Gå til innhold

Steam salgs tråd


Anbefalte innlegg

Nye tilbud oppe nå. Arkham Asylum er obligatorisk for alle som liker spill, uansett sjanger. Om man av en eller annen grunn ikke eier dette til enten PC eller konsoll allerede, så eksisterer det ingen unnskyldning for å ikke slå til. Eller, at PC-en din ikke klarer det er godkjent under tvil. :p Men det er tross alt Unreal Engine 3, så ytelsen burde være nokså god i forhold til hvor bra det stort sett ser ut.

 

K&L2 tør jeg ikke anbefale, av den enkle grunn at jeg ikke har spilt det selv ... Men jeg vurderer å kjøpe det nå, naturlig nok. Jeg mener fremdeles at nummer en fikk ufortjent hard medfart av et anmelderkorps som tilsynelatende led av kollektiv PMS da de spilte det, men det kan jo være en annen historie med 2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, AA er ikke obligatorisk <_<

 

Jeg har nok spill for øyeblikket, thank you very much.

 

Det kommer altid et nytt salg, ingen vits i å kjøpe i unytte, det er hele poenget med salg :p

 

Edit:

 

Selv om jeg elsker Batman, syns jeg nå faktisk demoen var rimelig kjip... men action spill på skinner har nok aldri vært helt min sjanger :thumbdown:

Endret av Big aim
Lenke til kommentar

Ble Street Fighter 4 og DIRT 2 på meg. Særdeles gode kjøp.

 

Forøvrig glad jeg unngikk fellen med å bedrive såkalt "pliktkjøp" pga pris; det er jo salgets design - å lokke deg til å kjøpe mer enn du strengt tatt forbruker. Seff mulig dette endrer seg til jul :whistle:

Endret av Big aim
Lenke til kommentar

Amnesia the dark descent til 7.50 euro, weekend deal. Har lenge hatt lyst på dette spillet men har vært veldig usikker. Prøvde demoen midt på natta og holdt på å drite på meg så :p

Noen som har noen meninger om jeg burde slå til? Til 60 kroner er det et veldig atraktivt tilbud.

Lenke til kommentar

Spillet i seg selv er definitivt verdt det, men selv har jeg såvidt kommet meg gjennom starten. Mye takket være den helt forjævlige stemningen (positivt ment) og et ekstreme effektive metoder for å skremme livskjiten av oss som kvier seg for å gå i kjelleren hjemme når det er mørkt.

 

Slå til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...