Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønte ikke helt hvorfor hun valgte å kappe hodet av han tidligere slaven som drepte harpy-fyren. Burde hun ikke gitt han en rettssak og virkelig stått på kravet om rettferdighet for alle? :p Istedet for å sette et brutalt eksempel og skape kaos?

 

Slik jeg tolker det, så var dette faktisk selve rettssaken. Daenerys selv er domstolen. Virker ikke å være en tilhenger av maktfordelingsprinsippet, naturligvis.

 

Håper å få se mer til Ser Pounce.

 

pounce.jpg?w=650

Endret av Quote
  • Liker 1
Lenke til kommentar

snodig at de sto utenfor veggen i full angrep med blå øyne, var kanskje 1 km igjen. 

Men det er vel 41 episoder siden. 

 

De bare forduftet eller noe. 

 

Du mener i siste episode av sesong 2? Det var ved The Fist of The First Men (eller noe lignende), og slik jeg har skjønt det er det langt unna Wallen. Er vel blitt sagt eller hintet til at de er sterkere jo kaldere det er, og at de dermed venter til vinteren virkelig kommer sør for The Wall. Og at de i mellomtiden utvider den zoombi-hæren de har.

 

Er det noe jeg savner så er det en liten update på hva som skjer med Rickon, Gendry og Greyjon-gjengen. De har jo virkelig forduftet.

 

 

Meget mulig, men jeg tror det ennå ligger et stykke inn i fremtiden. Jeg tenker at den store White Walker-invasjonen kommer når tronkampen i Westeros er enten avgjort eller nærmer seg et klimaks.

 

Kan ikke skjønne annet enn at det er dragene som skal spille hovedrollene her. Med mulig Bran som en som styrer en av dem. "You will not walk, but fly", var det ikke noe slikt han gamle gubben sa til han?

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

 

snodig at de sto utenfor veggen i full angrep med blå øyne, var kanskje 1 km igjen. 

Men det er vel 41 episoder siden. 

 

De bare forduftet eller noe. 

 

Du mener i siste episode av sesong 2? Det var ved The Fist of The First Men (eller noe lignende), og slik jeg har skjønt det er det langt unna Wallen. 

 

 

 

Me

 

K

 

Mener det var 200 meter unna jeg, siden har feite karen så dem og han bare løp litt ut i tøfler? 

 

Men det kan jo skje ofte , rutinekamp. 

Samtidig påstår halvparten på den veggen at white walkers ikke finnes? 

Lenke til kommentar

 

 Mener det var 200 meter unna jeg, siden har feite karen så dem og han bare løp litt ut i tøfler? 

 

Men det kan jo skje ofte , rutinekamp. 

Samtidig påstår halvparten på den veggen at white walkers ikke finnes? 

 

 

Var ganske langt unna Wallen.

 

Fra wikien: "The Fist is located many days north of the Wall, deep in territory held by the wildlings."

Lenke til kommentar

Men hvor langt nord for muren må man for å finne et weirwood tre (det hvite treet med ansikt på som Sam og Jon avla sin Nightswatch ed foran)? Det tror jeg ikke er veldig langt nord for muren, og det var der de fant de to zombiene som de dro med seg tilbake til Castle Black. Tror nok white walkerne har vært nær muren mange ganger, men som Shruggie sa: Det er en grunn til at den muren ble bygget

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...