Gå til innhold

Her er de beste spillgavene (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke slike artikler er laget for hardcore gamere, men de er veldig til hjelp for folk som ikke har noen interesse av spill men f.eks skal kjøpe til noen i familien :)

Skrevet

hva med "Årets Spill" Uncharted 2?

Tror de fleste med ps3 allerede har det. Kanskje derfor?

Med den logikken virker det fornuftig å liste MW2....

Skrevet

Noe jeg savner i slike gavetips er tipset med den enkleste logikken av dem alle:

Kjøp spill med flerspiller du spiller selv. Får aldri nok venner som spiller Left 4 Dead 2, Borderlands eller Call of Duty: Modern Warfare 2 for å nevne 3.

Skrevet

Vaksenspel? Altså, ikkje at det er noko gale i at vaksne spelar og har moro med desse spela, men dette er jo faktisk barnemat. Den einaste grunnen til at dei har fått høg aldersgrense er jo at sensorane er veldig strenge med spel.

Skrevet

Eg meiner at spela i kategorien for ungdom er minst like mykje mynta på vaksne som Batman: Arkham Asylum og resten i den kategorien. Mitt forslag vil derfor vere å slå dei to saman til éin kategori, og gi han eit samlande namn (t.d. Ungdom og vaksne, for å gjere det enkelt).

Skrevet (endret)

Æsj jeg har jo alle spillene i voksenkategorien, og noen i de andre kategoriene. Hva skal man da ønske seg? Dilemma, dilemma. :hmm:

Det betyr sannsynligvis at du er såpass bevandret i spillverden at du ikke trenger noen "Gaveanbefalinger".

På din liste står ski, akebrett, skøyter og andre sunne utendørs aktiviteter ;)

Kjøpte akkurat akebrett til småkreket, og nå skal jeg ut å kjøpe til fruen og meg selv. Korketrekkeren here we come! Bare det kommer noe snø da altså..

Edit: poden -> småkreket.

Endret av CWH
Skrevet

Æsj jeg har jo alle spillene i voksenkategorien, og noen i de andre kategoriene. Hva skal man da ønske seg? Dilemma, dilemma. :hmm:

Det betyr sannsynligvis at du er såpass bevandret i spillverden at du ikke trenger noen "Gaveanbefalinger".

På din liste står ski, akebrett, skøyter og andre sunne utendørs aktiviteter ;)

Hehe det høres ut som gode anbefalinger. ^_^

Søsteren min fikk i det minste noen gode gaveideer til sine barn fra denne listen. Og jeg til mine nevøer og nieser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...