Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Spiller som "Mage" og bruker begge hender til magi.. Synes dette passer spillestilen min midt i blinken, men sliter med å ta endelig valg på hva jeg vil fokusere mest på av Fire, Frost og Shock. Noen som har tanker/erfaringer? :)

 

Ingen av dei spelbare rasane har racial resist mot shock, og shock får jo folk til å fly så fint òg. Ha ein frost eller fire spell i tilfelle Storm Atronach, though.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikkje så vanskelig vell? hadde du stealth angrepe dragen så hadde du sluppe Krosisen. Og krosisen summoner den ice tingen. Easy peasy

 

Vanskelig nok når en ikkje var klar over at det var noe mer enn en drage der harhar.gif Viste selfølgelig det når eg filmet, men første gangen eg gikk dit var eg ikkje klar over det

Lenke til kommentar

Er 0% for å stjele 4000 gull, og er lvl 100 i pickpocket.

Virker som det er umulig å stjele det beløpet med 100skill points og alle perks låst opp i pickpocket :dontgetit:

Håper det er noen som har klart det og kan komme med tips

 

Hvis det fungerer slik som i tidligere Elder Scrolls-spill, så blir det vanskeligere jo mer pickpocket skill offeret ditt har. I og med at du prøver å pickpockete pickpocket-treneren, så trur jeg det er vanskelig, ja. :)

 

Ser ut til att alle NPCer har det vanskelig med å gi fra seg en så stor sum :p

Lenke til kommentar

Backstab er latterlig overpowered allerede fra begynnelsen av. En kompis gikk opp til Lvl 6 allerede før han kom ut i Skyrim, ved og stå og backstabbe tutorial-fyren man går gjennom første dungeon sammen med.

 

Han stopper opp når han lærer deg å bruke buen og stealth for å drepe en bjørn i hula.

Da kan du aktivere sneak, og backstabbe ivei og få tonnevis av ekstra XP.

Han gikk opp 3 levels på 5 minutter sånn. Han dør nemlig aldri, bare setter seg ned og reiser seg opp igjen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har et veldig enkelt å greit spørsmål angående main questen. Skjer det noe med verden som gjør at den ikke blir det samme igjen etterpå? For eksempel: forsvinner alle dragene? Eventuelt noe annet? Og, kan man fortsette å spille etter at man har runda det? Eller kommer det rulletekst, også må man loade?

 

Svar helst i en spoiler tag, er nok mange som ikke vil vite dette. Prøv å vær vag for min del også, vil ikke ha for mye spoilet, er bare redd for å ende opp i en drageløs verden, eller noe lignende.

Lenke til kommentar

Hvor mange timer har folket i denne tråden spilt? :)

 

22 timer og 37 minutter på en karakter fra fredag til søndag. Da tar jeg ikke med alle de jeg har startet med, men slettet etter tutorialen (eller kort tid etter). Har også tre timer på den nåværende karakteren.

 

151timer og 40 min :thumbup:

 

Det er vel inkludert noen netter der xboxen bare sto på for å slippe å loade opp når du sto opp?

 

Det er også inkludert det fakta at han hadde Skyrm lenge før alle andre, inkludert butikkene...

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...