Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Mista hesten min, kjøpte ny. HUSK å sitte på den FØR du fasttravler til en annen plass.

Neida, jeg bruker min sjelden i disse dager, da jeg har for vane å leke fjellklatrer og jeg alltid er redd vi skal falle utenfor og at jeg skal overleve og den ikke. Det skjedde en gang, holdt i massevis.

 

Uansett, hver gang jeg fast traveler, så dukker hest og companion opp igjen.

Companionen kan jeg i det minste be om å holde seg i huset mitt, hesten er det vanskeligere med. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var jeg lvl 16, fått fikset meg hus og alt av inventar (Whiterun) og fått meg dame til og med! Gjør jo det bedre i Skyrim enn IRL akkurat nå! Og Lydia er heit! :dribble:

 

 

Jeg rerollet fra High Elf mage (ble lvl 11) til Nord Warrior (lvl 16), liker bedre Nord :)

 

 

Har forøverig blitt en del av The Companions, den der jævla hula du får som trial mission er jo jævlig. Skulle bare mangle at Farkas gitt god for meg :p

Lenke til kommentar

Hvor langt anbefaler dere at man går i main questet før man begynner med sidequests og guildquests for fullt? Har tatt den første dragen rett utenfor Whitrun nå.

Ca dit :)

 

noen som har vært med Arcwind point? Får det ikke til å stå cleared der, vet ikke om det er mulig dog. Har ikke funnet noen dør til å komme meg ned noen steder, men har drept badassene som bodde der, både de flyvende og vandrende. Tårnet rett nedenfor står det f.eks cleared på :(

Lenke til kommentar

Hvor langt anbefaler dere at man går i main questet før man begynner med sidequests og guildquests for fullt? Har tatt den første dragen rett utenfor Whitrun nå.

Her får du ikke noe konkret svar. Du må bare gjøre det du føler for. Selv har jeg gjort tilnærmet null prosent av main quest, mens andre sikkert prioriterer det. Det er så mye å gjøre i spillet til enhver tid, at undertegnede i hvert fall aldri står rolig et sekund.

Lenke til kommentar

Her får du ikke noe konkret svar. Du må bare gjøre det du føler for. Selv har jeg gjort tilnærmet null prosent av main quest, mens andre sikkert prioriterer det. Det er så mye å gjøre i spillet til enhver tid, at undertegnede i hvert fall aldri står rolig et sekund.

 

Støtter den, når jeg omsider bestemmer meg for å gå for litt mainquest så finner jeg noe annet kult jeg må gjør, og dette skjer HVER gang. Jeg startet på ett oppdrag i mainquest kl.16:00 idag, nå går jeg og legger meg og har enda ikke kommet igang. Herregud for ett detaljert spill, og jeg elsker det! :D

Lenke til kommentar

har enda ikke møtt en eneste drage (uten om den i starten selvfølgelig)

er level 10 og har gjort en del sidequest, men ikke gjort mer på hovedquest enn at jeg nettopp har kommet til whiterun.

 

er det unormalt at jeg enda ikke har møtt neon drager?

 

Unormalt er det nok ikke. Det er tilfeldig. Du finner også steder hvor de faktisk holder til rundt omkring. Selv nærmer jeg meg vel tjue.

Endret av Edian
Lenke til kommentar

har enda ikke møtt en eneste drage (uten om den i starten selvfølgelig)

er level 10 og har gjort en del sidequest, men ikke gjort mer på hovedquest enn at jeg nettopp har kommet til whiterun.

 

er det unormalt at jeg enda ikke har møtt neon drager?

 

 

Om du ikke gjør mainquest til du møter en drage så tror jeg ikke det kommer drager på kartet før du har gjort det. Usikker dog.

 

 

Lenke til kommentar

har enda ikke møtt en eneste drage (uten om den i starten selvfølgelig)

er level 10 og har gjort en del sidequest, men ikke gjort mer på hovedquest enn at jeg nettopp har kommet til whiterun.

 

er det unormalt at jeg enda ikke har møtt neon drager?

 

 

Om du ikke gjør mainquest til du møter en drage så tror jeg ikke det kommer drager på kartet før du har gjort det. Usikker dog.

 

 

 

 

Kanskje det. Slik jeg har forstått er det vel like rundt hjørne at jeg møter på en drage så får vel spille litt til på mainquest da! vil jo møte på litt drager, hehe :p

 

Takk for svar! (til han/hun andre over her og)

Lenke til kommentar

Noen som kan tipse meg om hvor jeg får muligheten til å joine Imperial Army om jeg valgte å følge Stormcloaks duden helt i starten?

 

 

 

Kom frem til byen der Stormcloaksa holder til og de er en gjeng rasistiske rasshøl som fortjener å dø bare for det :ph34r:

 

 

 

Edit: Imperial Army, ikke legion. For mange timer i Oblivion bak meg xD

Endret av Thyristor
Lenke til kommentar

Noen som kan tipse meg om hvor jeg får muligheten til å joine Imperial Army om jeg valgte å følge Stormcloaks duden helt i starten?

 

 

 

Kom frem til byen der Stormcloaksa holder til og de er en gjeng rasistiske rasshøl som fortjener å dø bare for det :ph34r:

 

 

 

Edit: Imperial Army, ikke legion. For mange timer i Oblivion bak meg xD

 

Helt i begynnelsen, etter at første dragen angriper Helgen, så springer du etter 2 forskjellige folk. Stormcloak følger deg inn i det første tårnet, hvor Ulfric Stormcloak står, så hopper du gjennom et hull i tårnet, og ned i en brennende bygning. Der møter du Hadvar (eller hva han nå heter i farten), så joiner du han videre til han Stormcloak duden står i veien for dere. Så går de to til hver sin inngang til Helgen Keep. Han til høyre, er Stormcloak. Her følger du han ned i kjelleren hvor du dreper en kaptein, du starter da med bedre armor og våpen, enn det du får av å følge Hadvar inn hovedinngangen til keepet.

 

 

Masse tekst, og orker ikke å lage avsnitt eller sjekke punkteringer... xD trøtt, god natt!

Lenke til kommentar

Noen som kan tipse meg om hvor jeg får muligheten til å joine Imperial Army om jeg valgte å følge Stormcloaks duden helt i starten?

 

 

 

Kom frem til byen der Stormcloaksa holder til og de er en gjeng rasistiske rasshøl som fortjener å dø bare for det :ph34r:

 

 

 

Edit: Imperial Army, ikke legion. For mange timer i Oblivion bak meg xD

 

Jeg var i nærheten av Solitude, da en imperial soldat sa jeg kunne joine deres sak. Bare å dra til Solitude, så popper questen opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...