Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg ikke vampyr lenger :D . Tok sin tid å bli kvitt vampyrismen så var virkelig deilig.

Æsj, vampyrer. Team Werewolf ftw!

 

Er så sjef å møte på en fiende som er sterkere enn deg, morphe til en varulv og slappe vedkommende til knærne.

Endret av Lakus waits for no-one
Lenke til kommentar

Okey. Det her var fett! Alle opplever det sikkert. Ble angrepet av en assassin ute i naturen. Drepte henne, og hun hadde en note på seg som sa:

 

As instructed, you are to eliminate [Mitt navn] by any means necessary. The Black Sacrament has been performed - somebody wants this poor fool dead.

 

We've already received payment for the contract. Failure is not an option.

 

- Astrid

 

Lenke til kommentar

No Spider Mod

 

Arachnophobes like PC Gamer contributor Richard Cobbett have a hard time with games like Skyrim. Which is why No Spiders patches are so useful. This first attempt at a spider free Skyrim is particularly hilarious, as it replaces the models of the spiders with hilariously out of place bears.

 

Hahaha.

http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=28

 

Var vel en her som ikke likte edderkopper også? Morsommere med 10 bjørner midt i ei hule. De kommer vel ned fra taket også, bare modellen som er switcha med Bear.

Lenke til kommentar

 

Når vi først snakke om bjørner, bare jeg som synes at dyra i spillet er veldig kraftige? Jeg møtte en dra og to bjørner, brukte en sånn shout som får dyra til å sloss for deg og de tok pokker meg live av dragen.

 

 

Satt det i spoiler fordi det inneholder informasjon om en shout type. Ikke en veldig stor spoiler, men dog.

Lenke til kommentar

Hmm, er dette spillet et MÅ ha kjøp eller? Spilte det forrige spillet, og likte det. Så vurderer å kjøpe dette å, hvis det er verdt det, spiller bf3 og call of duty, så om jeg skal kjøpe dette, bør det være verdt det. Hehe

 

tinga du mest sansynlig syntes var dritt dorlig med det forrige spillet finnes ikke lenger. eks: ikke evig med like dungions.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...