Gå til innhold

Steam salgs tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er egentlig en veldig fin kombinasjon av gammeldags arcadekjøring og action. Om du noengang spilte sånne skikkelig gamle bilspill hvor man ser bilen ovenifra og skyter på de andre små bilene med våpen (Death Rally, Excessive Speed, osv.), så burde modellen være kjent. Bortsett fra at man har en stor, åpen by, masse zombier, et oppgraderingssystem, forskjellige kjøretøy til forskjellige formål (stort sett avveining mellom fart, armour, eller passassjerplass), og en småmorsom storymode, selvsagt.

Lenke til kommentar

24-29 november er det salg på steam pågrunn av Black Friday, vurderer og gå for Alpha Protocol til 7.50 euro...noen som har spilt dette?

 

Det er faktisk overraskende bra! Så lenge du ikke forventer deg et "vanlig" skytespill, men mer et rpgspill med skyting. Jeg likte det godt, og anbefales nå som prisen er lavere enn vanlig. Jeg kjøpte det også på tilbud :whistle:

Endret av sos
Lenke til kommentar

24-29 november er det salg på steam pågrunn av Black Friday, vurderer og gå for Alpha Protocol til 7.50 euro...noen som har spilt dette?

 

Det er faktisk overraskende bra! Så lenge du ikke forventer deg et "vanlig" skytespill, men mer et rpgspill med skyting. Jeg likte det godt, og anbefales nå som prisen er lavere enn vanlig. Jeg kjøpte det også på tilbud :whistle:

 

Høres bra ut, jeg forventer ikke noe run and gun COD style skytespill :p Får se om jeg slenger 60kr til Steam for dette siden det er så billig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...