Gå til innhold

Steam salgs tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men likevel, etter å ha spilt Shogun 2 demoen med diverse mods i noen timer så ser det ut til å være ekstremt bra, og da er det liten vits i å gå tilbake til de gamle spillene. Spilte for eksempel Rome i går, og selv med mods er interface og lignende ekstremt klønete i forhold til Shogun.

 

Den eneste grunnen jeg ser er hvis man er over gjennomsnittet glad i de forskjellige æraene de forrige spillene foregår i.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Med mindre du har programmerbar mus (eller 7 fingre på hver hånd) er PC-utgaven av Darksiders et sant mareritt. Den støtter vel kanskje spillkontroller også, det er vel kanskje det beste valget.

 

Du må trykke på Caps Lock, 1, 2 eller 3 og gjerne W samtidig som du styrer musa og gjerne trykker på venstre museknapp.

 

Må også tilføye at Darksiders er et innmari kult spill! Koste meg virkelig med det, så fort jeg løste kontrollproblemene.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Darksiders funker helt fint det, så lenge man bare aksepterer at du likegodt kan glemme å bruke spells/skills uten å pådra deg kramper. Så er ikke spillet vanskeligerere enn at man kommer langt med venstre museknapp, og det er vel strengt talt til det beste for PC-versjonen. :|

Lenke til kommentar

Darksiders funker helt fint det, så lenge man bare aksepterer at du likegodt kan glemme å bruke spells/skills uten å pådra deg kramper. Så er ikke spillet vanskeligerere enn at man kommer langt med venstre museknapp, og det er vel strengt talt til det beste for PC-versjonen. :|

 

Vel, hvis du har en 360 så kan du jo alltids bare putte kontrolleren på PCn så løser det seg lett =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...