Gå til innhold

Steam salgs tråd


Anbefalte innlegg

Igår begynte "The Five-day-long one-day-only" kampanjen på steam.

 

Her er det masse tilbud hver dag fra igår til over helga, med forskjellige tilbud hver dag.

 

Som f.eks:

 

Madballs in Babo:Invasion: 2 euro (koster egentlig 6 euro)

 

Majesty 2 til 10 euro (koster egentlig 40)

 

Star Wars KOTOR: 2,24 euro (koster egentlig 9 euro)

 

Mini ninjas: 20 euro(koster egentlig 40)

 

Cities XL limited edition: Koster 25 euro(egentlig 50 euro)

 

Left 4 dead 2: koster 28,49 euro(koster egentlig 38 euro)

 

Dead Space: koster 10 euro(egentlig 20 euro)

 

Disse er dagens tilbud og varer i ca 20 timer fra nå...

 

Majesty 2 tilbudet er utrolig bra ;)

Endret av Memoen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synd jeg har eller ikke har lyst på noen av de idag :/

 

Gleder meg til de andre dagene tho.

Jeg ender opp med altfor mange spill disse dagene. Jeg har kjøpt: Majesty 2 , Cities XL Limited Edition , Star Wars: Knights of the Old Republic og Madballs in Babo:Invasion idag. Og endte opp med altfor mange igår også...

Lenke til kommentar

Jeg også har kjøpt noe herifra nå! Geniale saker! :)

 

I dag har jeg kjøpt Mini-Ninjas og KotOR (bare for å ha det der, egnetlig.. har det originalt på 4 CD-er også).

 

I går kjøpte jeg Race Driver: Grid! :)

 

Gleder meg til å se hva som blir lagt ut senere i dag!

 

 

Det dumme er at jeg verken har tid eller råd til dette! :(

Lenke til kommentar

capsule_231x87.jpg?t=1254347042 today_50.pngCity of Heroes® Architect Edition Join Millions of Super Powered Heroes and Villains City of Heroes® brings the world of comic books alive in this massively multiplayer 3D online universe.... more 14,99€ 7,49€ Add to Cart

 

capsule_231x87.jpg?t=1257522318 today_50.pngResident Evil™ 5 From the ashes of old conflicts, a new terror arises. The Umbrella Corporation and its crop of lethal viruses have been destroyed and contained. But a new, more dangerous threat has emerged.... more 37,99€ 18,99€ Add to Cart

 

capsule_231x87.jpg?t=1254347049 today_50.pngTrine July 29, 2009 - Just updated! Trine has been updated with Steam Cloud support for save game files. Now you can play anywhere and resume right where you left off.... more 19,99€ 9,99€ Add to Cart

 

capsule_231x87.jpg?t=1254347047 today_50.pngSPORE™ From Single Cell to Galactic God, evolve your creature in a universe of your own creations. Play through Spore's five evolutionary stages: Cell, Creature, Tribe, Civilization, and Space.... more 39,99€ 19,99€ Add to Cart

 

capsule_231x87.jpg?t=1258412912 today_75.pngLeft 4 Dead Crash Course Crash Course delivers new single-player, multiplayer and co-operative gameplay and bridges the storyline between the No Mercy and Death Toll campaigns in the original game.... more 22,99€ 5,74€ Add to Cart

 

capsule_231x87.jpg?t=1255104213 today_75.pngOrder of War™ October 22, 2009 - Just updated! Wargaming.net has released free Downloadable Content for Order of War. The DLC will download automatically the next time you launch the game.... more 37,99€ 9,49€ Add to Cart

 

capsule_231x87.jpg?t=1259024218 today_33.pngBorderlands Lock, Load, & Face the Madness Get ready for the mind blowing insanity! Play as one of four trigger-happy mercenaries and take out everything that stands in your way!... more 49,99€ 33,49€ Add to Cart

 

 

Er det nok folk som spiller Left 4 Dead 1 til at det er vits å kjøpe? Kjøpte Left 4 dead 2 tidligere :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Har CS:Source vært billigere ennå?

 

Nope. Kan ikke tenke meg at det havner her heller, da det kan kjøpes billig som tillegg til flere spill på Steam.

 

Enig med Bone, ingen spill som fristet nå heller. Left 4 Dead til ~50 kroner burde jo friste, er jo et godt spill som fortsatt lever selv om nummer 2 nylig ble sluppet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...