Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En festlig twitter-samtale mellom to PC Gamer staffers:

 

Quinns108 Quintin Smith

Broke in Skyrim last night. How did Bethesda ace re-inventing skills but keep a system where you pause combat to eat 400 cabbages.

36 minutes ago

 

Quinns108 Quintin Smith

TO CLARIFY my problem isn't the plausibility of snacking mid-fight but the fact that it utterly wrecks the pace of action.

 

Quinns108 Quintin Smith

On a similar subject, can anyone tell me who keeps all these candles lit in the dungeons.

33 minutes ago

 

@ @Quinns108 The same guy who puts health potions by graves.

32 minutes ago

 

Quinns108 Quintin Smith

@ @richardcobbett I love that guy

31 minutes ago

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har no oppdaga at den eine Block-perken (Quick Reflexes eller noko) anten er bugga, eller vanvittig overpowered. Gratis slow-motion i 10-20 sekund mot basically alle som vil bruke melee mot deg? :|

 

Gjer slow time-shoutet heilt redundant anna enn mot drakane.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Halvveis til 39 nå, begynner å føle meg ganske underpowered nå. Hvis jeg ikke får inn sneak attacks tar det forever å drepe dem, bruker tilogmed deadric bow :(

 

Eneste positive er at jeg akkurat dinget 100 archery så paralyze shot <3

 

Still, på fights folk ser meg sliter jeg litt :(

 

Og lvling tar forever nå xD

Lenke til kommentar

Nummer 2, bare lage pots. Prøv deg frem og så skal du se at du finner ut egenskapene til ting.

Prøvde litt tidligere, men endte opp med å ødelegge 20-30 ingredienser uten å få noe som helst tilbake.

 

Har et par hundre liggende lagret, så jeg får vel prøve litt til.

 

Metoden jeg bruker er å kombinere to ting man vet gir en effekt og deretter legge til en random indigriens. Funker ikke det bytter man ut sistnevnte med noe nytt. Kan få ganske sinnsyke potions på denne måten, selv om de ikke alltid er nyttige så selger de iallfall godt. ;) Du kommer til å tømme gullbeholdningen til kjøpmannen kjapt for å si det slik.

Lenke til kommentar

Jeg blir gal!! Jeg er level 52 i pickpocket og sliter med noe.. Jeg trente 3 lvler med en pickpocket trener, så for morro sjekket jeg hva treneren hadde, og han har pengene jeg betalte for å trene! Men jeg blir merket hver eneste gang :( Har perken så gjør det 50% lettere å stjele penger.

 

Prøvd å save og så bare quickloade hver gang det ikke går?

Lenke til kommentar

Jeg blir gal!! Jeg er level 52 i pickpocket og sliter med noe.. Jeg trente 3 lvler med en pickpocket trener, så for morro sjekket jeg hva treneren hadde, og han har pengene jeg betalte for å trene! Men jeg blir merket hver eneste gang :( Har perken så gjør det 50% lettere å stjele penger.

 

Prøvd å save og så bare quickloade hver gang det ikke går?

 

Over 10 ganger. Kanskje 4000 gull er for mye

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...