Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en av grunnnene til at jeg unngår alt av kilder til GoT-prat annet enn denne tråden her. Er jo såklart mulighet for det her også, men det rapporteres ganske fort. At HBO nordic på FB skal spoile noe hadde jeg ikke trodd, og glad jeg ikke liker nettsiden der.

 

Kommentarfelt angående GoT leser jeg aldri, uansett om det er YouTube, Dagbladet, Imgur. Alt for mange drittunger som er spoilerhappy. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Det jeg sånn sett lurer på er jo hvordan serien vil utvikle seg når den skal stå på egne ben, for er ikke dette den siste sesongen hvor man fremdeles har bøkene i bakgrunnen? Produsentene har jo fått skisse av RRM om hva som skjer fremover, men ikke en utdypende utgave som bøkene er. Og neste bok vil jo ikke komme ut innen GoT blir tatt av plakaten om 5-6 sesonger (ja, regner med at serien lever såpass lenge^^)

Lenke til kommentar

Han blir jo den nye Bronn, hvis Tyrion tar over som Hand of the Khaleesi, så kanskje vi får sesong 2 versjon 2 neste år? Hadde vært digg om Dream Team Tyrion+Khaleesi hadde total kontroll over byen på slutten av sesongen så de kunne stikke til jævla westeros som lovet nå i årevs...

Lenke til kommentar

Spørs hvor lenge Jorah overlever med den sykdommen da. Noen som tror Tyrion ble smitta også? Han ble jo tatt på av han steinmannen når han var under vann...

 

Samtalen mellom Sam og Maester Aemon ble ekstra interessant med tanke på diskusjonen vi hadde i forrige uke om foreldrene til Jon. Aemon sier at Dany snart er den eneste Targaryen igjen akkurat når Jon kommer inn. Jeg tar de hintene jeg får.

 

Og angående Dany, ikke superfan at hun skal gifte seg med dusten. Stoler ikke et sekund på han. Får håpe Dany bare lurer han.

 

 

Noen som har lyst til å leke "Hva skjer i episode 9" leken da? Ingen spoilere åpenbart, og for de som vil jukse så er altså episodetittelen ute.

 

Selv om man kan tenke seg frem til noe synes jeg ikke episodetittelen sa så veldig mye. Verre med episode 8. Uansett ikke i nærheten av hvordan det var i fjor om episode 8. Å kalle episoden The Mountain and The Viper gjorde det ganske klart at det Oberyn ville møte Clegane i en trail by combat. Nå hadde de ikke nevnt at Oberyn ble kalt The Viper i selve serien, men det kallenavnet ble jo brukt alle andre steder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ekteskapet til Dany er nok bare politisk.

Hvis han i tillegg er innblandet i Sons of Harpy gjengen, er det nok for å holde fienden nærme?

 

Så forresten ut som at forholdet til dragebarna har komt seg. Hadde det vært som sist gang hadde vel hele gjengen vært aske.

Endret av K_7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...