Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger hjelp!:p noen velg for meg, vær så snill, er ingame nå....

 

 

Imperials eller han andre duden?

 

Er det ikke lett kjedelig at andre tar det "beste" valget i stedet for at du gambler og går for den siden du tror er best...

 

But im scared :(:p Jeg vil være på de gode sitt lag, men har jo så og si ikke fått vite no om dem

Lenke til kommentar

Jeg har sett drageskjelett ramle ned fra himmelen også.

 

En artig fysikk-glitch jeg fant, jeg brukte frost på et troll i en bratt fjellside. Han stivnet til is, og veltet til siden, og begynte å rulle sakte nedover fjellsida. Fikk en snøball effekt der han spant fortere og fortere, sto på toppen og kikket på fenomenet. Han fløy rundt i 2 minutter nede på bakken. Så stoppet han i en fjellrøys, tinet opp og reiste seg og rusla vekk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er 0% for å stjele 4000 gull, og er lvl 100 i pickpocket.

Virker som det er umulig å stjele det beløpet med 100skill points og alle perks låst opp i pickpocket :dontgetit:

Håper det er noen som har klart det og kan komme med tips

 

Hvis det fungerer slik som i tidligere Elder Scrolls-spill, så blir det vanskeligere jo mer pickpocket skill offeret ditt har. I og med at du prøver å pickpockete pickpocket-treneren, så trur jeg det er vanskelig, ja. :)

Lenke til kommentar

Lydia døde :(

 

Jeg fant et troll og sprang som faen forbi det. Lydia derimot bestemte seg for å angripe det (håper jeg, i alle fall ble hun borte en stund). Hun dukket opp igjen en liten stund etterpå, men da jeg havnet i kamp igjen sto hun i ro og så på. Mulig hun var litt småsur. :p

 

Anyway, kjapt spørsmål her: Jeg har to Iron Swords i Favorites-menyen, og de er listet som Iron Sword (2). Er det mulig å ta ett i hver hånd gjennom denne menyen, eller er jeg nødt til å gå helt inn i inventoriet?

Lenke til kommentar

Har jeg forstått det riktig - det er slik at uansett hvilken race man starter med så kan man bli spesialist på hva som helst, bare at det selvsagt er en fordel å starte som en mage-class(f.eks high-elfes) om man vil bli magiker osv? Eksempel: Jeg starter som breton og kan utvikle meg til å bli en 2-hand warrior med macho rustning?

Endret av Andressen
Lenke til kommentar

Lydia døde :(

 

Jeg fant et troll og sprang som faen forbi det. Lydia derimot bestemte seg for å angripe det (håper jeg, i alle fall ble hun borte en stund). Hun dukket opp igjen en liten stund etterpå, men da jeg havnet i kamp igjen sto hun i ro og så på. Mulig hun var litt småsur. :p

 

Anyway, kjapt spørsmål her: Jeg har to Iron Swords i Favorites-menyen, og de er listet som Iron Sword (2). Er det mulig å ta ett i hver hånd gjennom denne menyen, eller er jeg nødt til å gå helt inn i inventoriet?

 

om du spiller på pc er det jo bare å trykke der med begge museknappene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...