Gå til innhold

Model 1887 akimbo og tactical knife


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis de ikke nerfer range of power på disse haglene snart vil de ødelegge spillet. Når de som spiller "mindre" når 70 og får de blir det alt for mange av de. Det er irriterende nok når jeg spiller mot 1 som gjør det, vil ikke en gang tenke på hvordan det blir med 3-4 på motstanderlaget med dem.Synest forøvrig også at nubtuben og generelt akimbo er ganske lame, siden det krever 0 skill i å bruke de. Men, men får vel leve med det til det kommer et nytt spill eller jeg blir lei av dette. Nesten slik at jeg vurderer CoD4 igjen, det er mye bedre balansert og har mye mindre irritasjonsmomenter.

 

I CoD4 har du jo Martyrdom drittet.

Lenke til kommentar

En grunn for at jeg bruker model 1887 og tatical knife er for og bekjempe hackere!

Med de våpnene kan du bare bruke så mye aimbot og skit de bare vil!

All hail the mighty modell 1887!

For det hjelper sinnsykt mye når aimbottern tar deg over hele mappet. Vil vel heller kalle det du skrev for en dårlig unnskyldning du bruker så du føler deg bedre når du bruker det.

Endret av Exia
Lenke til kommentar

Ja, men det er også utrolig effektivt. Det hjelper mye når du skal skyte folk gjennom vegger. I Headquarters og andre objektivbaserte gamemodes er det veldig nyttig å kunne skyte gjennom veggen og inn i huset hvor fienden passer på objektivet. Utrolig deilig å kunne ta ut fienden gjennom en vegg kontra å risikere død ved å gå foran han.

 

Men du tenker kanskje kun på 1887? FMJ gir en liten damageboost så det gjør nok sitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...