Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fallout spillene fra Bethesda er direkte lort i forhold til originalene.

Da må originalene være super duper awesome, fordi FO3 og FO:NV er super awesome!

 

Ikke sikkert du syns det. Fallout 1 & 2 har helt annen stemning og humor. De har til og med våpen basert på ekte saker, framfor de latterlige våpnene i Fallout 3 og NV (noe som fikk meg til å mislike det noen hakk ekstra)

 

Men nok om Fallout ^^

 

Føler at dragene i Skyrim tåler litt vel lite.

Lenke til kommentar

>Gjøre ferdig mage quest, hente Staff of Magnus

>Stocke opp på 238236582635 supplies, få med companion

>På vei til Labyrintheon, møte to drager som hopper ut fra fuckings nowhere

>Slåss i 5 minutter, mest med å heale Lydia. -_-

>Lydia dør, begge drager på 50%

>F9

>Quit to Desktop

 

 

Føkk random sidetracking når du er fokusert på å nå et mål.

:(

Lenke til kommentar

Huff, sliter skikkelig med og få tatt den dragen som er ved Shearpoint! Har tatt 6 drager før uten som som helst problem, men denne her var jo rene mission impossible! -.- Den heter bare Dragon, og spyr ut flammer på meg, hva vil være beste våpen? Er lvl 38 els i Destrucion Magic, og litt over 80 i Two-Handed weapons tror eg.

Lenke til kommentar

Noen som kan si hvor mange main quester jeg må gjøre for å kunne møte på tilfeldige drager ute i villmarken? Er nå level 32, og har ikke møtt på en eneste en eller drept en eneste en. Jeg har fortsett questen hvor jeg skal levere inn Dragon Tablet til magen i Whiterun. Er det etter den første dragen jeg skal drepe på questen etter den, eller enda senere?

Lenke til kommentar

er skyrim virkelig så bra? synes begynnelsen er ekstremt kjedelig (kommet meg til der hvor jeg skal snakke med jarlen etter tunnelen helt i starten) og synes det er ganske komplisert. vil det her gå seg til? har spilt litt witcher 2 og dragon age origins også, så er ikke helt "noob" innenfor rpg.

Lenke til kommentar

Apropos dårlig samvittighet jmf stjæling. Madammen har påpekt at jeg er et monster for at jeg dreper geitebukker og søte rever. Det verste er at jeg nå har kvaler om å drepe dem.

Jeg spiller som en Kajiit ranger og er en rev (hirr) til å skyte rev fra evige avstander mens de springer og gjør alt for å komme seg unna. Men i det en bjørn kommer mot meg er jeg sikker på at minst halvparten av pilene går alle andre plasser enn på målet. :)

Lenke til kommentar

er skyrim virkelig så bra? synes begynnelsen er ekstremt kjedelig (kommet meg til der hvor jeg skal snakke med jarlen etter tunnelen helt i starten) og synes det er ganske komplisert. vil det her gå seg til? har spilt litt witcher 2 og dragon age origins også, så er ikke helt "noob" innenfor rpg.

Det er ikke et action-rpg. Det er et open world-rpg, der storyen er en stor del av opplevelsen, og det faktum at du kan i stor grad velge akkurat hva du vil fokusere på utenom hovedquestlinja. Grunnen til at jeg liker Skyrim er at det føles fantastisk episk når det ikke er slåssing 24/7, men heller er store åpne soner med akkurat nok slåssing til at det ikke blir kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...