Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir gal!! Jeg er level 52 i pickpocket og sliter med noe.. Jeg trente 3 lvler med en pickpocket trener, så for morro sjekket jeg hva treneren hadde, og han har pengene jeg betalte for å trene! Men jeg blir merket hver eneste gang :( Har perken så gjør det 50% lettere å stjele penger.

 

Prøvd å save og så bare quickloade hver gang det ikke går?

 

Over 10 ganger. Kanskje 4000 gull er for mye

 

Det står hvor stor %sjangse du har for å ta de penga nederst på skjermen.

Lenke til kommentar

hehe... Takk for svar, men nå ble jeg litt mer forvirret.. Hva er soft og hard cap? :) Takk igjen!

De regner vel med at de fleste vil være "fornøyde" og ferdig da de er rundt level 50, me. Det går til 75 om man tar 100 i alle skills. Det er nå iallefall det jeg synes å huske en av utviklerne sa før utgivelsen.

 

Men i usikkerheten er alle ulver grå.

Lenke til kommentar

Da klarte jeg ikke å holde igjen lenger. Burde aldri gjort dette siden eksamen nærmer seg.

 

Men i dag satte jeg inn skyrim plata etter å hatt det noen ganger. Har bare spilt 3-4 timer, kanskje. Men dette var utrolig. Håper det fortsetter like bra. Dette er det beste spillet jeg har spilt så langt i år, og jeg var ganske redd når jeg startet det opp, da jeg ikke var fan av oblivion.

 

Elsker det! :D HERLIG!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oi! 0% for å stjele 1900 gull, og jeg er lvl 77 i pick pocket

 

Btw: På skill menyen så står det jeg er lvl 25 i Archery, og ''25'' er i rød skrift. Jeg er sikker på skillen min er mellom 60 og 70. Jeg har ingen ''disease'' elns heller?!

 

Mulig du vet det, men når tallet er rød indikerer det at noe påvirker skillet ditt negativt. Det kan være en disease eller et spell. (Evt. et item du har på som har noen fordeler og noen ulemper)

Lenke til kommentar

skyrim lagger på pcen min selv om jeg har mer enn minimum system krav.... OMG

 

Minimum systemkrav er alltid for dårlig. greit å ha en del bedre enn det som regel ;)

I allefall Grafikk-kort :)

Det er jo akkurat det jeg har. OMG

Jeg har triple core AMD phenom, 3 GB ram... Skjermkortet er vel ikke det beste men det bør kunne kjøre Skyrim uten at det lagger på den dårligste grafikken. Ja det syns jeg godt.

 

Ellers så er jeg skuffa over interfacen også at man må ha steam. The elder of scrolls er ikke like originalt som de tidligere utgavene... OMG

Lenke til kommentar

Hadde vært kjekt for lommetyvene i Oslo om de kunne bare trykke F5 hver gang de skal pickpockete en nordmann :D

 

Jeg tror disse hadde hatt god nytte av F5 og F9 i dette tilfellet!

 

NB! Liveleak har NSFW klipp/bilder/reklamer på siden sin! Men selveste klippet er ikke "NSFW"

Hvis man bruker teknologi litt mer kreativt så er det fullt mulig.

 

Men dere må ikke gå rundt som lommetyver for det er slemt gjort. Dere skal jo ikke ta noe som ikke er deres. Jeg håper dere blir tatt av vaktene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...