Gå til innhold

Real Madrid vs Barcelona - 16.04.2011-03.05.2011 - El Clasico Mania

Maefteda

86 stemmer

1. 1. Får Mourinho sparken med 4 strake El Clasico tap?

2. 2. Hvem vinner ligaen?

3. 3. Hvem vinner Cupen?

4. 4. Hvem går videre i CL?

5. 5. Hvem heier du på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS:

Real Madrid are accusing Busquets of racism against Marcelo with video evidence showing him covering his mouth saying "Mono! Mono!" which means monkey in Spanish.

http://www.youtube.com/watch?v=fFxudyTlnhE&feature=player_embedded

I grunn litt smått og barnslig av Real Madrid å leite etter slik på tvbildene, men fyren blir jo her tatt med buksa langt nede på knærne. Filming og rasisme i en og samme kamp. Skulle likt å se Rooney slippe unna med det samme.

Skrevet

Mourinho har oppført seg tåpelig før etter og rundt denne kampen. Pep lot seg rive med under pressekonferansen, men Mourinho burde klart å halde seg i skinnet.

Skrevet

Vet du når UEFA skal ta stilling til saken, maffe?

6. Mai skal visstnok være datoen. Da vil begge lag være til stede for UEFAs Control og Disciplinary board.

Ekkelt å se Busquets. Æsj. Håpløs oppførsel, spesielt med tanke på historien til Barcelona med f.eks Eto'o som ville gå av banen etter å ha fått rasisme mot seg fra tribunen. Busquets som er "mono" i dette tilfellet.

Skrevet

Ja, Busquets ser jo mye mer mono ut i trynet enn Marcelo.

sergio_busquets_909715.jpg

Hver gang jeg ser trynet til Busquets blir jeg rett og slett sint. En av de mest ufine spillerne jeg kan huske, og han er ufin på "feil" måte også. Typer som Vinnie Jones var ufine samtidig som de ikke tok dritt fra noen og spilte som menn, Busquets er bare en liten kjerring som benytter seg av pysetaktikker.

Brenn!

Skrevet

Vet du når UEFA skal ta stilling til saken, maffe?

UEFA har avvist klagene til både Real Madrid og Barcelona. Men de har som sagt en møte med begge klubber i sin egen etterforskning.

Skrevet

post-94305-0-15881500-1304442912_thumb.jpg

Spennende med kamp ikveld, UEFA er alltid til stede med en dommerobservatør. I kveld går de ordentlig til verks, og sender selveste Pierliugi Collina. :thumbup:

Skrevet

Ønsker han velkommen som hoveddommer på Wembley og, men det blir vel nærmere ønsketenkning. Noen som vet hvem som dømmer finalen forresten?

Skrevet

Leide kampen på viaplay nå og ble faktisk "positivt" overrasket etter alt jeg har hørt om kvaliteten. Jeg dermed ikke at kvaliteten er bra.

Hva er bitraten på nå? Vurderer å kjøpe om de har økt kvaliteten.

Forøvrig synd at jeg har eksamen imorra :p

Skrevet

leide kampen hos viaplay jeg også, gjorde det sist og. ikke noe å klage på utenom prisen. 99kr for 1 kamp er dyrt, neste sesong skal jeg hvertfall ha viasatfotball fra sesongstart å heller betale 199 per mnd.

Skrevet

Noen som vet hvem som dømmer finalen forresten?

Umulig å vite dette akkurat nå. Det kan ikke bli en spansk dommer i hvert fall. Går United til finalen, kan ikke engelske dommere dømme. Går Schalke videre så får vi ingen tysk kampleder.

Blir spennende å se taktikken til Mourinho i kveld. Higuain og Ronaldo på topp i hvert fall, starter mer offensivt enn sist. :)

Skrevet

Leide kampen på viaplay nå og ble faktisk "positivt" overrasket etter alt jeg har hørt om kvaliteten. Jeg dermed ikke at kvaliteten er bra.

Hva er bitraten på nå? Vurderer å kjøpe om de har økt kvaliteten.

Vet ikke hvordan jeg sjekker sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...