass framfor Chelsea og City.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er viktig er at Ferguson nå har lært at han ikke kan gjøre kompromiss med vår svake midtbane. Enten møter vi Chelsea med like-for-like i en 4411 med Hernandez og Rooney på topp UTEN arbeidsmaur på kantposisjon, ellers kjører vi muskler for muskler å mønstrer det bestspillende laget vi har.

 

Hernandez klarer ikke holde på ballen eller gjøre ting på egenhånd, så vi må ha kreativ kraft bakfra. Dvs, skal hernandez spille må Giggs, Scholes og gjerne Nani også spille. Nytter ikke å kjøre inn Park, Anderson og Carrick som "støttespillere" bak mexicaneren og Rooney i et forsøk å demme opp.

 

For meg finnes det to måter å angripe Chelsea på. v1) den dødlige, men sårbare ifh ballbesittelse. Eller v2) den velspillende.

 

v1) - Den som funker best i europa

 

Sar

Rafael-Vida-Rio-Evra

Nani-Scholes-Carrick-Giggs

Rooney

Hernandez

 

Har komp ferdigheter og henger langt bedre sammen enn det laget som spilte mot Arsenal på lørdag. I en slik formasjon kommer Hernandez til sin rett.

 

v2

Sar

Rafael-Vida-Rio-Evra

Valencia-Carrick-Giggs-Nani

Berbatov-Rooney

 

Jeg sier: Gønn på med v2 og taper vi så går vi ned med flagget til topps. Midtbanen er ikke god nok, men det kan kamufleres om vi kjører på offensivt.

Lenke til kommentar

GO UNITED!

Jeg kaster opp inni kjeften av å lese det der. Skjerp deg.

Å så sinna.. Du skal alltid være så nedlatende om folk skriver ting som du er uenig i. Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg har gitt opp gullhåpet. Jeg vil mye heller ende på andreplass enn 3. plass, men med mindre du er totalt care i forhold til plassering så lenge vi kommer oss til CL uansett, så forstår jeg deg. Jeg ville i hvert fall blitt mer fornøyd av å ende på en 2. plass framfor Chelsea og City.

Hvis United går på trynet her har Arsenal fortsatt en teoretisk sjanse på å ta gullet, uansett hvor latterlig liten den sjansen er. Da sier det seg selv at du ikke skal heie så entusiastisk på United i denne kampen. Slutt å være så jævla United-vennlig og ta på deg Arsenal-briller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

GO UNITED!

Jeg kaster opp inni kjeften av å lese det der. Skjerp deg.

Å så sinna.. Du skal alltid være så nedlatende om folk skriver ting som du er uenig i. Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg har gitt opp gullhåpet. Jeg vil mye heller ende på andreplass enn 3. plass, men med mindre du er totalt care i forhold til plassering så lenge vi kommer oss til CL uansett, så forstår jeg deg. Jeg ville i hvert fall blitt mer fornøyd av å ende på en 2. plass framfor Chelsea og City.

Hvis United går på trynet her har Arsenal fortsatt en teoretisk sjanse på å ta gullet, uansett hvor latterlig liten den sjansen er. Da sier det seg selv at du ikke skal heie så entusiastisk på United i denne kampen. Slutt å være så jævla United-vennlig og ta på deg Arsenal-briller.

 

Det er alltid moro når såkalte supportere setter Uniteds motgang høyere enn sitt egets lag fremgang.

Torstein innser kanskje at slaget om seieren er tapt og prøver å få det beste ut av situasjonen, mens dere driter tydligvis i om Arsenal klarer å kravle en plass opp på tabellen.

Hvem faen trenger vel resultater?

 

Det burde vært en egen supporter klubb for de som egentlig ikke er så interessert i at et spesielt lag skal gjøre det bra, så lenge United gjør det dårlig:

Alt utenom United klubben.

 

Da kan dere fortsette slik som nå uten å måtte benytte dere av et skalkeskjul.

Endret av Itspersonal
  • Liker 6
Lenke til kommentar

GO UNITED!

Jeg kaster opp inni kjeften av å lese det der. Skjerp deg.

Å så sinna.. Du skal alltid være så nedlatende om folk skriver ting som du er uenig i. Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg har gitt opp gullhåpet. Jeg vil mye heller ende på andreplass enn 3. plass, men med mindre du er totalt care i forhold til plassering så lenge vi kommer oss til CL uansett, så forstår jeg deg. Jeg ville i hvert fall blitt mer fornøyd av å ende på en 2. plass framfor Chelsea og City.

Hvis United går på trynet her har Arsenal fortsatt en teoretisk sjanse på å ta gullet, uansett hvor latterlig liten den sjansen er. Da sier det seg selv at du ikke skal heie så entusiastisk på United i denne kampen. Slutt å være så jævla United-vennlig og ta på deg Arsenal-briller.

 

Det er alltid moro når såkalte supportere setter Uniteds motgang høyere enn sitt egets lag fremgang.

Torstein innser kanskje at slaget om seieren er tapt og prøver å få det beste ut av situasjonen, mens dere driter tydligvis i om Arsenal klarer å kravle en plass opp på tabellen.

Hvem faen trenger vel resultater?

 

Det burde vært en egen supporter klubb for de som egentlig ikke er så interessert i at et spesielt lag skal gjøre det bra, så lenge United gjør det dårlig:

Alt utenom United klubben.

 

Da kan dere fortsette slik som nå uten å måtte benytte dere av et skalkeskjul.

Hvor kommer det frem at jeg setter Uniteds motgang fremfor mitt eget lags fremgang? Faktisk så prøvde jeg å argumentere nøyaktig det motsatte, men det fløy deg visst hus forbi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...