Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal jeg ikke henge meg for mye opp i tall her, men det var da vitterlig flere enn 10 menn som ble drept av Jon Snow & Co? Talte ikke, men følte det falt en fyr hele tiden.

 

Edit: Talte 14 før Jon Snow drepte han siste fyren med knivene, og da var det fremdeles folk som slåss. :p

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Ærlig talt syntes jeg det ble kunstig at de IKKE møttes der. Det blir alt for påfallende, og rett og slett weird.

 

Enig. Skjønner jo at Bran & co er redd for at Jon skal nekte han å gå lengre nord, men han kunne i det minste på en eller annen måte fått gitt en beskjed til Jon at han fortsatt var ok.

Lenke til kommentar

Nå skal jeg ikke henge meg for mye opp i tall her, men det var da vitterlig flere enn 10 menn som ble drept av Jon Snow & Co? Talte ikke, men følte det falt en fyr hele tiden.

 

Edit: Talte 14 før Jon Snow drepte han siste fyren med knivene, og da var det fremdeles folk som slåss. :p

 

De drepte 10 og de mistet selv 4. Så kan det jo hende du talte feil ;)

 

Forøvrig kan jeg ikke skjønne de som mener denne sesongen har vært svak og lite progresjon i handlingen.

 

EDIT: Jon hadde aldri latt Bran få stikke av igjen om han hadde sett han, så Bran måtte velge.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

 

Nå skal jeg ikke henge meg for mye opp i tall her, men det var da vitterlig flere enn 10 menn som ble drept av Jon Snow & Co? Talte ikke, men følte det falt en fyr hele tiden.

 

Edit: Talte 14 før Jon Snow drepte han siste fyren med knivene, og da var det fremdeles folk som slåss. :p

 

De drepte 10 og de mistet selv 4. Så kan det jo hende du talte feil ;)

 

Joda, jeg vet jo ikke hvem som bare ble "stabba" og hvem som døde :p Har sett hendelsen 3 ganger nå, og synes det er veldig mange fremdeles.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen problemer med dialog, men ærlig talt var dette en dårligere episode enn vanlig. Dette var en "sjekkliste"-episode hvor plot exposition stod sentralt, og slaget ved Craster's "Keep" var det eneste som faktisk skjedde.

Men who cares? Det er en av 34 så langt, og neste uke kommer det en til.

Lenke til kommentar

Kul episode!

 

Hadde ikke tenkt meg at det var Lysa som forgiftet Jon Arryn. For en ond mann Petyr er. Arkitekten bak "War of the 5 kings". Jeg er spent på hva som skjer når The Hound og Arya kommer til Eyrie.

 

"What the sevens hells could do that to a man?" Svaret er Hodor. For en maskin.

Lenke til kommentar

 

Ok, hun som spiller henne er vel over 30 mener jeg, holder seg godt i tilfelle.

Hun som spiller Cercei er jo 40. Hun og er også rålekker.

Syns faktisk ikke hu er så veldig lekker i GoT, men det er mest pga Cersei. Konstant bitchface og ekstremt giftig personlighet. Nope. Would not fuck on a bad night.

Med svart hår derimot..

 

 

 

Nå skal jeg ikke henge meg for mye opp i tall her, men det var da vitterlig flere enn 10 menn som ble drept av Jon Snow & Co? Talte ikke, men følte det falt en fyr hele tiden.

 

Edit: Talte 14 før Jon Snow drepte han siste fyren med knivene, og da var det fremdeles folk som slåss. :p

 

De drepte 10 og de mistet selv 4. Så kan det jo hende du talte feil ;)

 

Joda, jeg vet jo ikke hvem som bare ble "stabba" og hvem som døde :p Har sett hendelsen 3 ganger nå, og synes det er veldig mange fremdeles.

 

Husk også at de som var på Crasters Keep var kledd akkurat som folka til Jon. Var en haug av ganger hvor jeg ikke skjønte hvem som var hvem, så bare to svartkledde som sloss.

 

Følte at denne episoden var kort. Så riktignok 10 minutter før jobb og resten etter på, men føltes ikke som 40 minutter. Mao, en ganske god episode. Petyr står frem som tidenes psykopat, Arya&Hound gir et innslag av humor, Cersei er fortsatt bitch, Pod&Brienne var også litt morsomme(den gutten ble virkelig glad for å hjelpe Brienne med rustninga) og Crasters Keep ga finfin underholdning.

 

Det eneste jeg har å utsette med episoden er fighten på slutten mellom Jon og Karl. At han fikk en kniv i ryggen, greit nok, det gjør vondt for de fleste og man blir forbanna over slikt, men at han følger opp med å snu seg sakte rundt, gå sakte mot hu som stabba han og virker som å glemme Jon totalt følte jeg var.. rart? Følte den fighten kunne endt på en annen måte, ble for merkelig og dumt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ærlig talt syntes jeg det ble kunstig at de IKKE møttes der. Det blir alt for påfallende, og rett og slett weird.

Hva mener du med påfallende?

 

For øvrig artig å se igjen den lille drittungen, skal vel ta over etter Joffrey han, hehe.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

^Reagerte på det samme. Hater når de går for sånne Hollywood-løsninger hvor good-guy blir eid, men så mister han andre fokus å glemmer han ut. Blir for dumt. Ellers enig med at episoden i dag gikk ufattelig fort, tror det var pga de brukt så lang tid på hver scene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...