Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om console commands til å complete et quest objektivt? Helt stuck og har ikke lyst å loade spillet tilbake for 2 dager siden :thumbdown:

Først skriver du SQT, da får du vite Quest ID.

 

Så kan du bruke player.setstage <id> <stage>. De forskjellige stagene til en quest finnes på diverse databasesider, f.eks. Wikia eller UESP.

 

Problemet er at det kommer opp evig mange quest og vet virkelig ikke hvilket quest jeg er stuck på. Står jo ikke ordentlig navn.

Lenke til kommentar

Noen som vet om console commands til å complete et quest objektivt? Helt stuck og har ikke lyst å loade spillet tilbake for 2 dager siden :thumbdown:

Først skriver du SQT, da får du vite Quest ID.

 

Så kan du bruke player.setstage <id> <stage>. De forskjellige stagene til en quest finnes på diverse databasesider, f.eks. Wikia eller UESP.

 

Problemet er at det kommer opp evig mange quest og vet virkelig ikke hvilket quest jeg er stuck på. Står jo ikke ordentlig navn.

Quest ID pleier også å stå i databaser ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

For øvrig irriterer det vettet av meg at våpen/spell equipped i HØYRE hånd brukes med VENSTRE musknapp og motsatt.

Tror man skal kunne bytte om på det. Leste om noen som sa de hadde gjort det i alle fall.

Esc -> Controls

Lenke til kommentar

En annen kjekk måte å tjene penger på.

 

 

 

Om du levler armor til 100, noe som er veldig enkelt. Bare kjøpt Leather og lag Hide Bracers til du har 100. Bruk noen poeng slik at du får laget Daedric armor. Du kan kjøpe Daedric Hearts hos Enthir i College of Winderhold. Mats koster ca 1600 for et Armor, som er oppgradert, de selger for over 1000 mer. Dagen etter, kjøper du nye mats og selger den armoren du laget, slik at du går i pluss. Dette kan du gjøre hos alle blacksmiths, og det bøtter seg opp med penger.

 

 

Lenke til kommentar

Har gjort en stor feil og er nå stuck på et quest. "Mage" quest. Trenger hjelp til eventuell resetting av dungeon eller spawn av item.

 

 

 

Saken er at jeg er på questet Forbidden Legend og skal ha en amulett fra han du dreper i Folgunthur. Problemet er at jeg glemte å lese den boken man får og gikk rett å drepe han. Så bare gikk jeg ut av hulen før jeg innså den feilen jeg hadde gjort. Liket til han du dreper er jo så klart borte og nå får jeg ikke gjort questen. Siste saven jeg kan bruke er fra 2 dager siden :thumbdown:. Kan jeg få dungeoen til å "respawne" eller spawne itemet jeg mangler eller noe sånn som det?

 

 

 

 

 

Jeg hadde akkurat samme problemet. Etter mye om og men og leting etter amuletten googlet jeg litt, og fant ut at amuletten skulle være i liket (facepalm). Jeg dro tilbake til hulen og lette høyt og lavt etter han i 20+ min før jeg endelig fant ham. Han ligger der, en plass.

 

 

Lenke til kommentar
For øvrig irriterer det vettet av meg at våpen/spell equipped i HØYRE hånd brukes med VENSTRE musknapp og motsatt.

Bare å endre key bindings det :)

 

Hmm, prøver å bytte mellom bound sword og vanlig bue her, men hver gang jeg bytter fra bue tilbake til melee så har jeg ikke spell'en i hånda og må inn og velge den på nytt. Irriterende. Working as intended, eller gjør jeg noe feil?

 

Har kjørt vanlig melee weapon og bue til nå, og bytting har fungert helt fint.. altså, trykker jeg hurtigtast for bue så tar jeg opp buen, og trykker jeg en gang til så drar jeg frem melee weapon, men med bound sword så må jeg ikke bare caste det på nytt men jeg må altså inn i favorites og velge spell på nytt :hmm: nå er det bare snakk om et ekstra tastetrykk, men likevel da.. spillet ser ut til å huske alle andre spells når jeg har dem "på hånda" så hvorfor ikke bound weapons?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Trenger en hule med svingende trap blades? noen som husker en hule i farten? :hmm:

Mener Bleak Falls barrow (eller noe sånt) har sånne traps.

 

Er den hulen som ligger oppå fjellet mellom Riverwood og Whiterun

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...