Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror Tyrion kommer til å dø og at dette påvirker Jamie i så stor grad at han forandrer seg og blir en langt smartere, sluere og sympatisk mann.

 

This.

 

Helt sikker på at hvis Tyrion dør så overtar Jaime plassen og mange av kvalitetene hans. Han har jo allerede mistet hånden og bortsett fra "voldtekten som ikke var en voldekt" så har han tatt mange steg mot en mer snill person.

Lenke til kommentar

 

Jeg tror Tyrion kommer til å dø og at dette påvirker Jamie i så stor grad at han forandrer seg og blir en langt smartere, sluere og sympatisk mann.

This.

 

Helt sikker på at hvis Tyrion dør så overtar Jaime plassen og mange av kvalitetene hans. Han har jo allerede mistet hånden og bortsett fra "voldtekten som ikke var en voldekt" så har han tatt mange steg mot en mer snill person.

 

Kan gå andre veien også. At han blir bitter og "ondere".
Lenke til kommentar

Håper dere ikke har noe imot litt "reklamering" når det angår Game of Thrones da jeg er totalt GoT-fanatiker blitt, som kanskje noen allerede har merket.

 

Det har nemlig gått åtte måneder siden min Phase III. I seks år har jeg redigert og laget film-og tv-trailere, og begynte for en atten måneder siden med min Game of Thrones-debutt, delt opp i faser; en fase for hver sesong.

Del 4 er fortsatt i arbeid, men etter fem uker med forarbeid for hva som kommer til å bli det endelige produktet vil jeg dele en syv-minutter-lang teaser med dere.

Traileren inneholder, som alltid, en selvdannet, høykvalitets soundmix og magiske soundtracks. Ha på god lyd!

NB! Videoen inneholder spoilers!

 

 

Håper den gir dere episke vibes! :)

Endret av Debutanten
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spoilers som i ting som er vist hittil i sesong 4? Eller noe mer som du har fått tak i?

 

Noen som forresten tror det er noe hint eller lignende i det at åpningen på episodene (der vi ser byene) ikke har forandret seg noe denne sesongen. Winterfell er blant annet med, men der har i jo ikke vært siden avslutningen på sesong 2.

 

Og etter den nye avsløringen av Littlefinger sin mesterplan, hva tenker vi om at han i sesong 1 sa at kniven som leiemorderen som angrep Bran hadde var Tyrion sin? For meg virker det rimelig klart at han lyver om dette nå, men var det han som bestilte drapet på Bran, eller bare sa han at det var kniven til Tyrion for å skape splid mellom Lannisters og Starks?

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Spoilers som i ting som er vist hittil i sesong 4? Eller noe mer som du har fått tak i?

 

Noen som forresten tror det er noe hint eller lignende i det at åpningen på episodene (der vi ser byene) ikke har forandret seg noe denne sesongen. Winterfell er blant annet med, men der har i jo ikke vært siden avslutningen på sesong 2.

 

Og etter den nye avsløringen av Littlefinger sin mesterplan, hva tenker vi om at han i sesong 1 sa at kniven som leiemorderen som angrep Bran hadde var Tyrion sin? For meg virker det rimelig klart at han lyver om dette nå, men var det han som bestilte drapet på Bran, eller bare sa han at det var kniven til Tyrion for å skape splid mellom Lannisters og Starks?

Ingenting som forundrer meg med Littlefinger lengre. Tror han har jobbet i kulissene hele tiden for å selv bli konge. Enklere å få ens fiender til å utslette hverandre enn å ta de for seg selv. Så skjønner han at unger som Bran ikke kommer til å dø i krig og dermed må han få gjort noe med det. Blir ikke overrasket om Lysa dør i neste episode og Petyr satser på å gifte seg med Sansa når Tyrion blir dømt og henrettet, det har han sikkert kalkulert med.

 

Men at Dany ikke vil til Westeros lengre er jo mildt sagt gamechanging. I stedet vil hun herske over de byene hun har tatt. Noen som tror det? Eller vil hun plutselig snu og dra likevel?

Lenke til kommentar

Og etter den nye avsløringen av Littlefinger sin mesterplan, hva tenker vi om at han i sesong 1 sa at kniven som leiemorderen som angrep Bran hadde var Tyrion sin? For meg virker det rimelig klart at han lyver om dette nå, men var det han som bestilte drapet på Bran, eller bare sa han at det var kniven til Tyrion for å skape splid mellom Lannisters og Starks?

Det er åpenbart at Littlefinger er arkitekten bak konflikten. Lysa forgiftet Jon Arryn. Hun nektet også å sende hæren sin ut i krigen.

 

Jeg tror faktisk at det var kniven til Tyrion. Hvis det ikke var Tyrion sin kniv, så hadde Littlefinger raskt blitt tatt i løgnen av Tyrion og andre som stod Tyrion nærme. Det var ikke verre for Littlefinger enn å bare stjele kniven til Tyrion. Da er det godt kjent at det faktisk er Tyrions kniv.

 

Men hva er veien videre nå? Det er egentlig utenkelig at Littlefinger faktisk elsker Lysa. Hun er nok bare enda en brikke i spillet på veien mot makta. Jeg spår at Sansa blir reddet av Doggey.

Lenke til kommentar

Nå har jeg begynt på sesong 1 igjen og er kommet til episode 8. Merker at ting har forandret seg.

Første gang jeg så GOT heiet jeg på Ned, han var jo the good guy osv.

 

Men når jeg ser serien på nytt nå så fremstår han som dumsnill, naiv og i overkant godtroende. Egentlig like greit han ble drept for det var egentlig en ganske kjedelig karakter.

 

En annen ting ved å se serien på nytt er at alle navnene og lokasjonene gir liksom litt mer "mening" hvis dere skjønner.

 

Så episoden fra sesong 1 hvor Catlyn hadde tatt med Tyrion til søsteren sin, og et par dager så jeg den nye episoden hvor vi besøkte slottet på nytt i sesong fire, det var temmelig kult egentlig.

 

 

De i Kings landing må jo begynne å lure på hvor Littlefinger er hen. Og vil egentlig Cercei at Margeary gifter seg med Tommen? Eller er det noe hun trikser og mikser med?

Lenke til kommentar

Nå har jeg begynt på sesong 1 igjen og er kommet til episode 8. Merker at ting har forandret seg.

Første gang jeg så GOT heiet jeg på Ned, han var jo the good guy osv.

 

Men når jeg ser serien på nytt nå så fremstår han som dumsnill, naiv og i overkant godtroende. Egentlig like greit han ble drept for det var egentlig en ganske kjedelig karakter.

 

En annen ting ved å se serien på nytt er at alle navnene og lokasjonene gir liksom litt mer "mening" hvis dere skjønner.

 

Så episoden fra sesong 1 hvor Catlyn hadde tatt med Tyrion til søsteren sin, og et par dager så jeg den nye episoden hvor vi besøkte slottet på nytt i sesong fire, det var temmelig kult egentlig.

 

 

De i Kings landing må jo begynne å lure på hvor Littlefinger er hen. Og vil egentlig Cercei at Margeary gifter seg med Tommen? Eller er det noe hun trikser og mikser med?

Jeg så s 1 igjen i påska og tenkte akkurat det samme!!
Lenke til kommentar

 

 

De i Kings landing må jo begynne å lure på hvor Littlefinger er hen. Og vil egentlig Cercei at Margeary gifter seg med Tommen? Eller er det noe hun trikser og mikser med?

 

De vet godt hvor Littlefinger er, ikke akkurat noen hemmelighet.

 

Ahh, ikke lett å få med seg alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...