Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke gå på forelesninger eller lese til eksamen, jeg vil bare spille Skyrim :(

 

Da er vi to.

 

Jaja dere har i alle fall kort vei til pcen hjemme. Jeg har litt lengre. Stuck i Kina i en uke til. Forhåpentligvis ligger skyrim hjemme og venter på meg.

 

Også klager du?!? Gå ut og nyt landet du er i!

Skyrim blir ikke borte :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvde TES: Skyrim i går hos en kompis... Veldig synd at de valgte å gå for konsoll port, menyene osv er jo tragiske:/ Vil jo helst bruke mus når jeg skal bla meg gjennom menyene.. Ikke noe tastatur.. Tror jeg brukte 3 min på å finne ut hvordan jeg savet :p... Nesten så jeg ikke har lyst til å kjøpe det mere( Joa, kommer sikkert til å kjøpe det, men er litt grinete etter jeg fant ut at dette var en konsoll port :) )

 

Noen som vet om de kommer med en patch som tillater mus i menyene eller lignende`?

 

Ikke skyld på spillet, det er din egen feil. Om du bruker 3 minutt på å save, så er ikke du ment til å spille i det hele tatt. Alle vet ESC bringer opp en meny, og alle vet att du må til menyen for å save. Og det går fint and å bruke musen på menyen, jeg klarer det hvertfall og da vil jeg tro alle andre klarer det også. Om du bestemmer deg for å ikke kjøpe ett fantastisk spill som Skyrim pga att du ikke liker menyen, så er du rett og slett dum.

 

Beklager hvis jeg såret deg.

 

Virker ikke helt som at du har lest hele innlegget mitt. Jeg har sagt at det ikke går å bruke musen.Jeg brukte derfor 3 minutter på å save. Drev å feilsøket litt også fant jeg ut at jeg bare kunne bruke tastaturet.

 

Er jeg dum? På hvilken måte? Folk har forskjellig smak, og noen irriterer seg lettere over ting enn andre. Menmen, når dette er sagt så har jeg markert noe i rødt i teksten over :)

 

note: Jeg har ikke fått sett i noen mus/tastatur instillinger enda. Det kan hende han har gjort noe her som jeg ikke vet om. Fikk bare gått litt rundt i Skyrim i 10 minutter.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke gå på forelesninger eller lese til eksamen, jeg vil bare spille Skyrim :(

 

Da er vi to.

 

Jaja dere har i alle fall kort vei til pcen hjemme. Jeg har litt lengre. Stuck i Kina i en uke til. Forhåpentligvis ligger skyrim hjemme og venter på meg.

 

Også klager du?!? Gå ut og nyt landet du er i!

Skyrim blir ikke borte :)

 

Hehe er ikke så mye å nyte her. Jobber stort sett 12 timers dager. Og det beste med dette stedet er antagelig thai resturanten. Det er som vi pleier å si, det beste med kina er flyturen på business class hjem igjen :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

spille er jo helt konge:D men heldig vis får jeg tid til å øve til eksammen ;) men nå ble jeg veldig opphengt i historien bak det hele ( og jada historiefreak indeed! ) men jeg har ikke helt greit å skaffe meg et bilde over det hele, og det er lenge siden jeg spilte oblivion.

 

hvis vi skal se fram til nå?, så er det vel ingen emperor som har makten. som gir igjen mye kaos og fighter om å kunne ta makten i en av disse provisene . og det er kanskje derfor dragonborn har blitt innkalt :p

 

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Lore

 

veldig gøy å lese om dette :)

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke gå på forelesninger eller lese til eksamen, jeg vil bare spille Skyrim :(

 

Da er vi to.

 

Jaja dere har i alle fall kort vei til pcen hjemme. Jeg har litt lengre. Stuck i Kina i en uke til. Forhåpentligvis ligger skyrim hjemme og venter på meg.

 

Ehh.. Ja, jeg er i Japan, da. Så..

Lenke til kommentar

Vurderer å skaffe meg spillet i løpet av de nærmeste dagene, men lurer litt på om det er veldig store forskjeller etter hvilke raser man velger? Har hørt at Magi er utrolig dårlig i dette spillet i forhold til f.eks. warrior/nærkamp, samtidig har jeg lyst å drive litt med det. Den rasen som frister mest er jo Orcs, men de er vel ikke så gode på magic? Har ferdighetene dine veldig mye å si etter hvilken rase du velger?

Lenke til kommentar

"Har hørt at magi er dårlig"? Syns det ruler helt sinnssykt jeg. Dualwielder to fire spells så nuker jeg alt som kommer i veien for meg, selv bossfights uten problemer.

Og kan bruke heavy armor hvis man vil det også. Eller blande med et one-hand weapon.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nummer 2, bare lage pots. Prøv deg frem og så skal du se at du finner ut egenskapene til ting.

Prøvde litt tidligere, men endte opp med å ødelegge 20-30 ingredienser uten å få noe som helst tilbake.

 

Har et par hundre liggende lagret, så jeg får vel prøve litt til.

Den beste måten er å spise et eksemplar av hver ingrediens. Da finner du fort ut hvilke ingredienser som kan kombineres (dvs. spillet gjør det for deg) og du vil få en masse oppskrifter når du besøker alkemi-bordet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med hesten man kan kjøpe i Whiterun. Kan den dø? Forsvinner den når som helst så man må tilbake til stall for å finne den? Er AI helt ræva? Er det noe vits å bruke 1000g på? Og Lydia..er hun brukendes til noe annet enn å irriteres over elendig pathfinding AI, og som pakkesel for utstyr?

Lenke til kommentar

Hva med hesten man kan kjøpe i Whiterun. Kan den dø?

Forsvinner den når som helst så man må tilbake til stall for å finne den?

Er AI helt ræva?

Er det noe vits å bruke 1000g på?

Og Lydia..er hun brukendes til noe annet enn å irriteres over elendig pathfinding AI, og som pakkesel for utstyr?

 

ja.

Den venter på deg om du går av og ikke beveger deg for langt vekk, gjør du det må du ta fast-travel og den vil spawne der du spawner.

neh.

ja.

hun kan være tanken din :)

Endret av reversfaen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den beste måten er å spise et eksemplar av hver ingrediens. Da finner du fort ut hvilke ingredienser som kan kombineres (dvs. spillet gjør det for deg) og du vil få en masse oppskrifter når du besøker alkemi-bordet.

HAHA - BRILLIANT!

 

Sånn går det når man har studert kjemi. Man overser som regel de enkleste (og beste) løsningene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...