Gå til innhold

Model 1887 akimbo og tactical knife


Anbefalte innlegg

Noen andre enn meg som synes 1887 hagla i akimbo, samt det å løpe rundt med commando, lightweight og marathon med tactical knife er litt overpowered? med haglene treffer jeg, og dreper så å si alt som vises i skjermen min, og når jeg springer med løpeklassen min og tactical knife klarer folk ikke å treffe meg før jeg har kniva dem...for all del, det er jo morsomt å få en drøss med kills, men jeg synes det rett og slett blir litt for lett. Det samme gjelder forøvrig når noen andre bruker det på meg, jeg har ikke nubbsjangs mot haglene ihvertfall...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke lett å skyte en som løper så ufattelig fort, spess ikke på brett med mye trange gater ala favela. Når personen atpåtil har 2 meter lang arm og kniver dritfort (les: tactical knife) blir man lett irritert. Det er ikke realistisk i det hele tatt. frykter at alle kommer til å bli løpende rundt å knive eller bruke 1887 hagla når dem får den, og da er det ikke et skytespill lenger

Lenke til kommentar

Knivsaken har jeg ikke stort imot, da om jeg vet det er masse av dem i gatene tar jeg ganske enkelt andre ruter for å komme meg dit jeg skal. Da får de ikke noen kills og må finne seg noe annet å gjøre. Dette med 1887 Akimbo derimot er noe jeg jevnlig irriterer meg over, men jeg tenker som så at de får nyte det så lenge det varer. Har ingen tvil om at Infinity Ward vil oppdatere spillet og fjerne teh overpoweredness.

Lenke til kommentar

Kniv = spray på overkroppen, har du litt skills så er det ikke noe problem å få til. :)

1887 = Prone,Skyt, +1 kill.

Eneste du trenger er litt skill og tolmodighet.

Disse refleksene burde sitte innen en time hvis du prøver litt :)

Og hvis du blir tatt bakfra, så skru opp volumet og bruk sound.

Lenke til kommentar

Jeg synes systemet man har med å bruke Tactical Knife er helt greit. Noen synes jeg blir til tider litt for overpowered, men det er de folka som spesialiserer seg på det og er pro. Model 1887 er litt for kraftig for å være ærlig, men ikke umulig å drepe. Rask reaksjonsevne kan redde deg fra omtrent ennhver ting, untatt de irriterende aimbot cheaterne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...