Gå til innhold

Model 1887 akimbo og tactical knife


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke om jeg får droppa før dem trykker ;) de knifer de lufta, har de commando og lock-on kan alt skje

Når du kniver så sikter du ned mot skrittet/hoftene kall det hva du vil :p

Hvertfall det jeg gjør, på en måte en failsafe på proning.

Commando så lunger de seg forover som supermann når han flyr.

Lenke til kommentar

1887 akimbo har vel blitt mer balansert. Det er i alle fall ikke så mange som spiller med det lenger. akimbo G18 er vel nesten mer ubalansert (selv om jeg elsker dem).

 

Synes også tactical knife, inkludert marathon, lightweight og commando er helt greit. Klarer man å holde litt avstand er det forholdsvis lett å drepe dem. Kommer de nærme er du død, men det er andre ting som dreper langt oftere enn kniv.

 

Jeg er enig i at man kanskje løper litt vel fort med den care package-granaten, men det er ikke så kjempestort problem. Det er en fyr, av og til, som spiller med det så problemet er ikke så stort synes jeg.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at man kanskje løper litt vel fort med den care package-granaten, men det er ikke så kjempestort problem. Det er en fyr, av og til, som spiller med det så problemet er ikke så stort synes jeg.

 

Care package exploit er eit problem, og ikkje eit lite eit. La oss sei at du speler ein runde ctf. Du knuser motstanden og har ledelse i første halvdelen av spelet. Så kommer det til runde 2, og ein motstandarane har klart å fått seg ein care package kill streak. Han kan henta flagget på 10-15 sekund. Det er heilt latterlig. Dei kan og kniva alle ganske lett uten problem, med mindre du har shotgun. Og shotguns er lame.

 

Det er heilt absurd at IW ikkje fikser slike ting raskare. WTB dedicated.

Lenke til kommentar

Model 1887 er ikke et problem i det hele tatt på xbox, har ikke sett de etter den nyeste updaten.

 

Care package derimot, det er en exploit og burde vært fikset. Skjønner som andre ikke hva som tar så lang tid. Er det ikke en if setning vi snakker om her? Ser ikke poenget, den kan jo gå ut etter noen sekunder slik som vanlige grantater.

Lenke til kommentar

Care package exploit er eit problem, og ikkje eit lite eit. La oss sei at du speler ein runde ctf. Du knuser motstanden og har ledelse i første halvdelen av spelet. Så kommer det til runde 2, og ein motstandarane har klart å fått seg ein care package kill streak. Han kan henta flagget på 10-15 sekund. Det er heilt latterlig. Dei kan og kniva alle ganske lett uten problem, med mindre du har shotgun. Og shotguns er lame.

 

Det er heilt absurd at IW ikkje fikser slike ting raskare. WTB dedicated.

 

Spiller nesten utelukkende sabotage. Det kan hende problemet er større andre steder og du har sikkert rett når det gjelder CTF.

 

Shotguns er ikke lame, det er kult. Dessverre fungerer de bare på 0.5 meters hold. Selv bruker jeg det en god del. Shotgun og ninja ftw :)

 

At IW ikke fikser ting raskere er dårlig. Jeg synes ikke de har imponert med sine holdninger til community. I starten ble jeg lurt av Bob (Robert Bowling) og deres "åpne" politikk, men nå er det bare trist. Det virker som om penger er lang viktigere enn oss spillere. Map-packen/DLC som kommer, kommer sikkert til å koste "flesk". Dessverre kommer vi sikkert til å kjøpe den alle mann.

Endret av oyvind
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg synes Commando ikke er sikker nok når man skal lunge. Jeg har sett folk med Steady Aim og Scrambler lunge mer enn det jeg gjør med Commando. Den er ikke helt sikker der, noen ganer fungerer den, mens andre ganger så er det ikke så morsomt :p

om det er random om den virker eller ikke er jo enda værre.

 

Bruker den egentlig for det meste til å kunne stikke av fra situasjoner som kan ende dårlig, pluss en sjanse for en god lunge en gang i blant :p Ellers bruker jeg Ninja :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Model 1887 Akimbo sin rekkevidde ble nedjustert av en update (husker ikke hvilken), men derimot tror jeg en enkel 1887 hagle har like mye rekkevidde som før. Problemet er at du må pumpe ut den tomme hylsen, og du er sansynligvis drept innen den tid.

 

Jeg husker godt hvor mange som brukte 1887 Akimbo, men nå er det en stor sjeldenhet at jeg snubler over noen.

Endret av HailTheUser
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Helt enig. Elsker å bruke tactical knife me lightweight pro og marathon pro. Spilte en hel runde med å bare bruke knife med tactical knife fikk over 20 kills og rundt 15 deaths :p

 

Har akkuratt åpnet Model 1887 Akimbo (igjen). Den er farlig! Elsker måten man lader Model 1887 Akimbo på.

 

PS: Mitt første post på innlegg.no

Synes sanlig det er likt diskusjon.no....

La oss få fart på denne tråden igjen da ;)

Endret av xDestiny10x
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...