Gå til innhold

Steam salgs tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvom dette "tilbudet" ikke har direkte med steam å gjøre så tenkte jeg at jeg skulle poste det uansett.

 

Det er en ny "Humble Bundle" ute, for de som ikke vet hva dette er så er det et spillselskap som har valgt å selge en gruppe med spill til deg for hva enn du vil betale, pengene kan du velge hvordan skal deles ut mellom spillselskapet og veldedighet.

 

Denne gangen får du med Trine, Shadowgrounds, Shadowgrounds: Survivor, et spill kalt "Splot" som ikke er ferdig utviklet enda men som du vil få senere og en prototype samt source code til et spill de jobbet med, men aldri gjorde ferdig. Pakken er DRM fri men kan også aktiveres på Steam for de som ønsker det, men du vil da kun få lastet ned Trine, Shadowgrounds og Shadowgrounds: Survivor så langt, mulig Splot også blir tilgjengelig senere.

Uten%20navn.jpg

 

 

Besøk www.humblebundle.com for å kjøpe/donere.

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Borderlands på Xbox 360 med en gang det kom ut, men ble aldri ferdig med det siden jeg endte opp med å hjelpe 3-4 folk å komme fra starten til min lvl(en og en) så etter det ble det rett og slett for kjedelig for meg, men jeg sitter her å lurer på om jeg skal investere i borderlands+DLC pakka til ca 11 euro...men er usikker :/

 

PS: Noen som tror det kommer til å bli et "easter sale" snart? Har nylig fått lyst til å skaffe meg Oblivion for å spille igjennom det på nytt :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterer meg nå grønn på at jeg kjøpte en fysisk kopi av Borderlands. Blir nødt til å kjøpe meg Game of the Year-versjonen på Steam, for jeg har lenge hatt lyst til å spille DLC'ene. Og hundrelappen for spill, 4 DLC, og Duke Nukem First Access Club er altfor surt å ikke benytte seg av.

 

Og mens jeg skrev dette har jeg slått til. Lock 'n load!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Lurer fælt på om jeg skal kjøpe meg Need For Speed: Hot Pursuit...men er veldig usikker siden jeg vet jeg skal kjøpe et annet spill(Terraria) i nærmeste framtid...noen som har noen erfaringer med NFS:HP?

 

Jeg har forøvrig både Dragon Age:Origins og Plants vs. Zombies. Sistnevnte er faktisk veldig artig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...