Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et veldig enkelt å greit spørsmål angående main questen. Skjer det noe med verden som gjør at den ikke blir det samme igjen etterpå? For eksempel: forsvinner alle dragene? Eventuelt noe annet? Og, kan man fortsette å spille etter at man har runda det? Eller kommer det rulletekst, også må man loade?

 

Svar helst i en spoiler tag, er nok mange som ikke vil vite dette. Prøv å vær vag for min del også, vil ikke ha for mye spoilet, er bare redd for å ende opp i en drageløs verden, eller noe lignende.

 

Det kommer fremdeles random drager. Man kan fortsette å spille, kommer ingen rulletekst.

 

 

Kan man ha flere saver på det spillet her? (PC)

Ja

Lenke til kommentar

Backstab er latterlig overpowered allerede fra begynnelsen av. En kompis gikk opp til Lvl 6 allerede før han kom ut i Skyrim, ved og stå og backstabbe tutorial-fyren man går gjennom første dungeon sammen med.

 

Han stopper opp når han lærer deg å bruke buen og stealth for å drepe en bjørn i hula.

Da kan du aktivere sneak, og backstabbe ivei og få tonnevis av ekstra XP.

Han gikk opp 3 levels på 5 minutter sånn. Han dør nemlig aldri, bare setter seg ned og reiser seg opp igjen.

Ja, har lagt merke til Perk'n - 15x dmg :p

 

Leste dog "intervju" istad om combatsystemet og ang daggers stod det:

 

"Once you successfully sneak up behind an unsuspecting victim, you can unleash a deadly blow with the dagger, an almost useless weapon in previous Elder Scrolls games that is receiving a major boost in Skyrim. “Now when you sneak up behind guys, the dagger does something like 10x damage,” Howard says. “I don’t know if we’re going to keep that, but you feel like you should be killing the guy if you’ve gotten that close and you have a dagger.”

 

Noe jeg kan forsåvidt være enig i. :)

Edit: Glemte link - Skyrim: Building Better Combat

Endret av Kenichi-san
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke kartet som kom med spillet her Freestyle, men takk.

 

Prover igjen!

 

"Er det noen som har funnet "Darkwater Crossing?" Det er en mine... Hvis noen hadde giddet aa tatt et screenshot av hvor det er paa kartet saa hadde jeg vaert veldig takknemmelig! "

 

post-102581-0-00291200-1321393637_thumb.jpg

Nesten helt nederst på kartet der hvor markeren er skal det være i følge linken jeg ga i sted. I området rundt der.

Skal sjekke om det er der straks :)

Endret av Freestyle89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...