Gå til innhold

Model 1887 akimbo og tactical knife


Anbefalte innlegg

Har prøvd litt 1887 Akimbo de siste dagene og jeg merker at selv jeg som er ikke en spesielt god MW2 spiller så er jeg nesten alltid på topp når jeg bruker Akimbo 1887. 62-25 på min siste runde på Rundown(?) med bare hagle bruk. Mappet er forsåvidt ett ok AR map men som jeg merket fungerte det fint å bare jogge rundt å blåse hodet av folk på 5-15 meter. Var jo gøy, men jeg syntes jeg har det litt mer morro med ACR og bare ei hagle som sidearm :-).

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis de ikke nerfer range of power på disse haglene snart vil de ødelegge spillet. Når de som spiller "mindre" når 70 og får de blir det alt for mange av de. Det er irriterende nok når jeg spiller mot 1 som gjør det, vil ikke en gang tenke på hvordan det blir med 3-4 på motstanderlaget med dem.

 

Synest forøvrig også at nubtuben og generelt akimbo er ganske lame, siden det krever 0 skill i å bruke de. Men, men får vel leve med det til det kommer et nytt spill eller jeg blir lei av dette. Nesten slik at jeg vurderer CoD4 igjen, det er mye bedre balansert og har mye mindre irritasjonsmomenter.

Lenke til kommentar

Akimbo er noe helt for seg selv. Den har alt for god range, er ikke akkurat gøy å møte på slike. Når det gjelder knivingen er det for meg mer irriterende enn det blir effektivt for de som bruker det. De bruker som oftest en fast rute de løper, og da er det enkelt å komme seg unna og i stedet drepe dem.

 

Grenadeluncher synes jeg må få lov til å være slik den er, i og med at det er flere bygninger og mer dekka spawn plasser blir den ikke like effektiv som den var i COD 4, der var det jo rene slaktingen ved starten på enkelte baner.

 

Noe som er fryktelig irriterende er alle som løper rundt å bruker Javelinglitchen og har danger close som en perk, det er jo en løpende bombe som utløses ved død. Med danger close er det jo bare å holde seg unna når man ser en. Dette burde fikses snarest.

 

Får håpe det kommer en patch som retter rangen til 1887 hagla og hindrer bruk av javelinglitch, det ødelegger jo hele spillopplevelsen.

Lenke til kommentar

1887 er ikke overpowered, ved mindre du suger.

Vel, jeg er på langt nær noen god MW2 spiller og jeg har som regel voldsom uvanlig score når jeg bruker akimbo 1887. Beste jeg har hatt er 69-15. Vanlig score for meg er jo kanskje rundt 25-10 eller no. For min del er Akimbo 1887 ett latterlig morsomt alternativ for sidearm. På små map er det sjelden jeg taper når jeg møter under 4 folk på en gang. Pang pang og jeg har drept 3-4 stykk tilnærmet uten å sikte, bare beveger siktet sånn ca i den retningen de står :p.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

1887 irriterer meg heller sjelden, tar ganske lang tid før våpenet avfyres. Må si rangerene mine ofte skamslår de 1887 våpnene. De er tough overpowered når det kommer til distanse, men er ikke spessielt plaget enda jeg er verste rusheren, hehe. Tror tilogmed jeg har marathon på sniper klassen min ;)

 

 

Tactial knife har jeg ikke merket noe til, ranger fikser det problemet også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...