Gå til innhold

Model 1887 akimbo og tactical knife


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1887 er ikke overpowered, ved mindre du suger.

 

Du er en idiot hvis du ikke ser at 1887 Akimbo er unbalanced. Det krever nærmest 0 aim hvis du er innenfor 20 meter, og det er som oftest headshot og 1 shot kill. 2 skudd og han er død uansett.

Det er en shotgun.

Den skal ikke kreve aim :)

Det er ikke rangen som er problemet med Model 1887'ene, det er damagen.

Den tar alt for mye damage.

Lenke til kommentar

1887 er ikke overpowered, ved mindre du suger.

 

Du er en idiot hvis du ikke ser at 1887 Akimbo er unbalanced. Det krever nærmest 0 aim hvis du er innenfor 20 meter, og det er som oftest headshot og 1 shot kill. 2 skudd og han er død uansett.

Det er en shotgun.

Den skal ikke kreve aim :)

Det er ikke rangen som er problemet med Model 1887'ene, det er damagen.

Den tar alt for mye damage.

Jeg hadde likt det mye bedre hvis normale hagler som spas-12 f.eks sin range hadde vært økt, mens akimbo range og damage hadde vært senket mye. Så kunne man ihvertfall brukt vanlige hagler som CQB og ikke følt seg som en idiot for man ikke bruker fotm akimbo 1887.

 

 

edit: for øvrig syntes jeg at Akimbo'en er ett så overlegent valg at man føler at man blir straffet for å f.eks bruke MP5K eller andre submachine guns. 2/3 ganger jeg møter en Akimbo 1887 på rundt 20 meter dør jeg, selv om jeg kaster meg ned og sprayer som en mongolid apekatt på steroider. Det er regelrett for lett å bruke akimbo i tillegg til den helt utrolige kraften i den kombinasjonen. Man trenger knapt sikte og får 2+ kills med ett skudd.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Glem handgun med tactical knife, du kan jo bruke care package til å fjerne all ekstra vekt og løpe dobbelt så fort. Og mens 1887 fortsatt er latterlig overpowered, har man også ting med enorm firerate... e.g akimbo G18 eller Vector med bling akimbo/rapid fire. Eneste grunnen til at jeg bryr meg lite om at akimbo models er totalt ute av balanse, er at du kun kan nyte av dem i 3 ranks før du antakeligvis blir sulten på prestige, så man ser dem ikke så ofte. På en annen side er det jævlig artig å ha et par selv. En nerf på damage/range hadde ikke vært så dumt da. :whistle:

Lenke til kommentar

Glem handgun med tactical knife, du kan jo bruke care package til å fjerne all ekstra vekt og løpe dobbelt så fort. Og mens 1887 fortsatt er latterlig overpowered, har man også ting med enorm firerate... e.g akimbo G18 eller Vector med bling akimbo/rapid fire. Eneste grunnen til at jeg bryr meg lite om at akimbo models er totalt ute av balanse, er at du kun kan nyte av dem i 3 ranks før du antakeligvis blir sulten på prestige, så man ser dem ikke så ofte. På en annen side er det jævlig artig å ha et par selv. En nerf på damage/range hadde ikke vært så dumt da. :whistle:

Man ser dem ikke så ofte? :p

Er alltid 2-3 stykker i hvert eneste game jeg spiller som bruker dem.

Lenke til kommentar

hva er så galt med knivsystemet?

 

Alt. Det er bare å klikke angrip når du er i nærheten av fienden. Samme om du kniver tåa eller fingrene så dør personen instant. Du har heller ikke noe måte å forsvare deg på. Skulle aldri vært lagt til før dem hadde gjort dette mer realistisk.

Lenke til kommentar

hva er så galt med knivsystemet?

 

Alt. Det er bare å klikke angrip når du er i nærheten av fienden. Samme om du kniver tåa eller fingrene så dør personen instant. Du har heller ikke noe måte å forsvare deg på. Skulle aldri vært lagt til før dem hadde gjort dette mer realistisk.

 

Har du noen måte å forsvare deg på når du blir skutt i hjel da? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...