Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Tror jeg gjorde noe lignende. Plukker du opp et quest relatert item, så kan du ikke selge det o.l. Men en unik quest relatert mob vil nok mest sannsynlig spawne når du aktiverer questet. For meg var det å finne et fragment for et item. Jeg plukket det opp rent tilfeldig før jeg fikk questet. Men hadde det og fikk ikke solgt det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser noen skriver at de spiller på maks på alt med en fps på 100-120. Eg har Icore5 2500k 3.2 GhZ, 16 GB RAM, Geforce GTX 560 TI SLI. Men eg får ikke kjørt det på høyere enn High pluss distance og alt det der på fullt, hva er det eventuelt som gjør at eg ikke får kjørt spillet på maks? Er det mulighet til å ta av Vsync? Ikke sett det noen steder enda.

Lenke til kommentar

Noen som ikke likte oblivion, som liker dette?

 

Hadde vært flott med noen korte synspunkter også

 

Marcus Beer en velkjent mann i spillbransjen, likte ikke Oblivion noe særlig, men elsker Skyrim. Han snakker om det i denne podcasten, sjekk om du er interessert.

 

Min lenke

Endret av Wobe
Lenke til kommentar

Kan Lydia dø? Med å dø, så lurer jeg på om hun kan forsvinne for evig og alltid.

 

Om companion blir skadet av vanlige fiender setter de seg ned på kne, om de så blir skadet av deg, enten fra magi eller piler, så vil de dø.

Hva om de blir en ball for for en giants klubbe? Jeg antar de dør etter en tur over et fjell.

 

Har du fått deg hundebisk? Visste i så fall ikke at det var mulig. :p

Man kan visst kjøpe dem utenfor en stall i Markarth (eller hva nå den fjellbyen i vest heter), samt få dem fra en quest.

Lenke til kommentar

Driver å levler enchanting for å få dragonarmoren min best mulig, så tenkte å slenge blacksmithing enchant på en annen armor før jeg forbedrer dragonscale armoren.

 

Er det noen som vet hva cappen på blacksmithing enchanten er? 25%? 30%?

Og om det er cap på hvor mange prosent du kan ha totalt på characteren?

 

Er på 85 enchanting og er dritt lei av å enchante iron daggers! :p

Lenke til kommentar

Jeg har et problem i en quest kalt "J'Zargo's experiment"

 

 

Saken er at jeg skal teste ut noen spells for ham og får 10 scrolls og må drepe 3 Draugr med dem for å fullføre questet. Problemet er at jeg dør med en gang jeg bruker denne scrollen. Den setter fyr på meg og alt rundt meg (Ja, det er meningen), men hvordan skal jeg overleve det?

 

Lenke til kommentar

Husk at Troll regenererer helse! Om du skader de med flammer stopper du derimot dette for en liten periode. Brenn det og hogg det ned så fort du kan. Om du drøyer ut kampen vinner trollet. Etter å ha slitt med diverse troll fant jeg en bok in-game som handlet om å jakte på troll, lærte dette og tok det rett etterpå.

 

Flamme først og så deg løs på det for harde livet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er noe jeg lurer på..

 

Hva skjer om jeg vandrer meg inn en plass hvor jeg dreper alle fiendene og tar alt jeg kan, men så senere i tid finner ut at jeg får en quest på den plassen hvor jeg foreksempel skal hente noe eller drepe en person? Då er jo den personen allerede tatt, eller den tingen allerede tatt.

 

I andre Bethesda Sandbox spill (les fallout 3/ NV) får man opp en "quest failed", når man dreper viktige personer, selv om man ikke er på questen. Dette kan jo skje hvis du stormer et sted, slakter ned alle, inkludert en fyr du skulle snakke med hadde du plukket opp en quest for dette.. etc.. Greit å "save" før man slakter ned folk, hehe :) *tommelfinger-regel* blitt hos meg. Hit f5, then kill :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Tidligere TES spill har hatt noen faste våpen, men nå ser det ikke ut til at hverken Goldband eller Umbra er med. Trist, mulig Bethesda tenker å implementere dem i DLC (sverdene har ID i Construction Kit så de er "på lista").

Da er det nesten bare random igjen, bortsett fra Quest items du får tak i.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...